KTM SuperDuke 990 Deel 14

Voor een gesmede marchesini is het niet duur vind ik.
Probleem is alleen om een matchend voorwiel te vinden.
 
Voor wel, achter is zoals gezegd 6 inch voor de rc8 en 5,5 voor de SMR

Er zaten niet alle bouwjaren gesmede marchesini wielen in de SMR BTW.
Sommige bouwjaren hadden gewoon de normale 5 spaaks gietwielen die ook in de SuperDuke zitten.
En ze zaten alleen in de single spark rc8r modellen. De rc8r vanaf 2012 (twinspark) had ook gegoten 5 spaaks.

Ze waren wel altijd als powerparts leverbaar voor een zacht prijsje :+
 
Laatst bewerkt:
Voor wel, achter is zoals gezegd 6 inch voor de rc8 en 5,5 voor de SMR

Er zaten niet alle bouwjaren gesmede marchesini wielen in de SMR BTW.
Sommige bouwjaren hadden gewoon de normale 5 spaaks gietwielen die ook in de SuperDuke zitten.
En ze zaten alleen in de single spark rc8r modellen. De rc8r vanaf 2012 (twinspark) had ook gegoten 5 spaaks.

Ze waren wel altijd als powerparts leverbaar voor een zacht prijsje :+

alleen in de 2010/2011 varianten...ik kan het weten...
 
doelde meer op, kan je een smr achtervelg pakken en een rc8 voorvelg? (is dit hetzelfde model)
 
Hoor wie klopt daar kindren, hoor wie klopt daar kindren, hoor wie klopt daar zachtjes tegen het raam...

2419tz9.jpg
 
23 april
Crt-pirelli circuitdag voor €125
Je mot wel op pirelli rijden

Echt een koopie

Ik heb ingeschreven in ieder geval😄
 
Alcarras in maart en Ecuyers in augustus heb ik al staan.
Daartussen..... is voor mij alles nog mogelijk.

Als er een dag gepland wordt, of met welke organisatie dan ook, ik wil er wel bij zijn.

Waarom alleen MSL Bazzaz?
 
Alcarras in maart en Ecuyers in augustus heb ik al staan.
Daartussen..... is voor mij alles nog mogelijk.

Als er een dag gepland wordt, of met welke organisatie dan ook, ik wil er wel bij zijn.

Waarom alleen MSL Bazzaz?

Omdat die, in mijn ervaring, alles het beste georganiseerd hebben..
 
Apart, wel gaaf :}

1 dingetje; die kruiskopjes doen het er wel wat goedkoop uitzien imho, zouje die niet vervangen door imbussen ofzo?

Heb al wat rvs inbussen liggen idd. Ruitje klappert stationair ook tegen het buitenste gedeelte. Moet nog een rubber tussen
 
Omdat die, in mijn ervaring, alles het beste georganiseerd hebben..

Ik ben met een aantal organisaties geweest op meerder circuits . Maar het ontloopt elkaar niet zo vind ik . Beste ervaring heb ik zelf gehad met dannhoffmotorsport een duitse organisatie.

Ik zat zelf te denken om zaterdag 5 mei msl zandvoort te boeken
 
Zandvoort of Zolder, beiden mooie baantjes voor de SD denk ik. Organisatie ist mir egal. De zaterdag die bob voorsteld vind ik wel prima. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan