Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terugkomend op het rijden in de kou, gisteren een rondje Renesse gedaan wat gewoon prima te doen was, met het grote voordeel dat er geen hond op de weg zat itt de zomerdagen. Als je zin hebt om wat stof te blazen dan moet je juist in de donkere maanden rijden.
Minder verkeer, minder controle, geen gezweet in je pak, geen afleiding (door korte rokjes), eigenlijk alleen maar voordelen :+
 
Voor volgend jaar toch maar een lichte offroad fiets met wat spikes regelen , heb wel weer zin om is lekker te lnallen . Helaas duurt dit nog even vrees ikπŸ—―πŸ—―πŸ—―πŸ—―πŸ—―πŸ—―
 
Avond :W

Aangezien ik niet van die bling houd op mijn motor, heb ik de behuizing van de koplamp gespoten, ben content met het resultaat. :)

Van dit...
full


Naar...
full

full


Folie zit strak op de lens, maar helaas waren de vouwtjes langs de rand niet weg te krijgen, maar daar zie je gemonteerd toch niets van :)
Nu is de afwerk ring nog zilvergrijs, misschien dat die ook nog zwart wordt.

Zaterdag kunnen de kuipdelen iig ook naar de spuiter *O*
 
Netjes, *O*

Maar ik ga toch Fzrene eens wederom een berichtje sturen. 3 weken geleden zou ie me contacteren, na mijn vraag wanneer ie tijd had, ik stuur je wel een Pm over 2 weekjes. Nu zijn we al 3 weken verder en ik heb nog niks gehoord, terwijl alles al 5 weken klaar ligt hier.
Kan jij niks aan doen natuurlijk, maar ik heb zo mijn bedenkingen...had hem namelijk al eerder een herinnerings bericht gestuurd omdat ik niks hoorde.

Even goed een fijne avond!
 
Dacht dat hij die spullen van jou al lang had om te spuiten... Had een week of 3 geleden ook een pb gestuurd met de vraag wanneer precies, zei hij ongeveer een week of 3. Daarna nog wat meer info gevraagd, maar kreeg ik ook geen reactie meer op. Vandaag (nav zijn reactie) maar weer gevraagd wanneer het hem uitkwam, kreeg ik antwoord met oa zijn nr, gelijk maar ff gebeld, gaat toch makkelijker dan via de pb...
 
Laatst bewerkt:
Nee, hij zei me eerst dat het eind juli/augustus zou worden, aangezien de spuitcabine niet klaar was. En hij ook op vakantie ging. Later stuurde ik een PM, omdat ik niks hoorde, toen zei ie, 19 november dat ik ze ongeveer 2 a 3 weekjes kon langs brengen, hij zou me berichten wanneer. Nu heb ik zojuist weer een Pm verstuurd...
Telefoon zou inderdaad makkelijker zijn, maar dat heb ik niet van hem.
Het loopt nogal stroefjes dus.

Maar ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
Mogguh, :)

Ondertussen gister avond een pb gehad van de spuiter.
Ik heb nu ook zijn nummer, ik ga de spullen na volgende week woensdag naar hem brengen.
Hij moest deze week voor werk weg en zou pas dan weer thuis zijn. Jaja...
Zeg dan gewoon dat je het vergeten ben...
Maar goed, het heeft toch niet echt haast en het komt goed.
Van het weekend naar Central Classics, de beurs in Houten om nog wat kleine onderdelen te halen bij Classickawaparts, en wat rondstruinen daar.

Fijne druilerige dag, :W
 
Mogguh, :)

Ondertussen gister avond een pb gehad van de spuiter.
Ik heb nu ook zijn nummer, ik ga de spullen na volgende week woensdag naar hem brengen.
Hij moest deze week voor werk weg en zou pas dan weer thuis zijn. Jaja...
Zeg dan gewoon dat je het vergeten ben...
Maar goed, het heeft toch niet echt haast en het komt goed.
Van het weekend naar Central Classics, de beurs in Houten om nog wat kleine onderdelen te halen bij Classickawaparts, en wat rondstruinen daar.

Fijne druilerige dag, :W

nou ben benieuwd met zo spuiter, misschien krijg je wel spullen van een VTR terug over twee maanden :P
moet die zijn lak ook nog bestellen :+
 
Van wat ik hier op MF voorbij heb zien komen, levert hij strak werk af. Moet volgens hem gewoon perfect zijn, goed is niet goed genoeg...
 
Dat heb ik ook gezien van hem, zijn werk is top! En een heel stuk goedkoper dan bijvoorbeeld GL-paints. Daarom ga ik ook met hem in zee, een foutje moet wel kunnen dacht ik zo :)
 
Middag :W

Vandaag de carbon beugel van de Akra demper binnen gekregen, waarvoor dank aan Bolski. Eindelijk die gare Ali beugel er vanaf, de carbon beugel zit er nu strak omheen en ziet er gelijk een stuk netter uit *O*

Van:
full


Naar:
full
 
Mogguh :W

Heb net de koplamp nog 1x gespoten rond de lampgaten, nu is ie helemaal zwart. Pak ik 'm op, zit er ook lak op de gele lens :/ Wil ik het er afhalen, dacht ik de folie te beschadigen, blijkt er nog een beschermfolie overheen te zitten. Deze er afgehaald en de lamp glimt gelijk een stuk mooier en zijn de vouwtjes aan de zijkant ook weer minder zichtbaar :P De afwerk-ring heb ik ook zwart gespoten, geheel is nu klaar voor montage :)

full
 
Mogguh :W

Heb net de koplamp nog 1x gespoten rond de lampgaten, nu is ie helemaal zwart. Pak ik 'm op, zit er ook lak op de gele lens :/ Wil ik het er afhalen, dacht ik de folie te beschadigen, blijkt er nog een beschermfolie overheen te zitten. Deze er afgehaald en de lamp glimt gelijk een stuk mooier en zijn de vouwtjes aan de zijkant ook weer minder zichtbaar :P De afwerk-ring heb ik ook zwart gespoten, geheel is nu klaar voor montage :)

[afbeelding]
Dat was een pieuw momentje _O-
Goed gelukt :Y mooi hoor
 
Middag allen :W

Vandaag de motorschuur afgemaakt, keukenblokkie/werkbank er in gezet en alle zooi netjes opgeruimd. Geen zooi meer op de grond *O*
full


Beide motoren passen er mooi in en ik kan er voor nog bij als ik wat te klooien heb op de werkbank *D
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan