Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oude motor van Roy ?
Weet ik nog niet Willem, ga volgende week naar Niwa. Daar kan ik evt mijn straatfiets inruilen op een circuit Gixxer. Zal misschien niet de voordeligste optie voor mij zijn, maar in deze wintermaanden mijn eigen motor te koop zetten zal ook niet opschieten. Proefrijden op sc2 bandjes -O- . Staat een mooie Soes 1000 circuit fiets te koop voor je bij Hoegee Suzuki *O*
 
Weet ik nog niet Willem, ga volgende week naar Niwa. Daar kan ik evt mijn straatfiets inruilen op een circuit Gixxer. Zal misschien niet de voordeligste optie voor mij zijn, maar in deze wintermaanden mijn eigen motor te koop zetten zal ook niet opschieten. Proefrijden op sc2 bandjes -O- . Staat een mooie Soes 1000 circuit fiets te koop voor je bij Hoegee Suzuki *O*

Ben er ook geweest de vorige week.

Ik heb ze zien staan bij NIWA :Y Let er heel goed op dat je er geen racer koopt die al op het einde van zijn latijn zit. Maak hier goede afspraken over en zet deze op papier.

Ze lullen allemaal in hun voordeel :P
 
Laatst bewerkt:
Weet ik nog niet Willem, ga volgende week naar Niwa. Daar kan ik evt mijn straatfiets inruilen op een circuit Gixxer. Zal misschien niet de voordeligste optie voor mij zijn, maar in deze wintermaanden mijn eigen motor te koop zetten zal ook niet opschieten. Proefrijden op sc2 bandjes -O- . Staat een mooie Soes 1000 circuit fiets te koop voor je bij Hoegee Suzuki *O*

Ben benieuwd waar je mee thuis komt! Als kijk ook even naar een r6. Voor ons model gsxr zijn relatief weinig onderdelen te vinden
 
Ben me ook aan het oriënteren voor de 2 dagen op assen in augustus. Rij meestal op zolder en ben pas 2 keer op assen geweest en rij nu 2.03(op zolder rij ik 1.52, op mettet 1.15). Ben bang dat niveau 2 te langzaam is maar heb nog nooit achter een instructeur gereden op assen. Dus zal nog genoeg foute lijnen rijden. Wat raden jullie aan? 1 dag niveau 2 en de dag erna 3?

Prive training past niet in het budget *D
 
Ben benieuwd waar je mee thuis komt! Als kijk ook even naar een r6. Voor ons model gsxr zijn relatief weinig onderdelen te vinden
Zou het liefst een 2013 Triumph Daytona 675 gaan rijden, maar die zijn er haast niet. Al die 600tjes kunnen zoveel meer als ik zelf, dus het maakt ook niet zo heel veel uit. Kwa onderdelen zijn een CBR en R6 de beste opties denk ik. Je moet ook een beetje mazzel hebben met een 2de hands motor natuurlijk. Ik heb nog ff de tijd.
 
Ben me ook aan het oriënteren voor de 2 dagen op assen in augustus. Rij meestal op zolder en ben pas 2 keer op assen geweest en rij nu 2.03(op zolder rij ik 1.52, op mettet 1.15). Ben bang dat niveau 2 te langzaam is maar heb nog nooit achter een instructeur gereden op assen. Dus zal nog genoeg foute lijnen rijden. Wat raden jullie aan? 1 dag niveau 2 en de dag erna 3?

Prive training past niet in het budget *D

Met die tijden ( uitgaande dat dat je constante tijden zijn en geen uitschieters ) zou ik niv 3 doen gewoon. Dan zit je binnen 3 sessies met een beetje motivatie rond de 2:00 als je een beetje achter de snellere aan kan fietsen.

Ik ben dit jar begonnen nadat ik vorig jar een 2:06 had gereden. Binnen dit seizoen naar 1:53. ( waren wel een stuk of 6/7 trackdays op assen )
 
Ben me ook aan het oriënteren voor de 2 dagen op assen in augustus. Rij meestal op zolder en ben pas 2 keer op assen geweest en rij nu 2.03(op zolder rij ik 1.52, op mettet 1.15). Ben bang dat niveau 2 te langzaam is maar heb nog nooit achter een instructeur gereden op assen. Dus zal nog genoeg foute lijnen rijden. Wat raden jullie aan? 1 dag niveau 2 en de dag erna 3?

Prive training past niet in het budget *D
Niveau 3 lijkt mij ook goed voor jou gezien je al 2keer eerder geweest bent op Assen en je ervaring en rondetijden. Vermeld 2.03 bij je inschrijving. Da zet ik je in 3A en tijdens de dag sturen we bij aan de hand van de rondetijden :)
 
De motorvakantie naar circuit Calafat staat online! Alle info nu beschikbaar en te lezen wat het inhoudt.
Inschrijven kan binnenkort.

Vertrek op Vrijdag 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018.


Wat is inbegrepen bij de trackholiday:

- Transport van je motor + spullen, koffer/tas en vloeistoffen per vrachtwagen.

- 3 dagen circuit met 7 sessies van 20 minuten per dag op 27, 28 en 29 Oktober.

- 3 groepen waarbij we in de minst snelle groep instructie geven. In de middelste en snelste groep kunnen de deelnemers per sessie privé instructie aanvragen.

- Pitboxplek voor je motor en spullen.

- Vliegticket retour vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven. We houden zoveel mogelijk rekening met jouw woonplaats. Vertrek Vrijdagochtend 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018 inclusief 10 kilo handbagage.

- 4 nachten + ontbijt in een luxe **** hotel met uitzicht op zee, gratis wifi, buiten + binnenzwembad. Toeristenbelasting is inbegrepen.

- Vervoer vanaf vliegveld en tussen hotel en circuit met (luxe) touringcar bus of busje.

- 4 avonden diner in het hotel inclusief wijn en water exclusief drankjes in de bar.

- 4 x Lunch in het paddock restaurant en gedurende de dag bij de organisatie koffie/thee/water en tussendoortjes.

- Benzine zit ook bij de prijs inbegrepen.

- Banden + onderdelen en service monteur aanwezig.

- Tijdwaarneming 3 dagen lang.

- Professionele fotograaf waarvan de foto’s op locatie al te zien en te bestellen zijn.

- Geen officiële geluidslimiet (wel graag met demper en db-killer rijden aub)



Partner / vriend / familie kan ook mee zonder motor.

Verdere info en prijzen via de link: Circuitrijden - Trackdays - Motor - Circuitdag op circuit Calafat – Training
 
Laatst bewerkt:
Heb je al op de link geklikt? :) Daar staat het precies omschreven inclusief prijs 😄

Nou heel toevallig had ik dat en daarin staat: Je kan ook je partner, vriend, vriendin of familielid bijboeken die puur voor de gezelligheid mee gaat dus zonder motor <---

Maar die van mij wil mee met motor, maar niet op het circuit rijden O-)
 
Nou heel toevallig had ik dat en daarin staat: Je kan ook je partner, vriend, vriendin of familielid bijboeken die puur voor de gezelligheid mee gaat dus zonder motor <---

Maar die van mij wil mee met motor, maar niet op het circuit rijden O-)
Ow zo dan lees ik jouw bericht niet goed. Geen probleem hoor. Rekenen we het transport erbij. Hou rekening met 320,-
 
Niveau 3 lijkt mij ook goed voor jou gezien je al 2keer eerder geweest bent op Assen en je ervaring en rondetijden. Vermeld 2.03 bij je inschrijving. Da zet ik je in 3A en tijdens de dag sturen we bij aan de hand van de rondetijden :)


Gedaan , beide dagen geboekt het duurt nog ff maar zin om assen wat beter te leren kennen *O*
 
De motorvakantie naar circuit Calafat staat online! Alle info nu beschikbaar en te lezen wat het inhoudt.
Inschrijven kan binnenkort.

Vertrek op Vrijdag 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018.


Wat is inbegrepen bij de trackholiday:

- Transport van je motor + spullen per vrachtwagen.
- 3 dagen circuit met 7 sessies van 20 minuten per dag op 27, 28 en 29 Oktober.
- 3 groepen waarbij we in de minst snelle groep instructie geven. In de middelste en snelste groep kunnen de deelnemers per sessie privé instructie aanvragen.
- Pitboxplek voor je motor en spullen.
- Vliegticket retour vanaf Amsterdam. Vertrek Vrijdagochtend 26 Oktober en terug op Dinsdag 30 Oktober 2018 inclusief minimaal 15 kilo ruimbagage en 8 of 10 kilo handbagage.
- 4 nachten + ontbijt in een luxe **** hotel met uitzicht op zee, gratis wifi, buiten + binnenzwembad. Toeristenbelasting is inbegrepen.
- Vervoer vanaf vliegveld en tussen hotel en circuit met (luxe) touringcar bus of busje.
- 4 avonden diner in het hotel inclusief wijn en water exclusief drankjes in de bar.
- 4 x Lunch in het paddock restaurant en gedurende de dag bij de organisatie koffie/thee/water en tussendoortjes.
- Benzine zit ook bij de prijs inbegrepen.
- Banden + onderdelen en service monteur aanwezig.
- Tijdwaarneming 3 dagen lang.
- Professionele fotograaf waarvan de foto’s op locatie al te zien en te bestellen zijn.
- Geen officiële geluidslimiet (wel graag met demper en db-killer rijden aub)

Partner / vriend / familie kan ook mee zonder motor.

Verdere info en prijzen via de link: Circuitrijden - Trackdays - Motor - Circuitdag op circuit Calafat – Training


Duurt lang!

Pani staat al te trappelen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan