Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, nu twijfel ik toch. Ik heb het VIN nummer gedecodeerd van mijn pas gekochte LC staat er productiedatum april 2013 terwijl de dealer bouwjaar 2014 claimt in zijn advertentie.

Kenteken is in 2014 op naam gezet. Nu kan ik me voorstellen dat de 2013 fietsen die problemen geven in 2012 zijn geproduceerd.

Hoe weet ik nu zeker of ik een zgn probleem fiets heb of niet?
 
Tja, productie-datum en bouwjaar liggen hier wel erg uit elkaar. Aan de andere kant, een 2013 is niet per definitie een probleemfiets en de eerste 2013 fietsen werden in 2012 al geproduceerd.

Maar wat wel leuk is, als je nu een schakelassistent besteld op dat ding, dan weet je dealer het meteen ook. Die kan nl. wèl op een 2014 model, niet op een 2013.

Wij hebben ook een occasion 2013 gehad, daar probleemloos mee gereden en ingeruild met 47K op de teller.
 
Ook wij komen nog even happen :t

Eten v/d Valk Harderwijk 3 maart

*O* *O* *O*

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Petra & Rob
4. Chris en Anita
5. Erik & Janneke
6
7
8
9
 
Hmmm, nu twijfel ik toch. Ik heb het VIN nummer gedecodeerd van mijn pas gekochte LC staat er productiedatum april 2013 terwijl de dealer bouwjaar 2014 claimt in zijn advertentie.

Kenteken is in 2014 op naam gezet. Nu kan ik me voorstellen dat de 2013 fietsen die problemen geven in 2012 zijn geproduceerd.

Hoe weet ik nu zeker of ik een zgn probleem fiets heb of niet?


er zal vast wel op een forum een tabel staan met productie weken welke modificaties er door gevoerd zijn
 
En, iedereen nog een houten kop en suizende vuurwerk-trommelvliezen ?

Van harte een veilig én lollig motorjaar(jep, dat kan)toegewenst !

Dat die prutwinter nu maar snel voorbij moge zijn... morgen reeds die plastic struik weer op zolder smijten, zie... :Y
 
Dat het maar een mooi jaar mag wezen.

hny.jpg



Voorlopig nog maar even rust, ik verwacht deze maand de geboorte van m'n "Exclusive" met blijde aankomst in februari.

Mooi op tijd voor het nieuwe seizoen. Eens kijken waar we zoal heen zullen gaan op deze moderne, sportieve fiets. Het moet natuurlijk wel een beetje passen met het verzorgen van de begonia's, of heb ik nu geraniums, ik zie nooit enig verschil.

:?
 
Laatst bewerkt:
Allemaal een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2018 met veel mooie motor-kilometers!!!! *O*
Ik ben wegens tijdgebrek al een poos niet online geweest, maar ik hoop dit jaar weer wat meer tijd aan MF te kunnen besteden.
Helaas staat mijn 800GS al sinds oktober in de winterstalling, en het zal nog wel even duren eer hij daar weer uit komt '(
Ik kijk nu alweer uit naar die heerlijke kilometers op twee wielen! :9~
 
Allemaal een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2018 met veel mooie motor-kilometers!!!! *O*
Ik ben wegens tijdgebrek al een poos niet online geweest, maar ik hoop dit jaar weer wat meer tijd aan MF te kunnen besteden.
Helaas staat mijn 800GS al sinds oktober in de winterstalling, en het zal nog wel even duren eer hij daar weer uit komt '(
Ik kijk nu alweer uit naar die heerlijke kilometers op twee wielen! :9~~

Hoi Joke en Jan natuurlijk...
Gaan jullie nog mee eten...????
 
Allemaal een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2018 met veel mooie motor-kilometers!!!! *O*
Ik ben wegens tijdgebrek al een poos niet online geweest, maar ik hoop dit jaar weer wat meer tijd aan MF te kunnen besteden.
Helaas staat mijn 800GS al sinds oktober in de winterstalling, en het zal nog wel even duren eer hij daar weer uit komt '(
Ik kijk nu alweer uit naar die heerlijke kilometers op twee wielen! :9~~
Heb je ook al de agenda geraadpleegd ivm 3 maart? :P
 
Allemaal een goed, gezond, gelukkig en veilig 2018. Dat er maar veel mooie en veilige motorkilometers mogen volgen.
 
Hallo allen,

Heeft er iemand van jullie ervaring met het achteraf installeren van een quickshifter op de 1200GS?

Ik heb een 2014 model en volgens mij is het mogelijk deze los te kopen en te laten installeren. Klopt dit? Ben ook benieuwd aan welke prijs ik ongeveer moet denken.
 
Hallo allen,

Heeft er iemand van jullie ervaring met het achteraf installeren van een quickshifter op de 1200GS?

Ik heb een 2014 model en volgens mij is het mogelijk deze los te kopen en te laten installeren. Klopt dit? Ben ook benieuwd aan welke prijs ik ongeveer moet denken.

Af fabriek was het volgens mij 495€... volgens mij kan je het beste informeren bij je dealer voor dit ding. Als ik mij niet vergis moet dit onderdeel ook 'ingelezen' worden op je motor (aka administratief gekoppeld worden).
 
Hallo allen,

Heeft er iemand van jullie ervaring met het achteraf installeren van een quickshifter op de 1200GS?

Ik heb een 2014 model en volgens mij is het mogelijk deze los te kopen en te laten installeren. Klopt dit? Ben ook benieuwd aan welke prijs ik ongeveer moet denken.

Je moet even vragen bij de dealer of ze op framenummer controleren of er een quickshifter op kan. Als het om wat voor reden dan ook en overjarige 2013 is dan zit er namelijk geen aansluiting voor de quickshifter op de kabelboom.
Beetje jammer om daar achter te komen nà dat je alles al besteld hebt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan