Fehn Wochenende nr.9

vanmiddag gewezen op dit topic door nohome. Wist uiteraard al van het bestaan af. Afhankelijk van werk-en thuis planning in 2018 in overweging om me op te geven. Wacht-uit

:t Super, en wanneer je besluit om mee te doen, zie dan de aanmeldprocedure in de openingspost.
 
Herinnert u zich deze noch noch, noch, noch, noch?

full
 
Afgebeeld is een pan met voedsel, bereid door Tackelintje

full


De vraag over de hoeveelheid volgt in het volgende Fehn Wochenende, tijdens de pupquiz....
 
Laatst bewerkt:
Even oma wegschoppen })

Eindejaarsbonus of 13e maand (niet dat het laatste klopt want het is minder dan een maandsalaris :P ) ontvangen dus gelijk maar even voor het fehn de betaling geregeld :Y

De extra hebben we nog geen antwoord van ontvangen, maar dat komt wel goed, er zijn meer gegadigden :+
 
Raar.
Ik heb me toch echt een paar maanden geleden aangemeld voor de volgende edite.
Een bevestiging blijft helaas nog uit.
 
Ik begin eerst even met iedereen een gelukkig nieuwjaar!! te wensen. *D


En dan even aandacht voor het volgende:

Let wel op het nieuwe/andere mailadres.

Miss Baileys behandeld vanaf nu de aanmeldingen.

Tja, en toen liep het allemaal, anders dan anders...
De meeste onder ons weten wel dat Miss Baileys onder behandeling in het ziekenhuis ligt. En zij op dit moment even niet instaat is om de vragen te beantwoorden/behandelen.
Mocht iemand iets gevraagd hebben, of verzocht, en dit is nog niet behandeld of verwerkt, laat mij het dan even weten, dan ga ik daar mee aan de slag.
 
Even oma wegschoppen })

Eindejaarsbonus of 13e maand (niet dat het laatste klopt want het is minder dan een maandsalaris :P ) ontvangen dus gelijk maar even voor het fehn de betaling geregeld :Y

De extra hebben we nog geen antwoord van ontvangen, maar dat komt wel goed, er zijn meer gegadigden :+

Waarvan akte :Y
 
Een goed 2018 voor iedereen alsnog van mij.
Hopelijk gaat het snel een beetje de goeie kant op met Miss Baileys, ik hoop het iig heel erg van wel.

Ik ben dus ook graag aanwezig op het volgende Fehn :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan