Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Wat klote zeg.. het zal je motor maar zijn :/..

Oeps.. vannacht een motorrijder verongelukt op de A1 :/.. over de toedracht en de persoon zijn tot zover nog niks bekend.

Waar ik het eerst stom vond dat mijn ouders het hele onderwerp motorrijden negeerde en mij niet eens feliciteerde met mijn rijbewijs, vraag ik mij nu licht af of ik mij schuldig moet voelen dat ik ze net terugbel na al vroeg 2 keer gebeld te zijn en te horen dat ze naar mij onderweg waren om even te checken of ik en/of mijn motor wel veilig thuis waren..
 
Zelf had ik me niet schuldig gevoeld. Je dochter/zoon maakt haar/zijn wens waar. Dat mag best gewaardeerd worden. Snap de achterliggende bezorgdheid wel en is ook niet meer dan normaal in het begin.

Volgende week ff vertellen dat je lid bent geworden van motorclub. No surrender ofzo :+
 
Volgende week ff vertellen dat je lid bent geworden van motorclub. No surrender ofzo :+

Eerder vond ik het ook vooral stom dat ze niet blij voor mij konden zijn, maar als ze bij een ongeluk de behoefte hebben langs te komen is dat ook wel sneu, maar hopelijk is het inderdaad de nieuwigheid en slijt dat wel.

Haha jaa.. zoiets moet ik wel echt een keer gaan doen, nog even kijken hoe ik dat leuk kan gaan brengen.

Ze zijn ook bang dat ik 'een of andere mafketel op een motor' tegen ga komen als nieuwe liefde. Dus mocht iemand zich herkennen in deze omschrijving en wil hij (of misschien zelfs zij) zich herkennen in deze omschrijving, zich een dagje beschikbaar willen stellen en het leuk vinden mijn ouders op de kast te jagen, dan hoor ik dat graag O-)!
 
Eerder vond ik het ook vooral stom dat ze niet blij voor mij konden zijn, maar als ze bij een ongeluk de behoefte hebben langs te komen is dat ook wel sneu, maar hopelijk is het inderdaad de nieuwigheid en slijt dat wel.

Haha jaa.. zoiets moet ik wel echt een keer gaan doen, nog even kijken hoe ik dat leuk kan gaan brengen.

Ze zijn ook bang dat ik 'een of andere mafketel op een motor' tegen ga komen als nieuwe liefde. Dus mocht iemand zich herkennen in deze omschrijving en wil hij (of misschien zelfs zij) zich herkennen in deze omschrijving, zich een dagje beschikbaar willen stellen en het leuk vinden mijn ouders op de kast te jagen, dan hoor ik dat graag O-)!

Hoe gemeen ook! _O-
 
Eerder vond ik het ook vooral stom dat ze niet blij voor mij konden zijn, maar als ze bij een ongeluk de behoefte hebben langs te komen is dat ook wel sneu, maar hopelijk is het inderdaad de nieuwigheid en slijt dat wel.

Haha jaa.. zoiets moet ik wel echt een keer gaan doen, nog even kijken hoe ik dat leuk kan gaan brengen.

Ze zijn ook bang dat ik 'een of andere mafketel op een motor' tegen ga komen als nieuwe liefde. Dus mocht iemand zich herkennen in deze omschrijving en wil hij (of misschien zelfs zij) zich herkennen in deze omschrijving, zich een dagje beschikbaar willen stellen en het leuk vinden mijn ouders op de kast te jagen, dan hoor ik dat graag O-)!

Is mij ook overkomen en het bevalt nog steeds prima :+
 
Laatst bewerkt:
Ik merk dat er een nieuwe dame in het topic is. Opeens moet ik 4 pagina's teruglezen!

Welkom Arenda! En gefeliciteerd met je motor en rijbewijs. Verstandige keuze dat je voor ABS bent gegaan. Je merkt er niets van als het niet nodig is, en mocht je een keer te hard remmen dan ben je er blij mee. Mijn volgende krijgt zeker weten ook ABS.
 
zo iets?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan