Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
@wilco ik zou het niet opgeven en door lessen. elke nadeel heeft zijn voordeel.
met de huidige weer houden examinatoren rekening mee en doen dan minder lange route's tijdens de avd. ze laten jouw al de 1e afslag richting de cbr nemen bij een miezerig regen (bij wijze van spreken)
Kijk anders even rond bij andere rijscholen misschien helpt dat jouw wel.

Ik heb namelijk 25 lessen genomen en 2x avb examen gezakt bij mijn oude rijschool -> nieuwe rijschool: 2x avb geoefend en dan avb examen dik geslaagd, 3x avd lessen genomen en avd erna ook dik geslaagd. bij de ene rijschool/instructeur presteer je veel beter dan bij de ander is mijn ervaring
 
hahaha daarom lachte ze natuurlijk ,want inderdaad ze zijn dicht op zaterdag, maar als dat slecht nieuws is haha,sletjes genoeg in wereld dus er valt nog een hoop te scoren. ik dacht dat je een ongeluk had gehad ofzo, dat zou pas echt slecht nieuws zijn geweest.maar gefeliciteerd ,tof man,nu kan je eindelijk zelf gaan rijden. weet je al welke motor je gaat kopen?
 
Hahaha, _O-

Gelijk heb je, wat betreft het prioriteiten stellen, :P

Gefeliciteerd met je rijbewijs! *O* *O*
Eventjes wachten tot woensdag dan maar, en hopen dat die leuke blondine er ook weer is, ;)
Kun je nog eens je kunsten vertonen bij haar, hihi.

Helemaal top, gezien je eerdere ervaringen dus.
:t :] :)
 
Heey wat gaaf nieuws Nuri! Gefeliciteerd!! *O* *O*

Begrijpelijke reden; dames gaan voor *D Jammer dat de dame je niet sneller aan dat welverdiende roze pasje kon helpen, maar die paar dagen zijn ook om voor je er erg in hebt ;)

Geniet ervan in ieder geval! :]
 
Bij CBR aangekomen te horen gekregen dat ik geslaagd ben en geen aandachtspuntjes had.
*O* :}

slechte nieuws:
ze lachte op een sluwe manier wat wij mannen wel kennen van vrouwen die wel willen maar niet easy zijn. maar kreeg te horen dat ze op zaterdag dicht zijn :')

Als dat al "slecht nieuws" is dan heb je een prima leven toch? :Y
 
Laatst bewerkt:
Overigens kan ik je uit ervaring zeggen dat veel vrouwen heel graag een keertje achterop de motor willen, maar dat dat lang niet altijd betekent die vrouwen ook wat anders van je willen. Zo had ik mijn moeder eens achterop, maar toen ik met een knipoog vroeg of ze meeging voor het afzakkertje zei ze "nou, je hebt al één keer in me gezeten en daar heb ik maanden last van gehad, dus nee bedankt".

Mijn moeder heeft humor _O-
 
_O- :) Ik heb mijn moeder ook wel eens achterop gehad,op de motor, maar ze wou daarna nooit meer... :+
 
Laatst bewerkt:
ja. Start was al niet lekker en ik kwam niet in het ritme. Met beter weer erbij zal het vast beter gaan. ik wacht nu tot maart af voor ik weer ga. Dan 2 lessen vooraf en dan een normale examen rit.

Superjammer Wilco! Schrale troost, je zou nu toch waarschijnlijk ook niet snel op een eigen motor gesprongen zijn als je je rijbewijs gehaald zou hebben?

Voorjaar wordt beter weer, dat kan je wellicht meer rust geven, dus ik snap je keuze wel. Misschien alleen iets meer lesjes nemen dan twee à drie stuks voor je AVD?
 
Gefeliciteerd nuri! Blij dat je toch overgestapt bent naar een andere rijschool ipv helemaal te stoppen. Zo zie je kun je alsnog genieten met je rijbewijs en is het niet allemaal voor niks geweest!
 
Nu lekker buitenspelen op je R125 Nuri? :] Zag dat je al het eea had aangepast (Xenon, LED's, etc)? Zag er goed uit, en is zeker niet te missen! :t
 
blijkbaar kan een rijinstructeur erg op je zenuwen werken waardoor je faalt.
nuri bewijst het maar weer,
 
Jammer Wilco! Voor het volgende examen paar dagen van te voren weer lessen om er weer in te komen!

En Nuri gefeliciteerd!


Gisteren bericht gekregen dat ik pas weer 9 januari kan afrijden. Dit kon niet eerder. Zit nog te balen dat mijn examen is afgelast wegens weersomstandigheden
 
hahaha daarom lachte ze natuurlijk ,want inderdaad ze zijn dicht op zaterdag, maar als dat slecht nieuws is haha,sletjes genoeg in wereld dus er valt nog een hoop te scoren. ik dacht dat je een ongeluk had gehad ofzo, dat zou pas echt slecht nieuws zijn geweest.maar gefeliciteerd ,tof man,nu kan je eindelijk zelf gaan rijden. weet je al welke motor je gaat kopen?
Pardon? Kijk jij zo tegen vrouwen aan? :X
 
Na alles wat ik ermee meegemaakt heb wel ja,
Wees eens wat positiever, mijn eerste liefde, waar ik alles voor zou doen vond ik in mijn eigen bed.Met een zogenaamde "vriend"van me, ik kwam ietwat te vroeg thuis.
Scheer niet alle vrouwen over 1 kam, en maak ze zeker niet voor sletjes uit.
Er zijn genoeg echte vrouwen hoor...
Het spijt me te lezen dat je er zo over denkt.
:/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan