Voorvork bout borgen met loctite 243?

Hotrodbug

MF'er
10 jun 2013
37
0
Hallo, vraagje? Moet ik de bout die de binnenpoot met de onderpoot verbind borgen? En zoja, is dit dan met loctite 243? Alvast bedankt voor een antwoord? Op de afbeelding de bout links onder bedoel Ik. Gr Walter
full
 
Laatst bewerkt:
Die bout zat stevig vast en dit was ook waarschijnlijk de eerste keer dat deze los was gemaakt. Daarom de vraag moet dit of niet? En jij doet het dus nooit dus dan heb ik er iets aan. Gr Walter
 
ps ook ik gebruik voor die bout geen loctite...
A hij komt echt niet zomaar los.
B mocht hij wel los komen!!! dan verlies je hem nog niet, want hij zit achter je wielas ;-) dus geen angst, gewoon op moment (werkplaatshand) vast zetten.
 
ps ook ik gebruik voor die bout geen loctite...
A hij komt echt niet zomaar los.
B mocht hij wel los komen!!! dan verlies je hem nog niet, want hij zit achter je wielas ;-) dus geen angst, gewoon op moment (werkplaatshand) vast zetten.

Ik neem aan dat als deze bout geborgd zou moeten worden dit in datzelfde werkplaatshandboek ook gewoon aangegeven staat :?
 
Ik neem aan dat als deze bout geborgd zou moeten worden dit in datzelfde werkplaatshandboek ook gewoon aangegeven staat :?
Idd.

Daarbij zou alles vetvrij moeten zijn, wat erg lastig voor elkaar te krijgen is op deze plek.

Nieuwe pakking ring, bout paar slagen met de hand er in, daarna op moment vast zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan