RBKO Strandrace Scheveningen

Hoorde dat een hoop nieuwe yamaha's (4T) problemen hadden van een scheurende zuiger ivm bloedhete blokjes, iemand meer info?
 
'RBKO Strandrace Scheveningen 2016' > 'RBKO Strandrace Scheveningen'
 
Nieuws:
De RBKO wordt vanaf 2018 opgenomen in het programma van de nieuw ingerichte WESS (World Enduro Super Series). Een aantal teams zoals KTM en Husqvarna nemen afscheid van de normale world Enduro Series en stappen nu over naar deze nieuwe competitie met meer beoogde media aandacht.
Andere races in deze 8 delige series zijn bijvoorbeeld de Megawatt in Polen, Romaniacs en de Erzberg Rodeo.
De RBKO in Nederland zal de laatste race in het seizoen zijn van de WESS.

Persoonlijk ben ik er niet blij mee, het vermindert mijn kansen op de overwinning natuurlijk, maar ja..
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop nog steeds een 'normale' strandrace.
Dus geen boomstammen/autobanden/houtblokken/rioolpijpen ofzo
 
The series will include key Beach Races such as Red Bull Knock Out in The Netherlands together with Cross Country events.

We are hugely excited to announce the creation of the World Enduro Super Series. To us enduro means many things, but most importantly it represents inclusion of competitors, diversity of events and terrain and a considered mix of authenticity and modernity – all elements that sit at the very heart of WESS. Enduro racers have always needed to have a very broad skill base – the great champions of the past have long combined speed, endurance, technical ability, determination and the willingness to rise to a new challenge.

Enduro21 - World Enduro Super Series to launch in 2018

Enduro racers moeten dus ook kunnen crossen... zo komt het op mij over.
 
The series will include key Beach Races such as Red Bull Knock Out in The Netherlands together with Cross Country events.

We are hugely excited to announce the creation of the World Enduro Super Series. To us enduro means many things, but most importantly it represents inclusion of competitors, diversity of events and terrain and a considered mix of authenticity and modernity – all elements that sit at the very heart of WESS. Enduro racers have always needed to have a very broad skill base – the great champions of the past have long combined speed, endurance, technical ability, determination and the willingness to rise to a new challenge.

Enduro21 - World Enduro Super Series to launch in 2018

Enduro racers moeten dus ook kunnen crossen... zo komt het op mij over.

Ja maar dat is al op heel veel "enduro" evenementen dan lijkt het 95% cross en dan ligt er een stapel boomstammen en een tractorband en dat was het dan weer. Als ik wil crossen rijd ik naar de crossbaan, en voor enduro werk ga ik naar het buitenland en/of evenementen.. Maar in dit geval is dit wel de "race" met het minste enduro werk van de eerder genoemde..
 
Laatst bewerkt:
39572264334_3a97bbed1b_b.jpg



Dat gaat leuk worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan