Carbon tank Gsx-r 1000 k7/k8 en Gsx-r 600/750 k6/k7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel_B

Die hard MF'er
27 sep 2011
970
7
Aangezien ik stop met het maken van carbon producten en ik al meerdere carbon tanken als muur decoratie heb hangen mogen deze 2 nieuwe carbon tanken weg. Het gaat hier om nieuwe tanken die nergens anders ter wereld te koop zijn en die ook niet meer gemaakt zullen worden. Hierbij meer info over de tanken:

- Gsx-r 1000 2007/2008 carbon tank. De tank is gemaakt van carbon en kevlar. De tank weegt 2300 gram incl. quick release tankdop, de originele tank excl. tankdop weegt rond de 6 kilo. Hij wordt geleverd incl. quick release tankdop zoals afgebeeld op de foto’s, deze is niet te vervangen. De tank is identiek aan de originele tank qua pasvorm en bevestiging. De tank mag weg voor €700, dit is een vaste prijs. De tank is enkel op te halen in Berghem bij Oss en wordt niet verzonden

1zz6vc9.jpg


4sfbsh.jpg


b7e8ig.jpg


33kbsoz.jpg


ossokp.jpg


- Gsx-r 600 / 750 2006 / 2007 carbon tank. De tank is gemaakt van carbon en kevlar. De tank weegt 1850 gram incl. quick release tankdop, de originele tank excl. tankdop weegt rond de 5 kilo. Hij wordt geleverd incl. quick release tankdop zoals afgebeeld op de foto’s, deze is niet te vervangen. De tank is identiek aan de originele tank qua pasvorm en bevestiging. De tank mag weg voor €650, dit is een vaste prijs. De tank is enkel op te halen in Berghem bij Oss en wordt niet verzonden.

b7011f.jpg


24q4k68.jpg


121xyxs.jpg


2hqxll4.jpg


mv2jb4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie tank :9~ maar ik denk dat je met een dergelijke vraagprijs de tank later als pispot voor je kleinkinderen kan gebruiken..........
Neem nu die k7-8 tank. Een dergelijke motor heeft een marktwaarde van 6-7k€ en het betreft een 10 jaar oud model. Wie gaat voor een dergelijke motor 700 euro aan een tank uitgeven ?

In ieder geval succes met de verkoop. Hoop dat je er een koper voor vind.
 
Hele mooie tank :9~ maar ik denk dat je met een dergelijke vraagprijs de tank later als pispot voor je kleinkinderen kan gebruiken..........
Neem nu die k7-8 tank. Een dergelijke motor heeft een marktwaarde van 6-7k€ en het betreft een 10 jaar oud model. Wie gaat voor een dergelijke motor 700 euro aan een tank uitgeven ?

In ieder geval succes met de verkoop. Hoop dat je er een koper voor vind.

Lol. €700 voor zo'n tank is peanuts. Veel Originele/standaard tanks voor motoren die 20 jaar ouder en 10x goedkoper zijn kosten dat al bijna Einstein.
 
Laatst bewerkt:
Waarom stop je als ik vragen mag?

Mensen zoals Bikefreak is een van de redenen, weinig tijd, andere interesse en ik ben voor mijn werk meer dan 40 uur in de week bezig met carbon producten en daardoor is het plezier in het maken van carbon tanken in mijn vrije tijd wel een beetje weg.

Hele mooie tank :9~ maar ik denk dat je met een dergelijke vraagprijs de tank later als pispot voor je kleinkinderen kan gebruiken..........
Neem nu die k7-8 tank. Een dergelijke motor heeft een marktwaarde van 6-7k€ en het betreft een 10 jaar oud model. Wie gaat voor een dergelijke motor 700 euro aan een tank uitgeven ?

In ieder geval succes met de verkoop. Hoop dat je er een koper voor vind.

|(

Hele mooie tank :9~ maar ik denk dat je met een dergelijke vraagprijs de tank later als pispot voor je kleinkinderen kan gebruiken..........
Neem nu die k7-8 tank. Een dergelijke motor heeft een marktwaarde van 6-7k€ en het betreft een 10 jaar oud model. Wie gaat voor een dergelijke motor 700 euro aan een tank uitgeven ?

In ieder geval succes met de verkoop. Hoop dat je er een koper voor vind.

Lol. €700 voor zo'n tank is peanuts. Veel Originele/standaard tanks voor motoren die 20 jaar ouder en 10x goedkoper zijn kosten dat al bijna Einstein.

:t
 
mooi spul!
ff vraagje: waarom is de tankdop niet te vervangen? is toch 3 bouten losdraaien en eraf pakken?

De tanken hebben niet meer de originele uitsparing voor de tankdop. De tankdoppen die er nu op zitten zijn afgedraaid en vastgelijmd, dit scheelt zo een paar honderd gram per tank.
 
Mensen zoals Bikefreak is een van de redenen, weinig tijd, andere interesse en ik ben voor mijn werk meer dan 40 uur in de week bezig met carbon producten en daardoor is het plezier in het maken van carbon tanken in mijn vrije tijd wel een beetje weg.|(:t

Duidelijk. Kan ik begrijpen.
 
Hele mooie tank :9~ maar ik denk dat je met een dergelijke vraagprijs de tank later als pispot voor je kleinkinderen kan gebruiken..........
Neem nu die k7-8 tank. Een dergelijke motor heeft een marktwaarde van 6-7k€ en het betreft een 10 jaar oud model. Wie gaat voor een dergelijke motor 700 euro aan een tank uitgeven ?

In ieder geval succes met de verkoop. Hoop dat je er een koper voor vind.
Mensen kopen zich helemaal de blubber aan accessoires (Dynojet, quickshifter, valprotectie, speciale vering) voor zo'n motor.
Dit is dan echt een unieke kans.. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Heb 1 x zon tank mogen vasthouden bij JVP, wel zo gaaf!!!
:t daar staan er inderdaad een aantal tentoon.

Hele mooie tank :9~ maar ik denk dat je met een dergelijke vraagprijs de tank later als pispot voor je kleinkinderen kan gebruiken..........
Neem nu die k7-8 tank. Een dergelijke motor heeft een marktwaarde van 6-7k€ en het betreft een 10 jaar oud model. Wie gaat voor een dergelijke motor 700 euro aan een tank uitgeven ?

In ieder geval succes met de verkoop. Hoop dat je er een koper voor vind.
Mensen kopen zich helemaal de blubber aan accessoires (Dynojet, quickshifter, valprotectie, speciale vering) voor zo'n motor.
Dit is dan echt een unieke kans.. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~~

Dan valt €750 inderdaad nog mee in vergelijking met wat sommige uit geven :9.
 
Laatst bewerkt:
ik weet dat het kostbaar is om een dergelijk tank met de hand te maken. En deze zien er ook nog een schiterend uit. Ik kan dat op waarde schtten. Maar je moet het in perspectief plaatsen van de waarde van de motor waar ze voor zijn.. Dus lul niet over mensen zoals bikefreak....bla bla bla.

Een van jullie heeft ze inmiddels vast allebei gekocht want ze zijn zo goedkoop......om ze met winst door te verkopen toch ?

Michiel succes met de verkoop. Heel mooi spul. Nog een kick bij deze.
 
Laatst bewerkt:
Vind het jammer dat die alleen maar met Suzuki tanks bezig was anders had ik er zomaar 2 gekocht van hem.
Heb 2x ZX10R staan uit 2004 en 2005 staan.Tis juist prachtig om die nu wat oudere fietsen met mooie onderdelen op te bouwen.
Heb er eentje bij gekocht en wordt voor veel geld weer opgebouwd.Wordt volledig met titanium bouten afgemonteerd en heb de voorvork om laten bouwen met Bitubo cartridge en gefreesde vorkvoeten en ook Bitubo achtershock en stuurdemper.Blok gaat er ook uit en wordt ook aan gewerkt.
Zo zie je maar dat er altijd liefhebbers voor dit spul zijn en er ook geld voor over hebben.Geef liever geld uit aan mooie onderdelen dan aan een nieuwe fiets van dik €20.000 en waar dan geen financiele ruimte meer over blijft om dat ding een beetje te pimpen.
 
Heb je een keer gesproken bij JVP en hadden er over om een tank voor mijn te maken,jammer dat je er mee stopt.Helaas zijn carbon onderdelen steeds slechter te krijgen voor een Kawa uit 2004/5.

Ik weet het Hans. Ik zal nooit stoppen met carbon spullen maken, maar 1 tank of ander producten maken zit er niet meer in. Bij 5 stuks of meer maak ik misschien wel een uitzondering :P.
 
Zal ze volgende week die bij Front Row staan wel in mijn handen hebben,moet de vitrinekasten bij John schilderen in ander kleurtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan