MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@baka
Herkenbaar :Y Al meerdere keren op Curacao en Aruba geweest en iets anders dan verlengde Haya's of ander racespul kennen ze niet. Ze houden niet zo van bochten daar. Nu zijn die er ook niet zo heel veel ;) Een vriend van mij woont tegenover de Oosterbegraafplaats in Amsterdam. Als er een van hen is overleden staan ze daar met 100 van die apparaten eerst een half uur burn-outs te maken. Dat kunnen ze wel aardig daarmee.

@TwoWheelsetc...
Jij durft. Das wel de laatste soort motor die in mij opkomt om een ritje op te maken. Alhoewel je eigenlijk alles eens geprobeerd moet hebben. Ik heb zelfs een GS gehad waarvan ik zei dat ik die NOOIT zou kopen :')
Hahaha eens maar nooit meer! :P
 
ik reed over de provinciale weg in Hoorn lang het risdammer hout en daar was de politie bezig aan de park kant een motorfiets uit het water te vissen. geen ebrijder in de buurt, zag er uit als een gestolen en gedumpte motor. als iemand zijn motor zoekt kan ie daar kijken :p

type weet ik neit, want hij hing horizontaal aan de kraan, dus zag alleen de onderkant. naked bike met grote onderdemper iig.
 
Laatst bewerkt:
Als mijn aanwezigheid wordt vereist ben ik op de motor. Maar ik hoef niet zo ver.

Eigenlijk ben ik langer bezig met aan en uitkleden alsdat ik op de motor zit
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen, rij zelf ook wat minder voor de lol, maar zeker wel dagelijks woon-werk.

P.S. Baal behoorlijk, mijn nieuwe dure "goretex" pak blijkt bij de eerste behoorlijke bui al lek |(
 
Goed om te horen, rij zelf ook wat minder voor de lol, maar zeker wel dagelijks woon-werk.

P.S. Baal behoorlijk, mijn nieuwe dure "goretex" pak blijkt bij de eerste behoorlijke bui al lek |(

Dat is behoorlijk balen!
Heb sinds kort een pak van alpinestars met zon drytex membraan ofzo maar die is tot nu toe echt zo goed als waterdicht. Zowel de jas als de broek. Alleen bij een echte flinke bui ontstaat er een plasje bij de rits omdat ik rechtop zit op de motor, en daar lekt hij na een uur goed plensen ietsje doorheen.. Maar voor de normale nederlandse buien niks aan de hand zelfs met een hele dag regen.
 
Goed om te horen, rij zelf ook wat minder voor de lol, maar zeker wel dagelijks woon-werk.

P.S. Baal behoorlijk, mijn nieuwe dure "goretex" pak blijkt bij de eerste behoorlijke bui al lek |(

ah ik zat dus te kijken naar gore-tex. heb nu een pak dat bestaat uit lagen: boven jas, daaronder regen laag, daaronder winter laag. het regent dus in feite door de jas heen, en de regen laag houdt het tegen, neit echt een top systeem en inmiddels ook zeker neit emer waterdicht. maar gore tex is letterlijk 3x zo duur, dus daar verwachtte ik wel de wereld van eigenlijk.

is het een garantie geval?
 
Goed om te horen, rij zelf ook wat minder voor de lol, maar zeker wel dagelijks woon-werk.

P.S. Baal behoorlijk, mijn nieuwe dure "goretex" pak blijkt bij de eerste behoorlijke bui al lek |(

Heb hetzelfde. Ben al zo lang met Motozoom in de weer om dit pak onder garantie te vervangen, dat ik inmiddels maar een nieuw pak besteld heb. Wel Z-liner ipv laminaat dit keer.
 
Ik moet zeggen dat ik jaren "goedkope" kleding heb gehad (met laagjes) maar vorig jaar ben ik overgestapt op een Revit Goretex broek. Wat een verademing! Ik heb al veel in flinke regen gereden maar tot op heden gewoon droog gebleven *O*

Van de zomer een nieuwe Revit Sand 3 jas gekocht en tot op heden ook droog gebleven *O*

Kost wat bij elkaar maar dan heb je ook wat :P
 
Pak wat ik gekocht heb is een IXS laminaat goretex. Broek en Jas bijbehorend, koste bij elkaar meer als 1000,-- .
Lekkage is nu onder aan de jas, het idee is dat het zou kunnen dat daar de aansluiting niet goed geweest is. Dat eerst even testen en indien dat het niet is moet de jas worden gestuurd voor controle, maar dan ben ik het dus 2 maanden of zo kwijt. In overleg ook even kijken met een windstopper ondershirt, kijken of er dan minder snel lekkage is. Ik hou jullie op de hoogte.

Heb voordat ik deze jas kocht uitgebreid onderzoek gedaan en overwogen om hele dure kleding van Stadler te kopen, IXS geeft (maar) 2 jaar garantie, Stadler 10.... maar is wel nog 2x zo duur :X
Moeilijke keuze kleding, zeker voor de doorrijder, dan is waterdichtheid van groot belang.
 
Ik ben ook een redelijke doorrijder. Tot de pekel en dan stopt het voor mij -O-

Ik bedoel: kou kan je je tegen kleden maar pekel sloopt je motor. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan