Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds heden ochtend 08:00 begonnen met het monteren van de circuitkuip en het beplakken van de imitatie K4 sticker-set.

Wel een K&t werkje dat beplakken van de week weer verder met de folie het rood / geel /blauw.Heb 4 m2 gekocht a 48 euri dus dat moet wel voldoende zijn denk ik }) .Normaal ben je via de Nederlandse stickersite 60 euro kwijt a 1,5m2.

[afbeelding]

Dikke racer!
Die letters op de brembo nog even rood.
 
Dikke racer!
Die letters op de brembo nog even rood.

Ga je mij nu een dikke race noemen :+ Okee ik moet idd nog wat lijnen :X

Thanks het wordt best een mooie racer zo , denk dat ik mooi hou eind 2018 :P

Nee gatver niks rood BREMO en witte letters op de banden zeker ook nog :?

KampSjaak :+ _O-
 
Weet iemand waar je zn tasje (hoesje) nieuw kan krijgen waar het gereedschap in zit.(onder de buddy)
Bij de bekende adressen cmsln en msp zijn alleen complete sets te krijgen.

Groetjes Anne Monsma
 
Niemand van jullie belangstelling voor een setje Tokico remklauwen, een originele uitlaat, achterbrug of duo zitje?


Heb nog wel meer zaken liggen.


Oa voor de sleutelaars, speciaal gereedschap om achterbrug te verwijderen, draadtang voor circuit vereisten, etc.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand waar je zn tasje (hoesje) nieuw kan krijgen waar het gereedschap in zit.(onder de buddy)
Bij de bekende adressen cmsln en msp zijn alleen complete sets te krijgen.

Groetjes Anne Monsma
Enige wat ik heb kunnen vinden is een setje à € 20 -O-.

Van het weekend bezig geweest met het monteren van een set ABM multiclip tour clip-ons. Set voelt degelijk aan, maar het monteren kost me toch meer tijd dan gedacht (gaskabels anders routen, nieuwe koppelingskabel, nieuwe remleidingen en nog wat klein spul). Wel leuk om te doen overigens :t

Bij het anders plaatsen van de gaskabels viel me op dat de de "metalen 90 graden buisjes" (geen idee hoe deze buisjes heten, maar ze zijn zichtbaar op deze afbeelding) aan de throttle body kant gebroken zijn :?
Vervangen lijkt met het beste, qua prijzen kom ik rond de €20,- per kabel tegen. Nu heb ik geen idee wat dergelijke kabels moeten kosten, dus vroeg ik me af of dat een gangbare prijs is?
Verder heb ik geen idee hoe zoiets kan gebeuren, heeft iemand dit eerder gezien? Tijdens het rijden is me in ieder geval niks opgevallen...
 
Beste allemaal,

Nog niet zo lang actief hier. Heb inmiddels ook een topic aangemaakt in het verkoopgedeelte maar wellicht goed om hier ook even te delen; ik heb een complete kuipset beschikbaar voor een GSX-R 600/750 L1 - L4. Komt van een 2015 750 af die ik recent samen met mn broer heb aangeschaft en die we ombouwen naar circuit. Mocht er interesse zijn dan hoor ik dat graag, zie ook topic in het verkoopgedeelde, onderdelen en overig. Onderstaand 2 foto's.

full

full


Groet Patrick
 
Enige wat ik heb kunnen vinden is een setje à € 20 -O-.

Van het weekend bezig geweest met het monteren van een set ABM multiclip tour clip-ons. Set voelt degelijk aan, maar het monteren kost me toch meer tijd dan gedacht (gaskabels anders routen, nieuwe koppelingskabel, nieuwe remleidingen en nog wat klein spul). Wel leuk om te doen overigens :t

Bij het anders plaatsen van de gaskabels viel me op dat de de "metalen 90 graden buisjes" (geen idee hoe deze buisjes heten, maar ze zijn zichtbaar op deze afbeelding) aan de throttle body kant gebroken zijn :?
Vervangen lijkt met het beste, qua prijzen kom ik rond de €20,- per kabel tegen. Nu heb ik geen idee wat dergelijke kabels moeten kosten, dus vroeg ik me af of dat een gangbare prijs is?
Verder heb ik geen idee hoe zoiets kan gebeuren, heeft iemand dit eerder gezien? Tijdens het rijden is me in ieder geval niks opgevallen...

Bedankt :t
 
Dames (en heren) :P,

Sinds kort ben ik eigenaar geworden van een suzuki gsx-r 750 k6. Heel blij mee :) Echter zit er een hotbodies Megaphone "demper" op en dus wil ik een nieuwe/andere uitlaat er voor kopen. Nu kwam ik een advertentie tegen van een full system akrapovic waarin gezegd wordt dat deze past op alle 600 en 700 van 2006 t/m 2010. Echter als ik ga zoeken, zie ik altijd de onderverdeling tussen k6/k7 en k8/k9/L0(k10).

Het gaat dus om een volledig systeem en dus of de uitlaatbochten van het akrapovic systeem ook op het 2006 model passen. Op menig website zie ik namelijk dat alleen voor de 2008+ modellen volledige systemen te koop zijn (van akrapovic dan)

Weten jullie daar meer over?

Thanks in advance :)

Greetz Bob
 
Dames (en heren) :P,

Sinds kort ben ik eigenaar geworden van een suzuki gsx-r 750 k6. Heel blij mee :) Echter zit er een hotbodies Megaphone "demper" op en dus wil ik een nieuwe/andere uitlaat er voor kopen. Nu kwam ik een advertentie tegen van een full system akrapovic waarin gezegd wordt dat deze past op alle 600 en 700 van 2006 t/m 2010. Echter als ik ga zoeken, zie ik altijd de onderverdeling tussen k6/k7 en k8/k9/L0(k10).

Het gaat dus om een volledig systeem en dus of de uitlaatbochten van het akrapovic systeem ook op het 2006 model passen. Op menig website zie ik namelijk dat alleen voor de 2008+ modellen volledige systemen te koop zijn (van akrapovic dan)

Weten jullie daar meer over?

Thanks in advance :)

Greetz Bob
Welkom Bob,

Vreemd inderdaad dat er voor het '06-07 model alleen slip-ons beschikbaar zijn en bij het '08-10 model ook volledige systemen. Ik weet niet waarom dit is.
  • Bij het '06-07 model zit de einddemper aan de katalysator vast en de katalysator schuift om het uitlaatspruitstuk;
  • Bij het '08-10 model zit de einddemper om de katalysator geschoven en zit de katalysator vast aan het uitlaatspruitstuk.
Volgens mij is de geometrie van het spruitstuk verder hetzelfde, daarom zou je een volledige set kunnen gebruiken op zowel het '06-07 als het '08-10 model.
 
@Alex_86

Oke, duidelijk!

Ik had inderdaad ook al de vraag omgedraaid (k7 bochten op k8 model) en toen kwam ik er al snel achter dat er veel eigenaren van de k8 de bochten van een k7 eronder monteren zodat ze zonder catalysator kunnen rijden.

Dus jouw antwoord bevestigd dit.

Dank!
 
Vanochtend de Soes opgehaald, stond nog op sc2's met minder als 2 bar. Niet aan te raden, gelukkig maar 10 minuten rijden naar huis :] . Almeria ga je mooi vinden Willem, is een mooie baan. Meet the speed is ook zeker een aanrader, ik kan op Almeria nu rond de 1.58 rijden. Wat zo rond de 2.02 op Assen is. Nu op zoek naar een circuitmotor en vervoer, en dan lekker in groep 3 rijden aankomend seizoen. Zal binnenkort een foto plaatsen, mits ze er een beetje uitzien natuurlijk O-).
 
Vanochtend de Soes opgehaald, stond nog op sc2's met minder als 2 bar. Niet aan te raden, gelukkig maar 10 minuten rijden naar huis :] . Almeria ga je mooi vinden Willem, is een mooie baan. Meet the speed is ook zeker een aanrader, ik kan op Almeria nu rond de 1.58 rijden. Wat zo rond de 2.02 op Assen is. Nu op zoek naar een circuitmotor en vervoer, en dan lekker in groep 3 rijden aankomend seizoen. Zal binnenkort een foto plaatsen, mits ze er een beetje uitzien natuurlijk O-).


Nice om te lezen dat Almeria een heel groot succes voor je geweest is Rob :t *O* En ook dat het circuit erg leuk om er te rijden is.Had een aantal films bekeken ,het leek mij net iets te technisch teveel sturen en zo :+ Misschien goed voor mij, ik ben meer van de lange halen en rechtdoor _O- Wij gaan 6 dagen en hoop tegen het einde ook zo rond de 2 min uit te komen , mag ik hopen *D Hoe was de banden slijtage kon je 4 dagen op 1 set halen ? Succes met het vinden van een circuitmotor. :Y
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend de Soes opgehaald, stond nog op sc2's met minder als 2 bar. Niet aan te raden, gelukkig maar 10 minuten rijden naar huis :] . Almeria ga je mooi vinden Willem, is een mooie baan. Meet the speed is ook zeker een aanrader, ik kan op Almeria nu rond de 1.58 rijden. Wat zo rond de 2.02 op Assen is. Nu op zoek naar een circuitmotor en vervoer, en dan lekker in groep 3 rijden aankomend seizoen. Zal binnenkort een foto plaatsen, mits ze er een beetje uitzien natuurlijk O-).

Ik heb nog wel een aardig fietsje voor je O-)
 
Nice om te lezen dat Almeria een heel groot succes voor je geweest is Rob :t *O* En ook dat het circuit erg leuk om er te rijden is.Had een aantal films bekeken ,het leek mij net iets te technisch teveel sturen en zo :+ Misschien goed voor mij, ik ben meer van de lange halen en rechtdoor _O- Wij gaan 6 dagen en hoop tegen het einde ook zo rond de 2 min uit te komen , mag ik hopen *D Hoe was de banden slijtage kon je 4 dagen op 1 set halen ? Succes met het vinden van een circuitmotor. :Y
Ik heb maar 2 dagen op Almeria gereden, maar schat dat je met 2 minuten tijden wel 2.5 dag per set kan rijden. We reden 6 sessies per dag. Dat andere circuit daar Andalucia zou echt niks voor jou zijn, allemaal korte bochtjes achter elkaar 8-) . Er was een gast met zo'n carbon S 1000rr van 70.000 euro en juist hij crashte met die fiets -O- .
 
Ik heb nog wel een aardig fietsje voor je O-)
Is zeker een optie Roy, ben heel tevreden over de Suzuki. Eerst eens kijken hoe ik mijn motor ga verkopen, en hoe ik de circuitfiets ga vervoeren. Aanhangertje of zo'n verlengde bestelwagen op benzine. 180/60 rijdt super trouwens :t .
 
Is zeker een optie Roy, ben heel tevreden over de Suzuki. Eerst eens kijken hoe ik mijn motor ga verkopen, en hoe ik de circuitfiets ga vervoeren. Aanhangertje of zo'n verlengde bestelwagen op benzine. 180/60 rijdt super trouwens :t .

Caravan achter verlengde bestelwagen!
Maar caravan is ideaal. Goede slaapplek om uitgerust aan de dag te beginnen is echt GOUD.

En als je echt interesse hebt ben je van harte welkom eens te komen kijken.
 
Laatst bewerkt:
Caravan achter verlengde bestelwagen!
Maar caravan is ideaal. Goede slaapplek om uitgerust aan de dag te beginnen is echt GOUD.

En als je echt interesse hebt ben je van harte welkom eens te komen kijken.
Ga op mn gemak de opties bekijken voor het vervoer. Slaapplek is voor mij niet zo van belang, Zanvoort is 50 minuten, en voor de 2daagse op Assen neem ik weer een Benb. Mocht je de fiets nog hebben staan tegen April, kom ik wellicht ff kijken. In de tussentijd gewoon verkopen als je de kans krijgt :)
 
Ga op mn gemak de opties bekijken voor het vervoer. Slaapplek is voor mij niet zo van belang, Zanvoort is 50 minuten, en voor de 2daagse op Assen neem ik weer een Benb. Mocht je de fiets nog hebben staan tegen April, kom ik wellicht ff kijken. In de tussentijd gewoon verkopen als je de kans krijgt :)

Je gaat ook vast wel een keer 1 dag op Assen rijden of wat verder weg. Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk!

Zal hem best niet bewaren tot april :P
Weg is weg!

Net alle oude stickers eraf gehaald, remvloeistof vervangen, zo nog ff 1 pakking doen en dan poetsen en nieuwe foto’s het www opslingeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan