Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Laten we Oma maar even op de sneeuwscooter zetten.

Zijn er nog leuke plannen voor de after-snow periode? Vosges? Dolomiti? BBQ? WAAR IS IEDEREEN!?! '(
 
Ik ben gewoon thuis Randy.
Voorbereidingen treffen voor de wintersport in Oostenrijk. Vertrekken op 21 december richtung Schladming voor 10 dagen skiplezier. Er ligt reuze veel sneeuw dus dat wordt genieten.
Overigens heb ik het huis in Ventron met Hemelvaart weer vrij gehouden.
(Ook in de Vogezen ligt rete veel sneeuw zelfs de skigebieden zijn open.)
Dus Hemelvaart staat gepland. Hele week is het vrij gehouden.
 
Ik ben gewoon thuis Randy.
Voorbereidingen treffen voor de wintersport in Oostenrijk. Vertrekken op 21 december richtung Schladming voor 10 dagen skiplezier. Er ligt reuze veel sneeuw dus dat wordt genieten.
Overigens heb ik het huis in Ventron met Hemelvaart weer vrij gehouden.
(Ook in de Vogezen ligt rete veel sneeuw zelfs de skigebieden zijn open.)
Dus Hemelvaart staat gepland. Hele week is het vrij gehouden.
*O* Maar jij rijdt niet veel momenteel zeker Rik?! Ik had helemaal een kerstgroet achtergelaten op je tank vandeweek!
 
Laten we Oma maar even op de sneeuwscooter zetten.

Zijn er nog leuke plannen voor de after-snow periode? Vosges? Dolomiti? BBQ? WAAR IS IEDEREEN!?! '(
Druk aan het inpakken, half januari willen de nieuwe eigenaren van ons huis erin. Aankomende weken ons nieuwe huis nog min of meer opknappen.
Ik ben gewoon thuis Randy.
Voorbereidingen treffen voor de wintersport in Oostenrijk. Vertrekken op 21 december richtung Schladming voor 10 dagen skiplezier. Er ligt reuze veel sneeuw dus dat wordt genieten.
Overigens heb ik het huis in Ventron met Hemelvaart weer vrij gehouden.
(Ook in de Vogezen ligt rete veel sneeuw zelfs de skigebieden zijn open.)
Dus Hemelvaart staat gepland. Hele week is het vrij gehouden.
Vogezen zal inderdaad wel een pak sneeuw liggen, vet.
Alvast een fijne vakantie Rik.
 
Druk aan het inpakken, half januari willen de nieuwe eigenaren van ons huis erin. Aankomende weken ons nieuwe huis nog min of meer opknappen.Vogezen zal inderdaad wel een pak sneeuw liggen, vet.
Alvast een fijne vakantie Rik.
Jullie hebben wat nieuws gevonden dus?!! Waar gaan jullie heen?
 
Jullie hebben wat nieuws gevonden dus?!! Waar gaan jullie heen?
Ja inderdaad, we hebben inderdaad wat nieuws gevonden. We gaan naar Aartswoud, klein huisje met een lap grond, kunnen we wat diertjes gaan houden :)
Nu ff verbouwen, plafond eruit, alles was zachtboard, en de elektra vervangen, woensdag begint de stukadoor.

Een fijne jaarwisseling allemaal en een goed begin van 2018!!!
 
iedereen een goed oud en nieuw toegewenst. 13 januari zal helaas niet lukken zitten we in Oostenrijk, daarna druk inpakken en spullen opslaan voor de verhuizing :)
 
Ja inderdaad, we hebben inderdaad wat nieuws gevonden. We gaan naar Aartswoud, klein huisje met een lap grond, kunnen we wat diertjes gaan houden :)
Nu ff verbouwen, plafond eruit, alles was zachtboard, en de elektra vervangen, woensdag begint de stukadoor.

Een fijne jaarwisseling allemaal en een goed begin van 2018!!!
Super hoor! Gefeliciteerd!!
 
Laat oma maar slapen. Ze voorspellen koude en kans op sneeuw ;(
:/

Val met mn neus in de boter...sinds één week verhuisd, eerst woonde ik op anderhalve minuut fietsen van mn werk. Nu 20 motor minuutjes, was winters, maar vooral stormachtig afgelopen week :X
 
:/

Val met mn neus in de boter...sinds één week verhuisd, eerst woonde ik op anderhalve minuut fietsen van mn werk. Nu 20 motor minuutjes, was winters, maar vooral stormachtig afgelopen week :X

Je was gewoon verwend! ;)

Persoonlijk heb ik toch liever harde wind en droge weg als regen en kou(Incl. Pekel) etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan