Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bassie deze staat op marktplaats, is toch wel ongeveer hetzelfde als die scotts demper?
full
 
de montage delen zijn ook wel los te bestellen, maar dan loopt het nog flink op$$$
 
Laatst bewerkt:
Klopt, René had me al een link gegeven van een montageset. Al heb ik het gevoel dat deze demper van een off-roader af komt? Als dat zo is, denk ik dat ie best wel wat klappen op heeft mogen vangen en of die dan nog in een goede staat is?
 
Klopt, René had me al een link gegeven van een montageset. Al heb ik het gevoel dat deze demper van een off-roader af komt? Als dat zo is, denk ik dat ie best wel wat klappen op heeft mogen vangen en of die dan nog in een goede staat is?

Als er Öhlins op staat is het vast te reviseren, maargoed, dat is ook niet gratis..
 
Klopt, René had me al een link gegeven van een montageset. Al heb ik het gevoel dat deze demper van een off-roader af komt? Als dat zo is, denk ik dat ie best wel wat klappen op heeft mogen vangen en of die dan nog in een goede staat is?

Montageset past denk ik niet op deze ohlins, dit lijkt toch een iets andere vorm te hebben.....
 
ziet er inderdaad niet fris uit.... een NOhlins dus :-)
 
Laatst bewerkt:
rem verplaatst en ohshit demper geplaatst.
jammer dat de aarde nog niet voelbaar in opgewarmd om vast proefritje te maken, maar dan zouden we in zeeland misschien weer natte voeten krijgen ;-)
full
 
Dacht dat ze temp onder de 15 graden niet fijn vinden, verder geen ervaring. Zat er ook over te denken, maar iets houdt me tegen, ook dat deze accu nog goed is en dat je ook weer een andere oplader moet hebben....
Scheelt wel flink in afmeting en gewicht.
 
Iemand hier ervaring met een litium accu bij een SP of soortgelijke 2 pitter ?


Een vriend van me heeft zo een lithium accu in zn TLR zitten, werkt altijd prima. Dat ding staat van maart tot oktober buiten voor de deur nooit geen problemen mee.
 
Dacht dat ze temp onder de 15 graden niet fijn vinden, verder geen ervaring. Zat er ook over te denken, maar iets houdt me tegen, ook dat deze accu nog goed is en dat je ook weer een andere oplader moet hebben....
Scheelt wel flink in afmeting en gewicht.
Dat waren ook mijn afwegingen.
 
Een vriend van me heeft zo een lithium accu in zn TLR zitten, werkt altijd prima. Dat ding staat van maart tot oktober buiten voor de deur nooit geen problemen mee.


Is dat zo'n Speedcell legacy 5.0Ah?
Of ééntje met dezelfde maat als origineel
 
Speedcell heb ik ook. Lage temperaturen vindt-ie niet fijn. Beneden de 10 graden in de garage leg ik hem binnen (snelsluiting). Acculader heb je niet nodig, de mijne heeft een jaar stilgestaan (gebroken heup...), starten als een nieuwe met de Speedcell.
 
@ SPietje: Kan ik een tankscharnier snelsluiter, of anders een volledige tank snelsluiting bij je bestellen?
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring met een litium accu bij een SP of soortgelijke 2 pitter ?

Yep, ik heb er eentje inzitten nu. (JMT ofzoiets) Gisteren na een dagje met 4 graden buiten staan startte hij nog prima. Vandaag wordt het nog kouder, wordt beetje spannend vanavond als ik naar huis wil dus. Ik heb voor de zekerheid de oude Yuasa maar bewaard voor de winter.

De beschrijving zegt trouwens dat hij bij temperaturen onder nul niet gegarandeerd z'n startkracht geeft.

Het gewichtsverschil is ongelofelijk. De startkracht trouwens ook. De eenvoudigste 2 kilo gewichtsbesparing die er is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan