Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die staat er beetje zielig bij nog. Zadel, tank en luchtfilterbak zijn gedemonteerd. Bougie wil er nog niet uit. Er zit nog kruipolie in het het bougiegat. Vanavond nog eens proberen. De metalen tank connectoren zijn onderweg (Emily van KAT motoren bedankt voor de snelle service!)

Als de bougie vanavond niet los wil dan bouw ik de boel terug en laat ik de motor warm worden (rijden/stationair) en probeer ik het nog eens.

Maar vanmiddag eerst strijden voor mijn A'tje op m'n rijbewijs!
 
Die staat er beetje zielig bij nog. Zadel, tank en luchtfilterbak zijn gedemonteerd. Bougie wil er nog niet uit. Er zit nog kruipolie in het het bougiegat. Vanavond nog eens proberen. De metalen tank connectoren zijn onderweg (Emily van KAT motoren bedankt voor de snelle service!)

Als de bougie vanavond niet los wil dan bouw ik de boel terug en laat ik de motor warm worden (rijden/stationair) en probeer ik het nog eens.

Maar vanmiddag eerst strijden voor mijn A'tje op m'n rijbewijs!

suc7 niet te zenuwachtig en veel plezier :] :]
 
Die staat er beetje zielig bij nog. Zadel, tank en luchtfilterbak zijn gedemonteerd. Bougie wil er nog niet uit. Er zit nog kruipolie in het het bougiegat. Vanavond nog eens proberen. De metalen tank connectoren zijn onderweg (Emily van KAT motoren bedankt voor de snelle service!)

Als de bougie vanavond niet los wil dan bouw ik de boel terug en laat ik de motor warm worden (rijden/stationair) en probeer ik het nog eens.

Maar vanmiddag eerst strijden voor mijn A'tje op m'n rijbewijs!
Succes kerel :Y
 
Dankjewel luitjes!!! De examinator had eigenlijk geen opmerkingen.

Iemand nog tips voor die bougie??


Het enige wat ik aan kan raden is enkele dagen laten inweken met kruipolie (imal?) en proberen een heel klein beetje te draaien. Zo mogelijk de motor laten draaien op hem op te warmen.
 
Dankjewel luitjes!!! De examinator had eigenlijk geen opmerkingen.

Iemand nog tips voor die bougie??

*O* *O* goed gedaan!

Ik zou spanning op de sleutel zetten en dan ineens wat harder trekken als of je er met een hamer tegen slaat. Maar wel met gevoel want kapot is uhhh een nieuwe uitdaging.


:W
 
Even wat anders, de boel ligt nu toch uit elkaar. Wat raden jullie aan? Origineel luchtfilter of een vervangingsfilter van bijvoorbeeld K&N?
Kan ik een K&N filter zo plaatsen of moet er dan ook iets worden aangepast in de "computer"???
 
Even wat anders, de boel ligt nu toch uit elkaar. Wat raden jullie aan? Origineel luchtfilter of een vervangingsfilter van bijvoorbeeld K&N?
Kan ik een K&N filter zo plaatsen of moet er dan ook iets worden aangepast in de "computer"???
Als je ook een andere uitlaat wil dan kan je het doen en dan op de bank afstellen
Anders gewoon een originele plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Bougie is eruit, nieuwe gemonteerd! Verder de tankaansluitingen vervangen door metalen versies. Nu nog een luchtfilter scoren en de boel kan weer in elkaar!!!

Bedankt voor de felicitaties!! Morgen naar het gemeentehuis!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan