Mooie fiets :). Da's niet al te ver van Ede. Leuk ritje voor in het voorjaar :] En dat begint...volgende week! Temperatuur in de dubbele cijfers :] Haal de tweewielers maar weer van stal *O*

Dat zijn de betere berichten, zeker als ik kijk naar de overgebleven koude meuk van vandaag! Ede is redelijk om de hoek ja, dus klinkt goed :]
 
Markjuhh mooie gewaagde fotos...en maar 1 keer plat gelegd🖒

Bbbbartje....herfstfotos altijd mooi..😉

Hart42wheels....dubbele cijfers...🤤

Chips ...mijne ligt uit elkaar krijgt nieuw spuitwerk...ach ja komt goed...
Nieuwe looks ook belangrijk 😁


Toedeloe karin
 
Beetje valsspelen met oude foto's uit de brommertijd..







En nog wat oude foto's van de huidige brommer, al zijn die met wat saaiere blauwe luchtjes..





 
Laatst bewerkt:
Mooi floris...en inderdaad foto's met blauwe luchten zijn minder mooi als met die mooie bewolking.
Ik hoop ik mei in Schotland prachtige fotos te maken...😉
 
West Australië

Een keertje sneeuw zou wel leuk zijn, vooral rond kerst. Maar dat zit er hier niet in. En de zomer "opgeven" voor de winter in NL gaat wat ver (en geen sneeuwgarantie :P)

Gaaf! Tijdelijk of permanent? Blijf posten vanuit down-under :) Btw je hebt een pak sneeuw gemist in de afgelopen week :P
 
Laatst bewerkt:
Gaaf! Tijdelijk of permanent? Blijf posten vanuit down-under :) Btw je hebt een pak sneeuw gemist in de afgelopen week :P

Permanent. Ik maak alleen fotos met mijn telefoon, dus die halen het niet bij jullie pareltjes! Of zijn dat ook allemaal telefoonfoto's en zoek ik gewoon een excuus omdat ik niet kan fotograferen? :+

Haha ik krijg jullie winterweer wel mee, maar toch bedankt. Whatsapp staat vol met sneeuwvideos en de vraag of we fotos vanuit hrt zwembad willen versturen 😂

Dit is alleen foto en geen videotopic toch?
 
Laatst bewerkt:
Permanent. Ik maak alleen fotos met mijn telefoon, dus die halen het niet bij jullie pareltjes! Of zijn dat ook allemaal telefoonfoto's en zoek ik gewoon een excuus omdat ik niet kan fotograferen? :+

Haha ik krijg jullie winterweer wel mee, maar toch bedankt. Whatsapp staat vol met sneeuwvideos en de vraag of we fotos vanuit hrt zwembad willen versturen 😂

Dit is alleen foto en geen videotopic toch?
Ik denk dat de meesten hier de foto met de telefoon hebben gemaakt.
Die van mij op pagina 4 (bij 25 posts per pagina)is in ieder geval met de telefoon gemaakt (Sony Xperia z1 compact)
 
Een video is niets meer dan een bewegende foto. Dus toegestaan, mits je motor er ook op staat en niet het zwembad hoofdonderwerp is op de foto. Graag met een fikse donderbui :P
 
Laatst bewerkt:
full


Toch eventjes buitenspelen vandaag :] Afgezien van wat lichte spetters bleef het verder wonderwel droog, dus kans om de frisse decemberwind (fris is ook maar relatief bij 8 graden..) in het gezicht te voelen.
 
Ik hoop dat dit niet alles was wat sneeuw betreft voor deze winter.

Ik wil echt extremere foto's kunnen maken.
Heb al meer sneeuw meegemaakt met de motor.

Uit de oude doos, voor het TRG spel:
TRG 0008.jpg


Maar voor dit topic zou ik de motor dan zo willen plaatsen dat de achtergrond uiteraard sfeervol is, een volledig besneeuwd landschap bijvoorbeeld, of een huis met veel en lange ijspegels enz ...

Ja, ik vind dit een leuk topic met een aparte uitdaging :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel gaaf topic, kende ik nog niet! Ik ben geen weerman, maar wél heel gefascineerd door het weer. Altijd weerman willen worden, maar helaas niet de hersenen voor, of misschien beter gezegd, niet studiebol genoeg ;) Fotografie ook wel een hobby, dus nu ik dit topic ken, ga ik eens wat meer m'n best doen voor dergelijke foto's!

Mijn mooiste weerfoto? Heb er niet veel, maar dat zouden toch deze twee zijn. Gemaakt in Schotland:

2383535_1431980776_534_1024.jpg


Mijn vorige motor op een vroege decemberochtend in de mist @ Burg Eltz, Duitsland:

large
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan