Nou super mooie foto's voorbij zien komen weer....geweldig en die reislinks ga ik ook nog eens lezen.....

Nog fijne dagen allen.
Toedeloe karin 💋
 
Ik krijg het nog druk :o

Nah ja, heb toch vakantie. 8-)
Haha, ik ook...ben je met de uitstapjes mbv googleearth zo een paar uurtjes verder...heerlijk die reisverhalen.

Heren ga zo door want het komt bij mij er niet meer van....motor vakanties in Zuid Europa was al voldoende.
 
full
 
Wie-o-wie zet zn motor op de gevoelige plaat tijdens de jaarwisseling? Ik zie DKP daar wel voor aan ;)

Een droge jaarwisseling kan ik niet garanderen. Een mistige soep zoals tijdens de afgelopen jaarwisseling het geval was, zal het niet worden. Daar waait het namelijk te hard voor. Extra oppassen dus met vuurwerk!
 
Wie-o-wie zet zn motor op de gevoelige plaat tijdens de jaarwisseling? Ik zie DKP daar wel voor aan ;)

Een droge jaarwisseling kan ik niet garanderen. Een mistige soep zoals tijdens de afgelopen jaarwisseling het geval was, zal het niet worden. Daar waait het namelijk te hard voor. Extra oppassen dus met vuurwerk!
Het is dat ik niets met nieuwjaar heb, dus het zal alleen gebeuren indien de weersomstandigheden het de moeite waard maken :P

Btw: als het vriest en/of sneeuwt, zal ik aan het werk moeten. Maar ik vrees dat het dat niet gaat worden -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uit de oude doos (2013)

full

full


Weet niet meer precies waar, maar het was in ieder geval een col in de Pyreneeen. Aan de Franse kant was het slecht weer, maar door harde wind vanaf de Spaanse kant kwamen de wolken niet over de berg. Op de col was het 25 graden *O* , paar meter verder de wolken in was het nog maar 5 graden -O- Nog nooit zo'n snelle temperatuurdaling meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan