Rooie duif zijn zijspandingetjes

Fijn dat het BRAKspan in de familie blijft Jan en Eline.

Ik ga door met mijn (ietwat snellere) Dikke Suus, zal van de week wel even wat plaatjes posten.
 
Haha moest bij onderstaand verhaal aan jou denken 😆


Ergens in een stad in Nederland heerst een enorme duivenplaag. De burgemeester weet zich geen raad. Tot er een man zich op het stadhuis meldt, die wel een oplossing heeft. Hij zegt tegen de burgemeester: "Ik kan het duivenprobleem voor je oplossen. Dat doe ik helemaal gratis. Er is alleen één voorwaarde. Je mag mij geen vragen stellen. Als je toch een vraag stelt, kost dat je 50.000 euro." De burgemeester is nieuwsgierig, maar wil het duivenprobleem graag opgelost zien en gaat akkoord. De man gaat weg en komt even later terug met een rode duif. De duif begint cirkels boven de stad te vliegen en alle duiven in de stad volgen de rode duif. Als alle duiven in de stad achter de rode duif vliegen, vliegt de rode duif weg met alle duiven achter zich aan. De rode duif keert even later alleen terug bij de man. De burgemeester staat ernaast en is stomverbaasd. Toch kan hij zich niet bedwingen: "Ik weet dat dit me 50.000 euro gaat kosten, maar heb je ook een rode Marokkaan?"
 
Ben ik met Lasmoat in september wezen kijken. De brakke zelf was niet thuus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan