Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Gefeliciteerd met de aanwinst,een 848 neem ik aan?
Quickshifter zoek ik ook al een tijdje,word moeilijk vrees ik,en nieuw vind ik die te duur.
 
Een 848 inderdaad. Kunnen we er niet samen 2 nieuw aanschaffen? Misschien kunnen we dan een dealtje maken met een Ducati dealer :)
 
Zal ik doen! Ik wacht nog wel even met aanschaffen tot ik de Akrapovic demper van mijn ex-Hornet verkocht heb trouwens.
 
Zal ik doen! Ik wacht nog wel even met aanschaffen tot ik de Akrapovic demper van mijn ex-Hornet verkocht heb trouwens.

Laat tzt maar wat weten,ik heb geen haast,met dit weer rij ik er toch niet mee.
Ook heb ik mijn ecu weggebracht om te laten flashen.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht ongeveer 250 euro toch? Weet iemand hier hoe het zit met lithium ion accu's en druppelladers? Kan ik mijn oude optimate daar wel/niet voor gebruiken?
 
Toch geen lithium accu. Net even los geschroefd. Nou hoorde ik ook iets over een speciale lader voor canbus motoren, klinkt iemand bekend?
 
Laatst bewerkt:
Optimate kan prima op de Lithium ion accu trouwens had ik bij mijn vorige motor ook. Nooit problemen mee gehad.

Quickshifter is idd 256 euro
 
Laatst bewerkt:
Dat was ons idee! Ik wil wel wat rondvragen. Tenzij iemand goede connecties heeft bij Ducati?

Nummer 3 op het lijstje dus? Verder nog animo?
 
Vandaag eindelijk stukje kunnen knallen. Man man wat een heerlijk apparaat en wat een bruut geluid. Heerlijk ook terugschakelen met wat tussengas en hoe die dan ploft. Hij is wel een paar keer afgeslagen, volgens mij vond ie het vooral koud niet fijn om in 1x veel terug te vallen in toeren naar stationair.
Meteen gewassen en wat plaatjes geschoten. En ook maar een paddock stand besteld zodat ik de ketting flink kan reinigen en opnieuw invetten.
j630g1.png

33c3lex.png

110cemv.png

2m5eykw.png

3348dnn.png

2empts2.jpg

tah2pw.jpg

33eikcy.png
 
Een mooie brommert 8-) ,afslaan mag niet gebeuren,hij staat of de langzaam stationair afgesteld of staat te arm door de uitlaatdemper,waarschijnlijk is die demper gemonteerd zonder de ecu aan te passen.Ik heb mijn ecu laten flashen en start nu beter en loopt netter stationair.Of hij nu ook beter rijd weet ik nog niet,door het slechte weer niet de kans gehad
om er mee te gaan rijden.
Ik zag op de side van de rdw dat het een 100pk uitvoering is?Franse import misschien?
Ik zag ook dat hij als niet verzekerd staat geregistreerd,als hij niet geschorst is en
je heb alles doorgegeven aan je verzekering dan kan je beter even informeren waarom
hij bij de rdw nog niet is aangemeld,je kan daar grote problemen mee krijgen,oa een zeer hoge boete als de rdw weer eens een kenteken register onderzoek doet.
 
Laatst bewerkt:
Het is idd Belgische import. Ecu is door verduyn aangepast. Misschien moet ik het stationair toerental wat omhoog zetten dan..
 
Ja dat is zeker te proberen,want ik heb de mijne ook met vrij koud weer gereden en geen enkel probleem gehad met afslaan.
 
Gisteren een nette motorsteun gescoord voor 35,- *O* nou nog een stelsleutel en asmoer dop voor de achteras zien te vinden,mocht iemand daar nog vanaf willen dan heb ik daar wel interesse in.
 
Is die stelsleutel / asmoer dorp voor de ketting afstellen? Hoe werkt ketting afstellen eigenlijk op dit apparaat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan