Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Ik moet weer mee gaan raden, heb mezelf net op sv teruggevonden _O-
Als ik er eentje raadt post ik het plaatje wel als nieuwe :P
 
Als deze te moeilijk is heb ik nog wel een andere.

full
 
Chips even naar fysiotherapie en eten...ik had met tip edelweis..ook wel gevonden ...want shutte stond er al van alles geprobeerd helaas...
top nosmo king...


Frankrijk?
 
Nee, veel te steil, te rotsachtig en te slingerig (als in: te scherpe bochten) voor de Moezel. Die bouwwerken die als brug uitzien lijken mij een soort van overstroomkanalen voor bv smeltwater. Het verkeersbord lijkt mij ook niet Duits en het lijkt ook alsof er een spoorlijn aan de andere kant van de muur ligt, wat de Moezel dus helemaal uitsluit. Daar ligt de spoorlijn tussen de weg en de berg, niet tussen de weg en het water én heeft de spoorlijn een bovenleiding.
 
Laatst bewerkt:
Nee, veel te steil, te rotsachtig en te slingerig (als in: te scherpe bochten) voor de Moezel. Die bouwwerken die als brug uitzien lijken mij een soort van overstroomkanalen voor bv smeltwater. Het verkeersbord lijkt mij ook niet Duits en het lijkt ook alsof er een spoorlijn aan de andere kant van de muur ligt, wat de Moezel dus helemaal uitsluit. Daar ligt de spoorlijn tussen de weg en de berg, niet tussen de weg en het water én heeft de spoorlijn een bovenleiding.

:Y
 
Vlakbij montvenier en col du chaussy ?
Meen hem op achtergrond te zien...

Kan niet ni via streetvieuw teveel pijn oversl vandaag schoonzus en vrouw geholpen met alles in LKW laden...emigreren naar Kroatië...
 
Dat is zeer vervelend als motorrijder familie in Kroatië :]


Hihi ja maar voor mijn gezondheid niet teveel km per dag dus zouden we er lang over doen is 1550 km enkele reis....
Dus komend jaar wel 11 dagen met motor schotland en in zomer week met hele gezin en hond naar Kroatië....
Wie weet in 2019 een dag of 18 met motor weg....eerst eens kijken hoe het daar is...
 
Maar ik heb geen goede foto's,
dus ik ben wel benieuwd naar die van Dutch, waar hij zelf op staat in een SV foto.
 
Op verzoek dan, ben benieuwd of er genoeg info in staat voor de Sherlocken van dit topic :)

streetview1-rara.jpg


Hét bewijs dat ik netjes een high-vis vestje aan heb, de Tiger op de foto is de mijne. Jammer dat de motorbazaar.nl sticker op de koffer niet leesbaar is :o
 
Dan maar wat moeilijkers. De close up
2a9pe7r.jpg

en deze hoort er bij voor het overzicht
214xw5t.jpg

We kwamen daar toevallig terecht, we waren op doorreis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan