Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes Wilco, Ik hoop dat je het gehaald hebt

Ik heb dankzij de hittegolf van afgelopen dagen lekker kunnen lessen.... of toch niet?
Heb 2 lessen avd geoefend en rijinstructeur vond dat ik al klaar was voor de examen alleen nog 1 les nemen om de puntjes op de i te zetten. morgen vroeg heb ik een uurtje les daarna een kopje koffie voordat we doorgaan voor mijn avd examen! oooooh kan niet wachten om mijn rb op zak te hebben.

morgen heeft een vriend van mij zijn 1e avb examen rond hetzelfde tijd als mijn avd examen hihi.
en 4 uurtjes later dan mijn avd heb ik een afspraak bij de gemeentehuis (hoop dat het dan al door is gegeven dat ik het gehaald heb voor aanvraag rb)

Nuri, ik heb je avontuur -want zo mag je het gerust noemen zeg!- naar het felbegeerde A'tje gefascineerd gevolgd de afgelopen tijd. Onwijs veel succes en plezier morgen; you got this! Lekker je ritje rijden, en maak ze maar jaloers dat jij lekker wél mag buitenspelen :] *O*

@Wilco: je houdt ons wel in spanning! Hoe is het gegaan?
 
Ik heb net mijn les gehad en vond juist dat het nuttig was ivm slechte weersomstandigheden en om weer even in te komen. Ik voel me er mentaal klaar voor nu.

Hoop dat de derde keer het scheepsrecht voor je was Wilco! Heb je wel meer ervaring met nattigheid al dan ik. Mijn laatste ritje was geloof ik begin november. Jeukt wel om de Triumph te pakken, maar ik laat hem voorlopig maar mooi binnen staan. Waarschijnlijk pas februari / maart voordat ik weer op de motor spring... :/
 
Hallo, ik ben weer even bijgekomen. Het was een teleurstellende rit die al niet lekker begon omdat de lesmotor in stuurslot zat en ik op andere motor moest rijden. De sneeuwresten en nattigheid maakten dat ik veel te voorzichtig reed en daardoor zojuist fouten ging maken die ik anders niet maakte. Ik ga komend voorjaar verder lessen en hoop dat ik dan alsnog de rust vind in het examen.
 
Hallo, ik ben weer even bijgekomen. Het was een teleurstellende rit die al niet lekker begon omdat de lesmotor in stuurslot zat en ik op andere motor moest rijden. De sneeuwresten en nattigheid maakten dat ik veel te voorzichtig reed en daardoor zojuist fouten ging maken die ik anders niet maakte. Ik ga komend voorjaar verder lessen en hoop dat ik dan alsnog de rust vind in het examen.
Jammer.
Volgende ronde beter :t
 
ja. Start was al niet lekker en ik kwam niet in het ritme. Met beter weer erbij zal het vast beter gaan. ik wacht nu tot maart af voor ik weer ga. Dan 2 lessen vooraf en dan een normale examen rit.
 
Wilco, wat ontzettend balen man! Als je slaagt in de lente kom ik een keer naar mijn geboortestad om het feestje met je mee te vieren.
 
Zonde zeg.

Maar zou je wel echt zo lang wachten?
Nu zit je in het les ritme

Uitstel Word vaak afstel
 
Laatst bewerkt:
kut zeg! maar het weer speelt nu niet mee inderdaad.
en wat moet je eigenlijk in dit weer nog met een motor op de weg.

verstandig dat je volgend jaar voorjaar weer verder gaat ,in deze tijd van het jaar is motorrijden toch niks aan.
 
Hallo, ik ben weer even bijgekomen. Het was een teleurstellende rit die al niet lekker begon omdat de lesmotor in stuurslot zat en ik op andere motor moest rijden. De sneeuwresten en nattigheid maakten dat ik veel te voorzichtig reed en daardoor zojuist fouten ging maken die ik anders niet maakte. Ik ga komend voorjaar verder lessen en hoop dat ik dan alsnog de rust vind in het examen.
Ahhh wat ontzettend balen. Jammer dat het er niet meer van komt dit jaar, maar als jij je prettiger voelt bij rijden in het voorjaar zou ik dat vooral doen. Misschien tussendoor nog een extra lesje om die feeling er in te houden (ipv een maand of 2/3 niet rijden) en dan lekker met beter weer afrijden.

Kop op, genieten van de feestdagen en dat A-tje komt later wel.
 
Wat jammer Wilco, maar volgende keer beter. Het is ook niet makkelijk om zo af te moeten rijden, met dat weer en op een andere motor dan je gewend bent. Neem wel een paar lesjes tussendoor, om bij te blijven :t

Nuri, succes vanmiddag, ik hoop voor je dat je er weer als de vorige keer doorheen "fietst" ;)

:t
 
precies, ik ga er wel weer verder mee als t aan mij ligt, het is me te leuk. Maar eerst maar even hoofd leegmaken. Misschien ga ik eens een second opinion les nemen bij een andere rijschool in het voorjaar, eens kijken wat een andere instructeur zegt.
 
precies, ik ga er wel weer verder mee als t aan mij ligt, het is me te leuk. Maar eerst maar even hoofd leegmaken. Misschien ga ik eens een second opinion les nemen bij een andere rijschool in het voorjaar, eens kijken wat een andere instructeur zegt.
Zou er niet te lang mee wachten, met de volgende les bedoel ik. Beter proberen de inmiddels opgebouwde routine wat vast te houden. En het is nog niet zo gek om pas in het voorjaar "alleen" de weg op te gaan en de kunst van het :] verder onder de knie te krijgen. Succes! :}
 
Volgens mij maakt het niks uit of je nog veel lessen tussendoor neemt.
enkel dat het nog meer geld kost. mijn instructeur zei ook altijd tegen zijn leerlingen die gezakt waren ,neem elke week of om de 2 weken een les tot het examen dat 2 maanden wachten was maar niemand die dat deed. ze kunnen makkelijk zeggen neem lessen maar het kost wel allemaal geld dus je kan blijven betalen op die manier. en al die leerlingen die nog 2 maanden moesten wachten voor her examen namen maar 1 lesje een dag of 2 dagen ervoor en slaagden daarna gewoon. die feeling is dus gelijk weer terug zodra je weer 1 keer opstapt. je bent tenslotte niet voor niks zover gekomen
 
precies, ik ga er wel weer verder mee als t aan mij ligt, het is me te leuk. Maar eerst maar even hoofd leegmaken. Misschien ga ik eens een second opinion les nemen bij een andere rijschool in het voorjaar, eens kijken wat een andere instructeur zegt.

Goed idee!
 
laat me raden nuri, je bent geslaagd maar je ligt nu in het ziekenhuis en de motor op de sloop?
 
als je in het voorjaar verder gaat, of weer examen doet, hou wel even in de gaten of je AVB en je Eigen Verklaring in de tussentijd niet verlopen.
 
haha sorry voor het wachten, er kwam een leuke oude vriendin tussen tijdens het schrijven die al mijn aandacht kreeg *D even mijn prioriteiten aanpassen _O-

Ik heb een uurtje voor mijn examen gelest en mijn instructeur had geen aandachtspuntjes.
Dus zelfverzekerd mijn avd examen gedaan en reed zeer vlotjes door het verkeer.
moest soms even wat gas los laten zodat de examinator weer de afstand inhaalde of aan de kant stoppen. :]
Bij CBR aangekomen te horen gekregen dat ik geslaagd ben en geen aandachtspuntjes had.

slechte nieuws:
gelijk in de middag naar de gemeentehuis gegaan en mijn nieuwe rb aangevraagd. Er was een leuke blondine achter de desk en kreeg te horen dat ik het woensdag kon ophalen of met spoedaanvraag op maandag.
mijn reactie als volg haha: als je het voor elkaar krijgt dat ik het zaterdag kan ophalen neem ik je mee achterop mijn motor :]
ze lachte op een sluwe manier wat wij mannen wel kennen van vrouwen die wel willen maar niet easy zijn. maar kreeg te horen dat ze op zaterdag dicht zijn :')

bij terugreis in de bus kwam tijdens het typen van mijn bericht een oude vriendinnetje van me naast me zitten dus vandaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan