Dashbord ZZR1100

GSlandrover

MF veteraan
Donateur
28 jul 2014
2.032
770
Ik probeer het hier even, wellicht zijn er mensen die Kawa's omgebouwd hebben en antwoord hebben op mijn vraag.

Ik heb een ZZR1100 waarvan de teller-aandrijving in het voorwiel is komen te vervallen, die zit nu achter. Daar zit dan normaal een kabel aan, naar een omvormer (draairichting en toerental) en dat is allemaal verrot.

Nu wil ik het liefst een digitale teller plaatsen, maar dan in het standaard dashbord. Weet iemand of de snelheidsmeter er in z'n geheel uit te halen is of is dat echt deel van het dashbord? Glasdiameter is ca 90mm.

Ter info, de kuip enzo is helemaal standaard en dat wil ik ook zo houden.

Dank alvast
 
Ik heb wel de complete cockpit eruit gehaald gehad. Scherm los en twee m6 boutjes plus wat bekabeling. 10 min. werk.

Maar aangezien ik er geen bak aan heb hangen kan ik je geen antwoord geven of de km meter demontabel is, want die van mij werkt op de reguliere manier.
 
Laatst bewerkt:
Zit beetje te zoeken en ze hebben nu best aardige snelheidsmeter met gps. Zou gekloot met een sensor schelen.. 85mm gat, dat zou aardig overeen komen met het glas van 90mm.
 
Als je even op mp kijkt dan heb je twee soorten cockpit's (1990 -1992 & 1993-....) en het lijkt erop dat deze demontabel zijn. Er zit een beschermkap aan de achterkant
 
Laatst bewerkt:
In principe moet het er natuurlijk uit kunnen, het glas is immers geen onderdeel van de zwarte kunststof behuizing.
Dan nog de vraag of de inbouwdiepte genoeg is.

Ik ga eens plaatjes kijken, bedankt voor het meedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan