The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
He is riding again *O*

So ... what was the problem?

Edit: die auto staat niet helemaal in beeld, daardoor ontbreekt het tekstballonetje boven de bestuurder waarin staat "wt* doet die motorrijder daar nu?" :+

Alles wijst naar (zeer) vervuilde carburateurs. Met voordat ik ging rijden, had ik een deel van een flesje forte fuel system cleaner bij de benzine gegooid. Gestart en niet veel later begon de motor al beter te lopen... van 3 naar 4 actieve cilinders. *D

Even een goed rondje gereden om die forte er goed doorheen te krijgen.. de motor blijft nu ook stabiel bij hoge toeren. Zelfs de snelweg even meegepakt 8-)

Wil niet zeggen dat ik de carburateurs toch een keer goed moet laten reinigen, maar gelukkig heb ik het probleem te pakken. B|
 
Laatst bewerkt:
Nou nou nou... vooruit dan! :P
Het is maar gewoon een vraag he ;)
Geen pleidooi om meer "vreiheid" te verkrijgen :P
Eerder om te voorkomen dat ik zou stoppen in dit slechte weer om voor niets een foto te maken :+

Er bestaan namelijk heel wat meningsverschillen over de typering van een voertuig.
Voor de meesten is een coupe 2 deurs. Een drie deurs is dus géén coupe. Ondanks de Z3 (en Z4) coupe net wél een 3 deurs is. Maar over cabrio's bestaan daaromtrent wel wat vershillende meningen:
Is het nu géén coupe? Of is het een coupe waar het dak van open kan?

Maar goed, als de opdracht nog lang genoeg open blijft zal ik straks mijn ogen open houden :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou nou nou... vooruit dan! :P
Indien het werkelijk ok is voor een cabrio:
full


Dus, Indien goed: zie volgend bericht
 
Aha ... ik zie nu dat je de opdracht een beetje aangepast hebt *D

Dus,

Je motor met een huis met rond dak
Voorbeeldje ...

Het hoeft geen perfecte en/of symetrische half ronde vorm te hebben. Dit voorbeeldje is immers ook goed.

Het gaat er hem dus om dat het een rondvormig dak moet zijn, dat zich doortrekt tot beide kanten van de denkbeeldige nok.
 
Zeg DKP, ik woon naast een rond appartementencomplexje.
Die ben ik 'de koektrommel' gaan noemen en ondertussen slaat die naam aan hier in de buurt.

Maar de rondte zit in het horizontale vlak, is een cilindrisch gebouw. Is dat ook goed?
 
Zeg DKP, ik woon naast een rond appartementencomplexje.
Die ben ik 'de koektrommel' gaan noemen en ondertussen slaat die naam aan hier in de buurt.

Maar de rondte zit in het horizontale vlak, is een cilindrisch gebouw. Is dat ook goed?
Niet ook een verticale ronding, al is het maar een beetje?
Als het enkel horizontaal is, is het een plat dak, en dus niet goed :N

Dat het een appartementsgebouw is vind ik niet erg, zolang het maar geen kantoor- of bedrijfsgebouw is. Maar er moet een verticale ronding in het dak zitten, minstens aan twee zijden van de denkbeeldige nok.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In dat geval valt ie af, bedankt voor je reactie :)

De eerste die me zo even binnenspringt als mogelijkheid verder zit in het dorp waar mijn ouders nog steeds wonen. Dat is me net ff te gortig :P
 
In dat geval valt ie af, bedankt voor je reactie :)

De eerste die me zo even binnenspringt als mogelijkheid verder zit in het dorp waar mijn ouders nog steeds wonen. Dat is me net ff te gortig :P
Een bezoekje zullen je ouders toch wel appreciëren denk ik :] ;)

Ik zit op mijn werk ... man wat een drukte ... zelfs voor de startbaan staan er soms 10 of meer vliegtuigen aan te schuiven :')
 
Omdat die volgens mij verlopen is...

Je motor bij een reclame voor een vuurwerkverkooppunt
 
Ik weet het niet. Ik heb gezocht en nergens een rond dak gevonden... Ik ga waarschijnlijk dit weekend pas weer rijden dus de HEMA wordt hem voor mij ook niet :) En vorige keer dat ik reed, was er de challenge met dat koper bordje en ook nergens kunnen vinden...
 
full

Op het rode lichtgevende balkje aan die verticale paal, boven de inrit laan staat "drive trough", krijg het alleen niet leesbaar op de foto ...
Maar ik denk toch dat het duidelijk een drive trough is, ik sta er ook echt IN, want voorbij die paal, en binnen de scheidingspaaltje. De auto voor mij doet net een bestelling :*
 
Ik had de opdracht eerst gelezen als "fast food drive trough / drive in", toen ik deze morgen stopte bij een Quick zag ik pas dat het een McDrive moest zijn :P

Niet gedacht dat zo een gemakkelijke na een 12u shift te hebben gewerkt, nog open zou staan :P

Indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor in een Quick of Burger King drive trough / drive in
België heeft geen Burger King, Nederland geen Quick.
Quick gebruikt, verkeerdelijk, de uitdrukking "drive in" :')
In landen waar geen van beide bestaan, mag het een Jolibee zijn.
Onze deelnemers down onder zullen het met Jolibee moeten doen, maar ook op de Filipijnen zou het Jolibee zijn.

Edit: als je mijn foto aan de McDrive inzoomt, zie je op dat afdakje op dat rode bord "hier bestellen" staan ;)
Merk ik zelf nu pas :P

Edit 2.0: bij nader inzien denk îdat er niet "drive trough" staat, maar "drive thru", maar dat is toch hetzelfde ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan