Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag deze nog voorbijkomen in grappige meuk en ik wilde m jullie niet onthouden.
full
 
Bougie is eruit, nieuwe gemonteerd! Verder de tankaansluitingen vervangen door metalen versies. Nu nog een luchtfilter scoren en de boel kan weer in elkaar!!!

Bedankt voor de felicitaties!! Morgen naar het gemeentehuis!!

Monteer ook gelijk de modificatie rubber afdichtingen om de bobines, anders kan er nog steeds water het bougiegat in.
 
Mooi dat je bougie er uit is, ik zat zojuist je topic daar nog over te lezen. Ik vond dat het nog wel meeviel met het roest eerlijk gezegd. Ik heb dat zelf ook gehad met mijn 955I, daar was de bougie echt totaal verrot van.

Lees net het topic.....viel nog mee met dat bougietje.
Goed gereedschap is het halve werk.
Zat bij de mijne ook zo vast.
Goede pijpsleutel 16 met een dop en knie en je draaid hem er zo uit.
 
Fijne kerst luitjes!

Het gereedschap was ook niet het probleem, ik wilde de bougie niet afbreken. Ik moest zoveel kracht zetten dat ik daar wel bang voor was.

Welke gaatjes kan ik doorlezen?

Net klein rondje gereden, heeeerlijk!!!
 
Dat begreep ik ook idd. Maar hij is eruit, nieuwe erin. Zag op een Engelstalig forum nog de tip om de kraag van de penbobine rijkelijk in te vatten met siliconen vet.

BMG wil ik zeker nog een keer heen. Bedankt voor de tips!
 
Dat begreep ik ook idd. Maar hij is eruit, nieuwe erin. Zag op een Engelstalig forum nog de tip om de kraag van de penbobine rijkelijk in te vatten met siliconen vet.

BMG wil ik zeker nog een keer heen. Bedankt voor de tips!

De modificatie ringen kan je online bestellen.

Als je naar BMG gaat.....Doe Joris de groeten ;)
 
Ik heb mijn speed ingeruild op een nieuwe Z1000.

Toch miste de agressie van de eerdere Z1000 die ik heb gehad.

op de nieuwe Z komen nog diverse aanpassingen korte kentekenplaathouder, led knippers voor en achter. Michelin PP 2ct banden (vind ik een fijne band) en volledig akrapovic 4 in 2 systeem.
full
 
Op de valreep nog even mijn "oude" speed triple ingeruild voor een nieuwe r. Komen nog een paar modjes op en dan ergens in januari kan is ie klaar voor aflevering. Krijg er ook nog set arrow slip on dempers hoog bij maar die gaan er niet op ivm lowboy. Mocht er hier iemand zijn die interesse heeft in een set nieuwe arrows, doe maar een bod....
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan