Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Zo'n mooie glimmende? Denk ik niet, misschien een iets roestige of kunststof?
Zou ik moeten kijken....

Ik heb pas na kerst tijd... Vakantie *O*

Een roestige mag ook hoor :Y zolang er geen gat in het midden zit vind ik het best. En een kunststof is ook wel goed.

Ik hoor het wel. Fijne vakantie :Y
 
Laatst bewerkt:
Munne masjien
full
 
Ben op zoek naar de rubbers die tussen de afdekkapjes van de luchtfilterbox zitten bij een 850G of de 1000G. CMSNL heeft ze niet... Z1 heeft ze ook niet...
Ik ben bang dat als ik ze bij een sloper vandaan haal dat ik weer van die keiharde of half vergane dingen koop.Iemand een idee of toevallig een paar liggen? Iemand überhaupt een idee wat ik bedoel? _O-
 
Ik ben zelf een gs 1000 aan het opknappen en heb veel onderdelen nodig. dus druk aan het zoeken op Nederlandse sites en kan gewoon niet vinden wat ik nodig heb. of ik krijg ineens de verkeerde maten thuis gestuurd. maar hier Home - Discountbikespares vind ik tot nu toe alles wat ik nodig heb. (beetje over de grens maar wordt netjes naar Nederland gestuurd)
 
Ben op zoek naar de rubbers die tussen de afdekkapjes van de luchtfilterbox zitten bij een 850G of de 1000G. CMSNL heeft ze niet... Z1 heeft ze ook niet...
Ik ben bang dat als ik ze bij een sloper vandaan haal dat ik weer van die keiharde of half vergane dingen koop.Iemand een idee of toevallig een paar liggen? Iemand überhaupt een idee wat ik bedoel? _O-

Al bij de dealer geprobeerd? Die willen ook nog wel eens wat hebben liggen.
 
De lokale Soesdealert wordt al gek als ik binnenkom, de beste man is een "origineel" freak dus die ouwe bullebakken van mij vind ie niks _O-
Maar nee, hij heeft ze niet.
 
Ik ben zelf een gs 1000 aan het opknappen en heb veel onderdelen nodig. dus druk aan het zoeken op Nederlandse sites en kan gewoon niet vinden wat ik nodig heb. of ik krijg ineens de verkeerde maten thuis gestuurd. maar hier Home - Discountbikespares vind ik tot nu toe alles wat ik nodig heb. (beetje over de grens maar wordt netjes naar Nederland gestuurd)

Mooie site, die kende ik nog niet.
Helaas heeft ie ook niet wat ik nu nodig heb. Wel een hoop wat ik nodig ga hebben binnenkort.
Als mijn 1000 in 2018 weer gaat doen wat ie moet doen krijgt ie als beloning een hoop lekkers heb ik mijzelf voorgenomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan