Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Is er iemand die zijn ecu heeft laten ''flashen"?
Dit ivm met o.a. fabrieksrestricties, minder arme brandstofafstelling en betere gasresponse?
Vr. Gr. John
 
Nee daar ben ik even nieuwsgierig naar. In je vorige post schreef je nog ´pruttelt lekker na´ Maar dat is juist iets wat je niet teveel wilt, hetgeen deels veroorzaakt wordt door de injectiestop bij een bepaald toerental en te arme afstelling. Ik ben er wel benieuwd naar, misschien als meerdere dit willen dat we een goede korting kunnen regelen ofzo.
 
Goed idee.
Ik zie op internet vooral bedrijven in usa en uk.
Weet iemand of het consequenties voor de garantie heeft? Dealers geven meestal niet thuis als je met vragen komt.
 
XSR gepoetst winterstalling nu, na de aanschaf goed bevallen fijne motor echter om met duo te rijden is het niet prettig zithouding achterop benen te hoog via de voetsteunen en de buddy te smal ook jammer dat je weinig mee kan nemen bv een slot regenbroek onder de buddyseat.
 
op de site van yamaha staat een gereedschapstas en deze kan geplaatst worden onder bij zijkant tank op het frame maar vindt dat zo niet mooi en heb zelf daar nu van Barracuda frame plaatjes zitten maar een klein tasje is wel handig ook bv voor het slot maar waar zou ik die kunnen plaatsen ?
 
op de site van yamaha staat een gereedschapstas en deze kan geplaatst worden onder bij zijkant tank op het frame maar vindt dat zo niet mooi en heb zelf daar nu van Barracuda frame plaatjes zitten maar een klein tasje is wel handig ook bv voor het slot maar waar zou ik die kunnen plaatsen ?

Bijna 100 euro voor zo'n tasje? alles aan een motor is emotie, maar persoonlijk wil ik daar geen 100 euro aan uitgeven.

Ik heb een zijbeugel van SW Motech aan de linkerkant geplaatst. Kostte jaar terug geloof ik 5 tientjes, nu 6.
Zie: http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/c...showrub--brands.yamaha.xsr900&typid=283530147
Die zijn eigenlijk bedoeld voor die schreeuwend dure legend-gear zooi, maar je kunt elke willekeurige zijtas bevestigen als je wat handig bent.
Ik heb er - naast een schijfremslot - wat klein gereedschap, een regenjackie en (op grotere reizen)een bandenplaksetje in.Soms paar extra handschoenen en/of flesje drinken.
zie:
360.jpg

360.jpg


Dat zijtasje ooit een keer op een (motor)rommelbeurs gescoord, voor paar tientjes.
En of dat nou esthetisch fraai is? Mwah, ook niet echt, maar ik wilde geen tailbag of tanktas en het is wel verrekte handig een béétje zooi te kunnen meenemen...

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info staat niet verkeerd, dadelijk naar de motorbeurs kijken wat daar te koop is

Bijna 100 euro voor zo'n tasje? alles aan een motor is emotie, maar persoonlijk wil ik daar geen 100 euro aan uitgeven.

Ik heb een zijbeugel van SW Motech aan de linkerkant geplaatst. Kostte jaar terug geloof ik 5 tientjes, nu 6.
Zie: http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/c...showrub--brands.yamaha.xsr900&typid=283530147
Die zijn eigenlijk bedoeld voor die schreeuwend dure legend-gear zooi, maar je kunt elke willekeurige zijtas bevestigen als je wat handig bent.
Ik heb er - naast een schijfremslot - wat klein gereedschap, een regenjackie en (op grotere reizen)een bandenplaksetje in.Soms paar extra handschoenen en/of flesje drinken.
zie:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat zijtasje ooit een keer op een (motor)rommelbeurs gescoord, voor paar tientjes.
En of dat nou esthetisch fraai is? Mwah, ook niet echt, maar ik wilde geen tailbag of tanktas en het is wel verrekte handig een béétje zooi te kunnen meenemen...

Succes!
 
Het is vast goed bedoeld maar dat ff up is niet nodig hoor... mensen die hier komen kijken zien niks aan 'ff up' . Ze komen vanzelf kijken als ze willen. Stil is het overal, bepaald geen motorweer nu.
 
Heeft iemand hier ervaring met de XSR950?

Ben benieuwd naar de rijervaringen.

Is relatief zwaar ( 252kg ) en heeft in vergelijking met de XSR900 weinig PK ( 38,3 kw / 52,1 PK ).
En is best aan de prijs nml €11.399,- dus even duur als de XSR900 en die heeft 115PK !?

Heeft wel:
Riemaandrijving !!!
Geeft alle pk's af bij 5500 tpm en Max. koppel: 79,5 Nm (8,1 kg-m) bij 3.000 tpm.
Kan ook wat off road maar is daar wel wat zwaar voor imo.

Is dat dan de reden voor de ( in mijn ogen te ) hoge prijs?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ervaring met de XSR950?

Ben benieuwd naar de rijervaringen.

Is relatief zwaar ( 252kg ) en heeft in vergelijking met de XSR900 weinig PK ( 38,3 kw / 52,1 PK ).
En is best aan de prijs nml €11.399,- dus even duur als de XSR900 en die heeft 115PK !?

Heeft wel:
Riemaandrijving !!!
Geeft alle pk's af bij 5500 tpm en Max. koppel: 79,5 Nm (8,1 kg-m) bij 3.000 tpm.
Kan ook wat off road maar is daar wel wat zwaar voor imo.

Is dat dan de reden voor de ( in mijn ogen te ) hoge prijs?

Je bedoelt de SCR950 neem ik aan? Het is een XV950R (Bolt) in een retro/Scrambler jasje :Y
 
ook leuke motor maar totaal niet te vergelijken

Nee niet met de XSR's qua Pk's en gewicht.
Wel qua retro "hype" oud design in nieuw jasje.

Vind 'm niet verkeerd maar de 52pk's zijn wat weinig voor de prijs die je ervoor moet betalen lijkt me.
 
Een van de duurste motoren is een Indian Chief tot dik over 30000,- te verkrijgen en heeft maar 78pk. Het is gewoon een compleet andere krachtbron beleving, die CSR is meer een soort allroad chopper custrom cruiser achtige. Met een andere uitlaat en luchtfilter worden zulke blokken al een stuk fitter maar mijn motor is het ook niet. Gewoon een XSR nemen dus.
 
Ik zie het, ik heb inmiddels zelf sportseditions gemaakt. Op zich wel leuke prijs gezien de losse prijs voor alleen die akra systeem al. Nu ook voor de xsr700 ohlins street shock gaat er zaterdag op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan