The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat ook "/edit:" bij, maar dat zegt niets natuurlijk. Zoals iedereen weet ben ik een zeer onbetrouwbaar sujet.
 
650.jpg
 
Ik edit ze vaak wel omdat ik een drama ben met foto's uploaden en plaatsen op mobiel... Maar nooit nadat er een post achter is gekomen en dat kun je aan de edittijd zijn. Om fraudevermoedens te voorkomen. :)
Zo had ik het nog niet bekeken. Klopt uiteraard :Y
Dat ge-edit heeft er volgens mij nooit in gestaan, maar is zo afgesproken met elkaar om foto wisselingen te voorkomen in "the heat of the moment".
Ja op zo een moment is het belangrijker. Maar dan nog, zoals Xaryna aanhaalt, als je post niet geëdit is NÁ een volgende post, maakt het idd niet echt iets uit.
Je weet wel wanneer de strijd hevig is losgebarsten, 12 opdrachten op een dag gehaald worden..
Gaan we in de winter niet zo snel meemaken denk ik :P
Maar nu zit daar 6 uur tussen, dus niet echt een heat of the moment.. Zou er minuten tussen de posts zitten, Dan zou het een issue kunnen zijn.
:^
Ja liever geen ge-edit van een geplaatste foto natuurlijk, dus foei sad-bunny :+
Ja, ik zal, al is dat vooral uit gewoonte, mijn foto's steeds zonder edit blijven posten. Afgekeurde, te-laat foto's of "vergeten-te-refreshen" foto's :') vervang ik daarna meestal door een linkje. Net zoals ik mijn voorbeeldjes door een linkje plaats.
Het lijkt mij namelijk veel overzichtelijker voor onze toegewijde TS Roeleey wanneer er niet overbodig veel foto's staan ;)

Maar al bij al,Sadbunny's motor staat bij een correct paaltje op de foto, Hollender beslist, maar het lijkt mij vrij duidelijk, dus we kunnen nu gerust het risico nemen om op zoeknte gaan naar een trein* :t

Ik heb er wel een duidelijke les uit geleerd: REFRESHEN!!! Beter twee keer dan helemaal niet :')

* Edit: ook dat hoeft dus niet meer :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hiero:

[afbeelding]

Volgende:

je motor met een trein (zo'n echte grote bedoel ik dus :)) op de achtergrond.

/edit: Roel, waar is deze foto genomen?

Mmmm, erg donkere foto....Ik gok dat het de spoorlijnen tussen Centraal en Sloterdijk zijn en het op de achtergrond uitstekende object het voormalig Postbank gebouw is....
Dus het is in de Zaanstraat :?

Maar had jij die CBR niet verkocht en dus nu vals gespeeld ???
 
Mmmm, erg donkere foto....Ik gok dat het de spoorlijnen tussen Centraal en Sloterdijk zijn en het op de achtergrond uitstekende object het voormalig Postbank gebouw is....
Dus het is in de Zaanstraat :?

Maar had jij die CBR niet verkocht en dus nu vals gespeeld ???
Het is de Theemsweg, hier.

En nee, al begrijp ik dat je na gisteren even wat scherper bent :) Dit is mijn CBR600F2 uit '93. Die heb ik afgelopen maart gekocht toen ik toch echt een motor nodig had, wachtende op mijn FJR-van-de-zaak.

Die oude was een CBR1000F uit '94, die was veel dikker en vooral veel paarser, maar die heb ik eind 2016 weggegeven aan een knutselaar omdat er een big end lager of krukas of iets daar ergens was ontploft.
 
Het is de Theemsweg, hier.

En nee, al begrijp ik dat je na gisteren even wat scherper bent :) Dit is mijn CBR600F2 uit '93. Die heb ik afgelopen maart gekocht toen ik toch echt een motor nodig had, wachtende op mijn FJR-van-de-zaak.

Die oude was een CBR1000F uit '94, die was veel dikker en vooral veel paarser, maar die heb ik eind 2016 weggegeven aan een knutselaar omdat er een big end lager of krukas of iets daar ergens was ontploft.

Ah, Theemsweg...Rob Oudkerk nog tegengekomen? :X Zat i.i.g. wel aan de goede kant van de stad *D :$ Nu je het zegt kan ik het me weer herinneren inderdaad....Nog wat gehoord van de gelukkige die de motor op mocht halen?
 
Ah, Theemsweg...Rob Oudkerk nog tegengekomen?
Da's wel een heel oubollige referentie hoor :)

Nu je het zegt kan ik het me weer herinneren inderdaad....Nog wat gehoord van de gelukkige die de motor op mocht halen?
Nee. Heb er nog wel eens achteraan gemessaged maar niets meer gehoord. Maakt ook niet uit, die motor heeft zich 60.000 km prima gehouden voor me. Had ook helemaal geen zin om uit te gaan rekenen welk geldbedrag realistisch was voor zo'n typisch gevalletje donormotor, en zelfs de motorsloop wilde 'm niet gratis hebben omdat het slopen te duur is voor zo'n overtollige fiets, zeker als het blok stuk is. Dus ja... Was blij dat iemand 'm nog wilde, hij stond bij mij alleen maar geld te kosten.
 
Da's wel een heel oubollige referentie hoor :)Nee. Heb er nog wel eens achteraan gemessaged maar niets meer gehoord. Maakt ook niet uit, die motor heeft zich 60.000 km prima gehouden voor me. Had ook helemaal geen zin om uit te gaan rekenen welk geldbedrag realistisch was voor zo'n typisch gevalletje donormotor, en zelfs de motorsloop wilde 'm niet gratis hebben omdat het slopen te duur is voor zo'n overtollige fiets, zeker als het blok stuk is. Dus ja... Was blij dat iemand 'm nog wilde, hij stond bij mij alleen maar geld te kosten.

Wordt ook al oud :')
:/ Jammer, een berichtje had toch wel netjes geweest...Maar ach, jij bent er van af :t
 
Laatst bewerkt:
Dat is die van het koekblik ;)

De echte nummerplaat is afgeplakt. Waarschijnlijk meteen laten schorsen bij het overzetten.
Dat weet hij wel hoor, hij is maar wat aan het dollen :P

Wellicht omdat wij dat zo niet mogen doen, dat duplicaat moet bij ons op de trailer hangen en niet op de motor, ook al staat die op de trailer.

Al zal de agent in kwestie al een heel slechte dag moeten hebben als hij je daar een boete voor geeft ;)

Edit: op de terugweg naar huis langs stations en treinsporen gereden en depots van kabelrollen en dergelijke, maar nergens een "koper gemarkeerd" bord of gelijkaardig (SDNA bord bijvoorbeeld) gezien -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht omdat wij dat zo niet mogen doen, dat duplicaat moet bij ons op de trailer hangen en niet op de motor, ook al staat die op de trailer.
Da's hier net zo, alleen hun achterplaat van die aanhanger kon niet meer dicht met die motor erop, dus hebben ze de achterplaat in de kofferbak van de wagen gegooid en dan maar even zo gereden. In ieder geval beter dan helemaal zonder kenteken achter, dachten ze, en zéker beter dan per ongeluk gefotografeerd worden met het nummerbord van een (inderdaad meteen) geschorste motor :Y
 
Heb gisteravond ook nog even rondgekeken bij mij in de buurt (toch best veel treinzooi) maar dergelijke bordjes ook niet aangetroffen ;(
 
i.v.m. verlopen:

Een foto van je motor bij een gesloten spoorwegovergang

dus lampjes aan *ding ding ding* voorbijrazende trein enzo.
 
Chips, ben ik 1x met 't koekblik... (ik zit hier naast Station Amersfoort, dus in de pauze bij een overgang gaan staan had wel moeten lukken :P)
 
Chips, ben ik 1x met 't koekblik... (ik zit hier naast Station Amersfoort, dus in de pauze bij een overgang gaan staan had wel moeten lukken :P)
Ik ben uiteraard wel met de motor, maar heb laat dienst vandaag B|

Edit: en tijdens mijn pauze effe naar een overweg rijden zit er niet in. De kortst bij gelegen ligt me daarvoor toch net wat te ver :P
En dan sta je daar, kan je misschien nog een kwartier staan wachten ook _O-

Nog een editje: ben wat aan het zoeken op maps.google, de gehele spoorlijn die min of meer parallel loopt met mijn woon werk route. En wat zie ik? Enkele plaatsen waar ik van wist dat er een overweg lag zijn overbrugd of ondertunneld. Er ligt zelfs een brug over de spoorweg naar een straat die doodloopt en waar slechts 2 huizen staan. Al zal het feit dat er veel landbouw verkeer doorkomt ook wel een doorslaggevende factor geweest zijn. Verder ook enkele plaatsen waar de spoorwegovergang weg is, maar op maps nog wél een straat staat maar op satteliet zie je dat die overweg reeds weg is. De mensen die daar wonen? Tja, rijd maar om ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En dan sta je daar, kan je misschien nog een kwartier staan wachten ook _O-
Haha, ja dat was m'n punt. Zo vlakbij het station heb je overgangen waar waarschijnlijk veel vaker een trein overheen rijdt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan