Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

draagbusjes maken niet zoveel uit.. mag de originele gebruiken,als ze erover passen, why not, doeje nix mis mee
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ben nieuw hier. Heb een vraag over welke banden ik het best op mijn RGV250 kan zetten. Zelf ben ik wel tevreden over de Pirelli Diablo Corsa (heb ik op Mito) maar of dat ook voor een RGV geldt weet ik niet. Graag ervaringen b.v.d.
 
Heb op mijn RS michelins liggen, Pilot powers. Tot heden een fijne band maar heb er nog niet zó mee gereden als dat eigenlijk de bedoeling is...;-)

(side info) Zelfde merk ook op mn 2007 zx10r en daar merk ik wel al aan dat ze soms niet helemaal doen wat ik ervan verwacht, waarschijnlijk dat ik daar gewoon op termijn weer dunlops op draai waar ik vroegah (ja ik ben oud) altijd mee reed.

Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik, suc6, grtz, fRank
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van je gebruik. Circuit? Straat?
Voor het circuit kun je supercorsa's wel gebruiken. Op straat houd je die niet warm genoeg, zeker achter niet.
 
Afhankelijk van je gebruik. Circuit? Straat?
Voor het circuit kun je supercorsa's wel gebruiken. Op straat houd je die niet warm genoeg, zeker achter niet.

Dat dacht ik ook. Ik zou er zelf dan ook geen circuitbanden op leggen voor die paar keer dat ik op het circuit kom. Maar dat is voor iedereen weer anders uiteraard.
 
heeft iemand enige idee waar je de transmissie demper of hoe je het ook noemt ( rubber tussen tandwiel houder en velg) kunt krijgen?
of iemand hier toevallig eentje over?
 
mocht die geen stock kunnen vinden, misschien kan cmsnl je dan nog verder helpen, ze rekenen alleen wel vaak de hoofdprijs..
 
mocht die geen stock kunnen vinden, misschien kan cmsnl je dan nog verder helpen, ze rekenen alleen wel vaak de hoofdprijs..
CMSNL houd gewoon de dealer prijzen aan ,je betaald bij hun net zoveel als bij de dealer.
Daar haalt CMSNL namelijk ook zijn onderdelen vandaan,heeft CMSNL het niet dan
kan de dealer het ook niet leveren,en of de Aprilia dempers het zelfde zijn is maar de vraag,want daar zitten heel andere wielen onder dan een RGV.
 
Laatst bewerkt:
vandaag al een bericht van cmsnl dat het niet meer leverbaar is... zo'n vermoeden had ik al helaas.
 
Momenteel heb ik nog wat onderdelen voor mk1/mk2 types liggen waar ik vanaf wil. O.a. een motorblok en een incomplete mk1. Mocht je iets zoeken laat het me maar weten.Wellicht dat ik je kan helpen.
 
Motorblok €1100. Volledige staat is onbekend aangezien ik 'm nooit heb kunnen gebruiken. Nooit open gehaald. Koppen kan ik demonteren indien overeenstemming bereikt wordt. Zodoende kunnen ter plaatse cilinders bekeken worden.
 
Weet ik nog niet.
Heb 8 Augustus een ongeval gehad op Assen. 2 weken in coma en totaal 5 maanden ziekenhuis en revalidatie.
Echter nog niet geheel hersteld. Kan een jaar of twee duren voordat ik genoeg hersteld ben om te gaan racen.

Ben wel van plan mijn racer weer te herstellen dus kan zijn dat ik bij jullie nog met vragen of verzoeken kom. ;)
 
Laatst bewerkt:
Weet ik nog niet.
Heb 8 Augustus een ongeval gehad op Assen. 2 weken in coma en totaal 5 maanden ziekenhuis en revalidatie.
Echter nog niet geheel hersteld. Kan een jaar of twee duren voordat ik genoeg hersteld ben om te gaan racen.

Ben wel van plan mijn racer weer te herstellen dus kan zijn dat ik bij jullie nog met vragen of verzoeken kom. ;)

Pfewww dat is minder......Beterschap met het verdere herstel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan