KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb goede ervaring met de Mefo Super Explorer achterband, die is zowel 140/80-18" als 150/70-18" te krijgen, nieuw heeft hij 13mm nop. Is een fijne 50/50 band voor op een lange trip.

Voor ben ik tevreden met een Mitas E09 90/90-21", deze kan je helemaal plat in de bocht gooien totdat je hem voor voelt weg knibbelen. Goeie band!

De Mitas E10 is minder grof maar hapt heel erg in het zand, heb die eraf gehaald. rot ding. Ben stiekem op zoek naar wat groffers voor in de bagger met dit natte weer, suggesties zijn welkom. :)

Met die achterband heb ik 6.000km gehaald op mijn offroad-rit dit jaar naar zuid-portugal, maar je kan er wel het dubbele uit halen. Op internet schreef ergens iemand die had 20.000km op die mefo gereden. Hoe dan?! :/

De Mitas E09 achterband heb ik ook getest en is met dik 2.000km weg, terwijl collega rijders met een KTM 950 of 990 Adventure daar gewoon 5 of 6.000km mee rijden. Misschien mag ik graag gaf geven en wheel spins in iedere bocht doen. :$

De Mefo is misschien duur in aanschaf, maar in mijn ogen een goede 50/50 band met waar voor zijn geld! *O*
 
Nieuwe pet
full
 
Nexx en Airoh vind ik prima helmen. De Nexx valt voor mij iets groter uit in maat S terwijl ik de Airoh helm in maat M heb.
Wat mij verwondert is dat mijn Airoh helm zonder vizier minder windgeruis oplevert dan de Nexx met :?

full
 
Ik heb hier wel eens gelezen over vocht in het display...ben sinds kort trotse bezitter van 2010 Sm990. heb sinds kort dit op m'n schermpje.....
Is dit het vocht verhaal???......iets aan te doen?, of gewoon doorrijden?
wnqcvxg4wjkli.jpg
 
Ik heb hier wel eens gelezen over vocht in het display...ben sinds kort trotse bezitter van 2010 Sm990. heb sinds kort dit op m'n schermpje.....
Is dit het vocht verhaal???......iets aan te doen?, of gewoon doorrijden?
[afbeelding]

Lijkt er wel op, iets aan te doen, de dealer vervangde een paar keer bij mij de teller, was onder garantie nog.

Zag er zo uit,

Q39A0TT.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb zo een Nexx gehad maar het scherm sloot niet aan op de helm...
Het regende dus binnen.
Opgestuurd in garantie maar gewoon geld terug gekregen...
Had gehoopt op een oplossing want vond dit echt wel een fijne helm.
 
Heb zo een Nexx gehad maar het scherm sloot niet aan op de helm...
Het regende dus binnen.
Opgestuurd in garantie maar gewoon geld terug gekregen...
Had gehoopt op een oplossing want vond dit echt wel een fijne helm.


Afgelopen jaar ongeveer de helft (7.000km) in regen rondgereden maar zelf hier geen last van gehad, gelukkig.
Was ook van plan om een ander merk te kiezen, maar kon deze niet laten schieten.
Ook al zou het functioneren als reserve helm.

Voordeel is dan wel weer dat Ik de oortjes van Nexx kan overzetten.
 
Is er hier inmiddels al iemand die dimlicht (en grootlicht?) op de 1050/1090 adventure vervangen heeft door LED? Zo ja dan hoor ik graag van welke merk de led is en waar gekocht en of er nog extra ballasten nodig waren om de lampcontrole om de tuin te leiden.

Ik had mooie lumileds gekocht maar helaas, zelfs na twee verschillende ballasten te hebben geprobeerd, werkt het nog steeds niet. Bij aanzetten van het contact gaat de lamp keurig branden maar na starten wordt de lamp uitgeschakeld en wordt een foutmelding in het display aangegeven.
 
LED's van Rottweiler Performance.
Geen problemen, de dealer verbaasde zich daarover, en ook over de grote hoeveelheid licht :-)

edit: op een 1190adv, niet op een 1050/1090.
 
Laatst bewerkt:
Yep, cyclops ja.
2016 modeljaar met canbus denk ik,
Heb het spul uit de USA laten komen en door de dealer laten inbouwen.
 
Ik heb hier wel eens gelezen over vocht in het display...ben sinds kort trotse bezitter van 2010 Sm990. heb sinds kort dit op m'n schermpje.....
Is dit het vocht verhaal???......iets aan te doen?, of gewoon doorrijden?
[afbeelding]


is inderdaad bekend euvel, hoeft niet eens te komen door een regenbui of de wasstraat

vervangen is erg drastisch en bovendien kostbaar.

Drogen kan, teller eraf 6 schroefjes eruit , de teller in twee delen omgekeerd op de verwarming en het is weer droog (voor een tijdje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan