Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk filmpje! Welke camera gebruik jij? Zou je motor wel goed wassen na afloop. Hier in Drenthe -
weet niet hoe het daar is ;) - hebben ze de afgelopen dagen flink met zout gestrooid.

Thanks! Ik gebruik de GoPro Hero 3 Black, en een Zoom H2n voor de audio. Wassen is zeker nodig, hier zijn ze ook al goed aan het strooien!
 
Thanks! Ik gebruik de GoPro Hero 3 Black, en een Zoom H2n voor de audio. Wassen is zeker nodig, hier zijn ze ook al goed aan het strooien!

Mooi beeld. Ik heb onlangs een Go Pro Session 4 camera gekocht. Daarbij heb ik een Chestmount uit China besteld. Werkt goed en het beeld is lekker scherp en trillingsvrij. Alleen mijn Tom Tom zit wat in de weg. Daar deze winter maar wat voor verzinnen. Vind het beeld en dat je het tellertje kunt zien wel gaaf :) .

full
 
Middag :W

Vandaag de carbon beugel van de Akra demper binnen gekregen, waarvoor dank Bolski. Eindelijk die gare Ali beugel er vanaf, de carbon beugel zit er nu strak omheen en ziet er gelijk een stuk netter uit *O*

Van:
full


Naar:
full
 
Hij stond al een tijdje stil in de schuur maar vanmiddag de MT echt klaargemaakt voor langere stilstand. (op basis van deze tips)

Hoe maken jullie dit? Of trotseren jullie weer & wind?

Ik kan niet wachten tot het seizoen weer losbarst. Mooi moment ook voor een vervolg op de 1e MT meeting:)
 
Laatst bewerkt:
Hier staat ie met een volle tank aan de druppellader. Moet alleen nog even een cleaning doen en dan gaat ie lekker warm onder een dekentje wachten op het nieuwe seizoen.
 
Jammer Mark want die ziet er idd fantastisch uit.
Ivm omstandigheden zal er dus ook geen andere komen.
Dus motor rijden af?
Ik zou elke dag een traantje wegpikken als ik mijn fiets
uit de schuur pak en mijn schatje staat er niet meer....
 
Jammer Mark want die ziet er idd fantastisch uit.
Ivm omstandigheden zal er dus ook geen andere komen.
Dus motor rijden af?
Ik zou elke dag een traantje wegpikken als ik mijn fiets
uit de schuur pak en mijn schatje staat er niet meer....

Dat klopt, na verkoop van de motorfiets zal het motorrijden even op een zijpad komen te staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan