Gezocht: KLR 650 of vergelijkbare allrounder

Alex2

Rookie
26 nov 2017
5
0
Ik ben op zoek naar een KLR 650 model A (tot 2007) of het Tengai model. Mocht je iets anders in de schuur hebben staan, ik ben op zoek naar een betrouwbare allrounder :)
 
De KLE 500 van de laatste bouwjaren is bulletproof en voor weinig. Het vermogen is zo'n beetje het zelfde, evenals het gewicht.
 
klopt, KLE is een leuke motor. Voor mij alleen net wat klein. En ik mis een beetje de lol van een eenpitter :)
 
Ik heb nog een xt600e staan met een beetje werk. Gekocht voor onderdelen met defecte startmotor maar loopt ondertussen weer goed en vind hem nog te net om te slopen.
 
De KLE 500 van de laatste bouwjaren is bulletproof en voor weinig. Het vermogen is zo'n beetje het zelfde, evenals het gewicht.
De magneten van de dynamo willen nog wel eens loslaten, en dan heb je een mooie soep in het blok. :?
 
De magneten van de dynamo willen nog wel eens loslaten, en dan heb je een mooie soep in het blok. :?
Dat is bij het oude type vliegwiel, het nieuwere vliegwiel heeft er geen last van. Je kan het oude vliegwiel makkelijk aanpassen zodat hij wel heel blijft. Het is overigens geen wetenschap dat de magneten loslaten.
 
Dat is bij het oude type vliegwiel, het nieuwere vliegwiel heeft er geen last van. Je kan het oude vliegwiel makkelijk aanpassen zodat hij wel heel blijft. Het is overigens geen wetenschap dat de magneten loslaten.
Pas nog gezien en bij de club hadden het er meer.
Alleen TNO heeft het inderdaad niet bevestigd :+ , maar het volgende stukje had ik niet gezien:
De KLE 500 van de laatste bouwjaren [..]
:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan