Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na,is toch wat anders,Marten vind Brembo wel mooi en heeft voor mezelf al meerdere brackets gemaakt voor een twee zuiger Brembo klauw,doe dat al sinds de eerste watergekoelde gixxer.
Nu had ik daarvan een weggegeven en die paste niet op dat model,dus moest er wat gemaakt worden en dat kan dan mooi met de kerstdagen in het hok.
Blok alu in de bank,de hunekop in de cd en deze dagen vliegen om.
Bende is weer opgeruimd nu dus kan ik weer achter de komputer om weer leuke goodies op te zoeken...
 
:P

En daar sta ik maar te zwoegen om überhaubt mijn huis eens klaar te krijgen!


Morgen bij mijn oom de smeerput een stukje uitruimen, heb klein gebakje voor woon-werk gekocht en mag niets kosten dus zelf Action olie erop gooien :P
 
Zo ziet dat er bij die van mij uit,die ik nu gemaakt heb is nog alu kleur,
weet dat het nutteloos is maar dat zijn veel dingen.
Wat doe je allemaal aan dat huis?,ik heb er net een nieuwe eiken laminaat vloer in....
full
 
Nou, Micra oliefilter heeft uiteindelijk verloren. Welke kloot draait zo’n ding kwartslag voor afbreken vast???


In huis bijna alles.
Muren weg en erin, grote dakkapel, elke muur en plafond is gestuct, elke muur en plafond dus ook schilderen, keuken erin.
Gewoon complete renovatie van seniorenwoning naar vrijgezellen huis :P
 
Nou, Micra oliefilter heeft uiteindelijk verloren. Welke kloot draait zo’n ding kwartslag voor afbreken vast???
Er zijn veel lompe mannen zonder gevoel :+
In huis bijna alles.
Muren weg en erin, grote dakkapel, elke muur en plafond is gestuct, elke muur en plafond dus ook schilderen, keuken erin.
Gewoon complete renovatie van seniorenwoning naar vrijgezellen huis :P

Heb je de Duitse dame weer naar die heimat gestuurd dan ? -O-

Hoe dan ook. ;)

Vandaag mijn motorkar weer verder gesloopt laat nu alles maar galvaniseren ! :Y

z5g2bde2r.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, zij wil niet hier wonen en ik wil niet in Düsseldorf wonen. Daarom wilde zij 2 huizen aanhouden maar ik ga echt niet de rest van mijn leven in 2 huizen leven.

Zou ik ook niet willen al was ze nog zo lief ;) Maar toch wel jammer

Kijk,als ze nu schat en schatrijk was en ik zou een pendel Porsche krijgen dan lag het wel anders :+ :P
 
Laatst bewerkt:
En wat vond je van de racers die er tekoop stonden :X Heb je ook die GSXR 1000 gezien ,dat afgestampte hok.
Stond wel een aardige tussen hoor, kon ook wel een mooie deal maken kwa inruil voor mijn huidige fiets. Beetje racer hoort er ook afgetrapt uit te zien :Y . Ben nu eerst ff bezig met hoe ik de circuitfiets ga vervoeren. Eigenlijk zijn alle opties klote. Aanhanger kan ik nergens kwijt, en moet ik nog steeds een auto regelen. Busje huren, wordt al gauw 3 dagen betalen als je hem 1 dag nodig hebt. Zelf een bestelwagen kopen is 12 maanden wegenbelasting en verzekering voor 10 ritjes per jaar. Jij stiekem een RSV4 wezen passen bij Niwa Willem?
 
Stond wel een aardige tussen hoor, kon ook wel een mooie deal maken kwa inruil voor mijn huidige fiets. Beetje racer hoort er ook afgetrapt uit te zien :Y . Ben nu eerst ff bezig met hoe ik de circuitfiets ga vervoeren. Eigenlijk zijn alle opties klote. Aanhanger kan ik nergens kwijt, en moet ik nog steeds een auto regelen. Busje huren, wordt al gauw 3 dagen betalen als je hem 1 dag nodig hebt. Zelf een bestelwagen kopen is 12 maanden wegenbelasting en verzekering voor 10 ritjes per jaar. Jij stiekem een RSV4 wezen passen bij Niwa Willem?

Willem heeft zo'n opklap AHW, misschien is dat wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan