Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van het weekend de koplamp van de endurance kuip voorzien van gele folie. Vandaag de behuizing daarvan in de primer gezet, ben niet zo van de bling bling, dus die gaat matzwart worden. Hoop volgende week de kuipen weg te kunnen brengen voor de paint job :)
 
Laatst bewerkt:
Zo, paar lagen matzwart er op, dus die kan een paar dagen lekker opdrogen :)

Van dit...
full


Naar...
full

full

full


De folie zit strak op de lens, maar helaas waren de vouwtjes langs de rand niet weg te krijgen, maar daar zie je gemonteerd toch niets van :)
Maar nu is de afwerk ring nog zilvergrijs, zal ik die ook nog zwart maken, of zo laten?

Zaterdag kunnen de kuipen iig al naar de spuiter *O*
 
Laatst bewerkt:
Heb ik aan zitten denken, maar vind de looks van de gele koplamp ook wel mooi als die uit staat. Ik heb een setje led lampen gefixt om te testen. Mocht het uiteindelijk niet optimaal werken, dan is de gele lamp ook nog een optie :Y
Een geel koplamp glas is nog beter, maar denk dat die niet te verkrijgen zijn, of zou dat gespoten moeten worden.

Vwb de ring, die zal waarschijnlijk nog wel een beetje zichtbaar zijn...
 
Laatst bewerkt:
All SP2 riders are equal, but some SP2 riders are more equal brave stupid than others...
-George Orwell-


IMG-20171212-WA0008.thumb.jpg.1b85d9d6f3674601de41b84781389438.jpg


We noemen geen namen................. _O-
 
Laatst bewerkt:
All SP2 riders are equal, but some SP2 riders are more equal brave stupid than others...
-George Orwell-


[afbeelding]

We noemen geen namen................. _O-

Overigens, ondanks de frisse temperaturen werkt de lithium accu prima. Dus dat verhaal van "onder de 15 graden..." is nepnieuws. Een dagje buiten met echte vorst heb ik nog niet kunnen testen.
 
Weet iemand een adres voor een dynorun en het afstellen van een SP (PC3 USB), ongeveer max een uurtje rijden van Nijmegen?
 
Mogguh :W

Heb net de koplamp nog 1x gespoten rond de lampgaten, nu is ie helemaal zwart. Pak ik 'm op, zit er ook lak op de gele lens :/ Wil ik het er afhalen, dacht ik de folie te beschadigen, blijkt er nog een beschermfolie overheen te zitten. Deze er afgehaald en de lamp glimt gelijk een stuk mooier en zijn de vouwtjes aan de zijkant ook weer minder zichtbaar :P De afwerk-ring heb ik ook zwart gespoten, geheel is nu klaar :)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan