KTM SuperDuke 990 Deel 14

Ik heb me ook ingeschreven in groep 3. Eerst maar eens even kijken hoe dat gaat met deze motor. Als er nou nog meer inschrijven is het misschien een idee om samen een pitbox (100 eur) te huren?
 
Mischien een tread aan maken om het verder uit te werken.

Even iets anders wil de olie verversen . Wat gebruiken jullie? En hoeveel heb ik nodig?
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat er iets minder dan 4 liter in gaat. Ik gebruik 10w50.

Ik heb er Motul inzitten, maar over merken olie kun je volgens mij hele boeken volschrijven met meningen.
 
Begin er maar niet over. Hele volksstammen hebben hun eigen theorieën over hun eigen oliën.

Mijn advies, motorex. Al zouden andere hoogwaardige alernatieven ook geen kwaad doen
 
Hier prima ervaringen met motorex (al is dat niet overal verkrijgbaar en vrij prijzig) en nu zit er castrol in. Dat bevalt ook prima.
Motul en putoline komt ook regelmatig voor hier, en is iedereen tot nu toe ook positief over.
 
Leuk een olie discussie, ik gebruik die van A.C. Tion!

1947_eating_popcorn_and_drinking_be.gif
 
Dat is ook zonder meer de beste olie, maar ligt kwa liter prijs vééééér boven mijn budget.
Wil ik dat compenseren dan moet ik weer PP2 gaan rijden.

Keuzes, keuzes keuzes
 
Hier prima ervaringen met motorex (al is dat niet overal verkrijgbaar en vrij prijzig) en nu zit er castrol in. Dat bevalt ook prima.
Motul en putoline komt ook regelmatig voor hier, en is iedereen tot nu toe ook positief over.
Hier ook castrol. lekker makkelijk te krijgen en werkt perfect.
 
Dat is ook zonder meer de beste olie, maar ligt kwa liter prijs vééééér boven mijn budget.
Wil ik dat compenseren dan moet ik weer PP2 gaan rijden.

Keuzes, keuzes keuzes
Niemand rijdt banden tot de max, dus je kan makkelijk weer pp2 rijden :P
 
Zou wel lachen zijn als wij pipo rijders, nampus wat voor deden ;p

(waarschijnlijk niet, zo goed rij ik niet :P)

Ik smeer altijd met Motul, prima prijs (als je goed zoekt) zo cheap als castrol kom je nergens denk ik....?
 
haha Michelin is gewoon niet mijn band (maar eh.....ik val in herhaling).

En mij d'r uit rijden met pipo's, das niet zo moeilijk. daarom doe ik ook geen circuit rijden.
Ik kan er slecht :( tegen om aan alle kanten ingehaald te worden en als laatste aan te komen _O-
 
sjit bedoelde folkies :P hij had het over de pipo's

@bazzaz, jij als ex circuit rijder houden we sowieso niet bij :P, ook niet op supercorsa's
 
sjit bedoelde folkies :P hij had het over de pipo's

@bazzaz, jij als ex circuit rijder houden we sowieso niet bij :P, ook niet op supercorsa's

Haha, Folkie met z'n pipollergie :P

En mij hou je wel bij hoor, ben ook geen 20 meer... nu zie je toch meer 'gevaar' op de weg merk ik :X
 
Nou zeg, ze hebben je nogal hoog staan! Nou wordt ik erg benieuwd :P
Laat het maar snel 5 mei worden!

Man ze kennen me hier niet eens, en al die photoshop foto's geloven ze ook gewoon :+ _O-

Op CPZ heb ik nooit echt hard kunnen rijden, die baan lag/ligt me gewoon niet... Assen trok me meer. Maar CPZ is op een SDR misschien wel weer leuk :]

Maar ach, nu gewoon lekker een dagje gummen zonder op tijden te letten gewoon voor de lol :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan