VMAXlijst van het MF deel 5

Die hoeven er bij mij dus niet op , want hij rijdt nooit . B| Denk er wel eens aan om de hele brut op twee wielen te
verkopen . Het staat er maar wat te niksen . :X
Vandaag nog tank leeg gereden. Alleen voor de lol en voor de blits matuurlijk. :Y
full
 
Probleempje met "rauw" lopen V-Max, dwz onderin toerenbereik schud en trilt het blok meer als voorheen met optrekken. Na starten loopt ie heel rustig stationiar.
Heb vorige week timing van de Max gecontroleerd en bleek dat achterste cilinders 1 tandje verkeerd stond. Waarschijnlijk gebeurt met laatste revisie van blok wat ikzelf gedaan heb.
Wat er toen gedaan is:
* Nieuwe naks geleiders gemonteerd.
* Dynamospoel vernieuwd.
* Spanningsregelaar vernieuwd.
* Pakkingen en O-ringen vervangen.
* Waterpomp pakkingen en keerringen vervangen.
* Koelbuizen tussen cilinders vervangen.
* Nieuwe startmotor.
Wat me wel opviel is dat bij het openen van de dynamo deksel er een stiftje in lag en waarschijnlijk van de balans as afkomstig is? Heeft dit invloed op het hele gebeuren?

full
 
Dan zou het dit pennetje moeten zijn....!
Zou het statorhuis dan niet wat verdraaid zijn?
full
 
Jammer man. Alle knaken die je er in hebt gestopt krijg je niet meer terug bij de verkoop. Succes met de verkoop in ieder geval!
 
ho ho,. ik heb haar nog he,. voorlopig ben ik nog steeds een trotse bezitter van een custom v-max :( B| :N

:+klopt,. maar dat geeft ook niet,. en bedankt ! 8-)
Haal je naam weg als hij verkocht is. Mijn V-Max staat ook op de lijst boven die van jou :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan