Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien wel, maar zo'n moron op dat filmpje is niet erg geloofwaardig.
Zo'n moron?
Hij test het toch gewoon? Dat is al iets wat 95% niet doet.

Het is een rare kerel maar hij is wel eerlijk en weet er redelijk veel van af
 
Laatst bewerkt:
Als het zulk weer is, ga ik JUIST met de motor, omdat ik anders toch alleen maar aansluit in de file.
Tenzij het echt ijzelt, maar dan wil je toch ook liever niet in de auto zitten.

En van de week Zeiden ze het al: het file seizoen is geopend.
 
Als het zulk weer is, ga ik JUIST met de motor, omdat ik anders toch alleen maar aansluit in de file.
Tenzij het echt ijzelt, maar dan wil je toch ook liever niet in de auto zitten.

En van de week Zeiden ze het al: het file seizoen is geopend.


Dat is precies mijn gedachten inderdaad.

Ik moet er niet aan denken om elke dag net de auto te moeten , al die tijd in het rijtje aansluiten.....
 
Vandaag 6 traktoren ingehaald, inclusief de hele rits auto's die er achter reden. Zal er maar tussen rijden...
Trouwens hier in het oosten van brabant nog geen pekel te zien. 8-)
 
Deze morgen iets voor 4:00u naar het werk vertrokken

Heb op verschillende buitenthermometers graden gezien van 0°C tot 3°C.
De baan was ook nat, maar niet aangevrozen, en dat laatste vond ik raar, want er blijkt nog niet gestrooid te zijn ...

Ondanks ik een all-weather-rider ben, hoop ik voor het motorrijden dat het niet te veel wintert ...

... voor mijn werk wil ik gewoon drie maand lang dagelijks sneeuw, en mag gerust oplopen tot een metertje of anderhalf :9~

[me]... blijven dromen DKP, blijven dromen ...[/me]
 
Net even op de pekel kaart gekeken. Maar die is niet up-to-date date volgens mij. Bij den Bosch was ECHT wel gestrooid maar is niet terug te zien op de kaart. Gek...
 
Hier ook: gewoon rijden zolang het niet glad is. Ik heb geen pekelfiets, maar 1 motor (o.k. scooter :X ) die het al 9 jaar (45.000 km) prima heeft overleefd. Juist nu waardeer ik ook dat ik lekker beschut zit en een soepele automaat heb (afgezien van de andere voordelen). Ik ben er niet vaak van afhankelijk, maar uitgerekend vanavond en morgen wel. Vanochtend stonden ze bij mij in de straat ruiten te krabben en er was (alleen in het buitengebied) gestrooid. Dat wordt dus weer 'rechtop de bocht door' en zo min mogelijk remmen.
 
Laatst bewerkt:
acf50 is aangebracht. Dit keer met een kwast wat inderdaad veel beter werkt dan spuiten met de fles. Je bespaard ook flink wat spul dus het gaan langer mee.
 
Frisjes vanmorgen. Geen pekel gezien maar zo koud is het toch ook nog niet?
Autoruiten bevriezen vrij snel, de grond is zo koud nog niet volgens mij.
 
Hier midden NL.

BBK, prov. wegen en snelweg geen pekel gezien!
Toch brommerd morgen in de winterstalling.(laatste dag) Overgangsregeling per 1/12 :r
 
Frisjes vanmorgen. Geen pekel gezien maar zo koud is het toch ook nog niet?
Autoruiten bevriezen vrij snel, de grond is zo koud nog niet volgens mij.

:^

Het was 3 graden volgens mijn telefoon, maar ik vond het ritje Almere -> Amsterdam best meevallen.

Ik heb wel eens met minder dan 5 graden op de motor gezeten en had ik na 10 - 15 minuten echt super koude vingertoppen (ondanks de winterschoenen). Vanmorgen had ik dat nog niet.
 
Winterstalling is toch vooral voor plezierrijders die hun motor alleen bij aangenaam weer gebruiken om te toeren? Voor hen is het toch al maanden te koud en te vies om buiten te komen? :X
 
Winterstalling is toch vooral voor plezierrijders die hun motor alleen bij aangenaam weer gebruiken om te toeren? Voor hen is het toch al maanden te koud en te vies om buiten te komen? :X

Nou en?ieder z n ding ,of ben jij veel beter omdat je doorrijd? Vanmorgen wel heerlijk gereden :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan