(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist rond 18 uur een spotje op de A16 parallelbaan vanaf Terbregseplein richting de van Brienenoordbrug. Een allroad met zo snel ik kon zien 24 in het kenteken. Jij ging tussen de file door en ik reed je via de afrit Capelle voorbij en claxonneerde nog :W
Misschien dat ik het was..
Reed daar wel op die tijd en heb 24 als eerste op de plaat staan
Claxon niet gehoord, maar dat kan ook aan C3 +oordoppen+radio liggen

Grijze Yamaha tracer 900
 
Sandberg vanmorgen rond half 12 gespot op ring Alkmaar voor de huiswaarderbrug :W
ik stond gesorteerd voor linksaf en zat te seinen maar denk niet dat je het zag..

Denk t ook niet Danny. :)

Thanx voor de spot. Was op weg naar de tandenbeul. '(


Thanx! 8-) Maar valt niet mee hoor, normaal gesproken in de spits. Koud, regen, wind, slecht zicht, veel tussen langzaam rijdend en stilstaand verkeer door....eigenlijk knap waardeloos, vraag me ook met enige regelmaat af wat ik daar dan in hemelsnaam doe zo op m'n motor tussen al die auto's. :+
Maar goed, volgende week pekel, dus dan gaat de fiets weer op stal bij Lemstra.
 
Thanx! 8-) Maar valt niet mee hoor, normaal gesproken in de spits. Koud, regen, wind, slecht zicht, veel tussen langzaam rijdend en stilstaand verkeer door....eigenlijk knap waardeloos, vraag me ook met enige regelmaat af wat ik daar dan in hemelsnaam doe zo op m'n motor tussen al die auto's. :+
Maar goed, volgende week pekel, dus dan gaat de fiets weer op stal bij Lemstra.


Nou, ook hier vandaag al de nodige pekel.

Maar wat je daar doet :?
Sneller op je bestemming zijn dan de rest van het verkeer,
zonder ellenlang in de file te staan.
Of in een overvolle trein of bus te zitten.

Gewoon lekker warm aankleden, goed opletten, snelheid aanpassen, en gaan!
 
Twee stuks vanochtend, een rode BMW K met roze rugzak op de A12 richting Utrecht

Dat was ik! De roze rugzak doet t hem :-)

Was een avontuurlijke ochtendspits! afsluitingen op zowel de A20 als op de A12, busje in de fik op de 2e rijstrook.. gotta love the smell of chaos on a thursday morning..
 
Gisteren op de A59, tussen Rosmalen en Oss, een naked (kon het verder niet goed zien), zal rond 5 uur half 6 zijn geweest.
Ik reed op de chopper, je reed een tijdje achter me en haalde me later in.

Mooi geluidje!
 
MB ** *5 gespot op de laan van noi in Den Haag rond 17:15 :W *O* ik reed in de auto :+
 
Laatst bewerkt:
Speciaal voor monsieur Strikkie omdat ik er elke vrijdag langsrijdt maar hem nu pas zag staan. :P De strikmobiel.

full
 
Een uurtje geleden tegenover de delfste poort op de couwenburg. Motor met het volgende kenteken MH-HZ-74. We stonden te wachten voor het verkeerslicht. Ik voor rechts (grijze peugeot), jij voor links af. Je reed weg en toen zag ik je sticker pas.

Hierbij gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Ik maak toch aardig kilometers (tot een paar weken geleden A9/A4/A44, tegenwoordig A9/A10/A1) maar ben al in tijden geen blauw stickertje aan de rechterkant van een plaat meer tegen gekomen, anders dan in onze eigen garage. Waar zijn jullie dan?? :P
 
Ik maak toch aardig kilometers (tot een paar weken geleden A9/A4/A44, tegenwoordig A9/A10/A1) maar ben al in tijden geen blauw stickertje aan de rechterkant van een plaat meer tegen gekomen, anders dan in onze eigen garage. Waar zijn jullie dan?? :P

Waar ik ben?
Nog steed regelmatig op [A9/A5/A4/A12] en in de middag andersom :P :+
 
Met enige regelmaat N228, A12, A27. En ‘s avonds andersom. Wel vroeg overigens. Meestal rond 06.00 de deur uit.
 
Vanmiddag even na tweeën op de A15 Links ter hoogte van de afslag Rhoon.
Zwarte Yamaha ML-FD-??, berijder in een zwarte hoody.
Je hield je keurig aan de snelheid en werd zelfs door auto's ingehaald.

full


Ik zat ingeblikt.
 
Laatst bewerkt:
Nu op de A10 tussen Schiphol en Amsterdam-zuid een motorrijder met een gele jas an. Ik rij met de trein dus heb helaas geen type/kleur/kenteken kunnen zien, alleen in een flits de MF-sticker.

:W
 
op de nieuwe herengracht in Amsterdam... zwarte triumph tiger, recent model, als ik het goed zag.
:W
 
Vanochtend op de A12 richting Utrecht bij Bodegraven een wit/blauwe GSX-R met leuke uitlaat :W

Werkte goed dat ding, daardoor hoorde ik je tussen de file door aankomen waardoor ik makkelijk achter je kon invoegen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan