Ik had dit in 2017 anders willen doen....

PH_F4

MF veteraan
26 jul 2010
1.577
12
Geef eens aan wat je het afgelopen jaar anders had willen/moeten doen (motorgewijs evt.)

Ikzelf had de afgelopen 5 maanden bijvoorbeeld niet in het ziekenhuis/revalidatiecentrum willen zitten. '(
Was een motorongeval, maar een andere reden had niet de voorkeur gehad. :/
 
Ik had in 6 weken de hele Oostzee rond zullen reizen met de motor. :]
Vooral had ik me verheugd op Rusland, Noordkaap en de Fjorden. :t

Bij de Duits-Poolse grens deed mijn arm akelig zeer: Slijmbeursontsteking! :(
Flink de balen.........., in enkele uurtjes 200+ weer terug thuis. ;(

Nog een beetje goed gekomen. Na enkele dagen ging het weer een beetje. Altans: In de auto.
Wilde altijd nog een keer naar invasie-stranden van Normandië en de Mont St.Michel.
Wel heel veel regen daar. Dus de auto was uiteindelijk nog niet zo erg! :P
Scandinavië houd ik nog tegoed! *O*
 
Had me voorgenomen om meer kilometers te maken dit jaar....... maar net zoals voorgaande jaren weeeer niet gelukt... teller staat op 1300 kilometer voor dit jaar :(

Nu 2de jaar dat het me lukt om de speed niet te verkopen ...... weet niet of het me weer lukt in 2018
 
Ik had in 6 weken de hele Oostzee rond zullen reizen met de motor. :]
Vooral had ik me verheugd op Rusland, Noordkaap en de Fjorden. :t

Bij de Duits-Poolse grens deed mijn arm akelig zeer: Slijmbeursontsteking! :(
Flink de balen.........., in enkele uurtjes 200+ weer terug thuis. ;(

Nog een beetje goed gekomen. Na enkele dagen ging het weer een beetje. Altans: In de auto.
Wilde altijd nog een keer naar invasie-stranden van Normandië en de Mont St.Michel.
Wel heel veel regen daar. Dus de auto was uiteindelijk nog niet zo erg! :P
Scandinavië houd ik nog tegoed! *O*

Snel thuis :+
Zonde van de rest van je motorvakantie natuurlijk.
 
Dit jaar heb ik weinig gereden met de motor: op straat een paar ritjes en het op het circuit ben ik dit jaar niet eens geweest -O-

Dit komt mede doordat ik in het begin van 2017 te kampen had met een hernia.
Daardoor heb ik het kijken van de races van het WSBK niet live vanaf het circuit kunnen doen en daardoor heb ik mede door de revalidatie na de operatie in de eerste helft van het jaar ook niet op het circuit kunnen rijden.

In de zomer ben ik getrouwd wat ook de nodige kosten met zich mee bracht, dus ook in de tweede helft heb ik niet meer gereden op het circuit.

Ik heb wel nadat ik gerevalideerd was een aantal keer een ritje op straat gemaakt maar meer dan 1000 km zal dit niet geweest zijn.

kortom: aankomend jaar ga ik proberen om meer kilometers te maken op straat, weer aanwezig te zijn bij de races van het WSBK en weer een aantal circuitdagjes te pakken.

Om daarmee te beginnen ga ik meteen de eerste circuitdag alvast boeken, kan ik nog net van de laatste paar uurtjes vroegboekkorting gebruikmaken! 8-)
 
Dit jaar heb ik weinig gereden met de motor: op straat een paar ritjes en het op het circuit ben ik dit jaar niet eens geweest -O-

Dit komt mede doordat ik in het begin van 2017 te kampen had met een hernia.
Daardoor heb ik het kijken van de races van het WSBK niet live vanaf het circuit kunnen doen en daardoor heb ik mede door de revalidatie na de operatie in de eerste helft van het jaar ook niet op het circuit kunnen rijden.

In de zomer ben ik getrouwd wat ook de nodige kosten met zich mee bracht, dus ook in de tweede helft heb ik niet meer gereden op het circuit.

Ik heb wel nadat ik gerevalideerd was een aantal keer een ritje op straat gemaakt maar meer dan 1000 km zal dit niet geweest zijn.

kortom: aankomend jaar ga ik proberen om meer kilometers te maken op straat, weer aanwezig te zijn bij de races van het WSBK en weer een aantal circuitdagjes te pakken.

Om daarmee te beginnen ga ik meteen de eerste circuitdag alvast boeken, kan ik nog net van de laatste paar uurtjes vroegboekkorting gebruikmaken! 8-)


Aantal kilometers zijn niet belangrijk, de manier waarop des te meer. :Y
 
Aantal kilometers zijn niet belangrijk, de manier waarop des te meer. :Y


Nou?? :P

Dit jaar weer +17000 kwaliteits kilometers *O* :]
10000 op de MOMO en 5000 op de Motahscootah en +2000 op de circitbrommer :9
 
Nou?? :P

Dit jaar weer +17000 kwaliteits kilometers *O* :]
10000 op de MOMO en 5000 op de Motahscootah en +2000 op de circitbrommer :9

Netjes hoor. :} maar je kan me op geen enkele manier overtuigen dat het onbelangrijk is dat je het toch maar weer eens hebt mee mogen maken zonder al te veel tegenslagen
 
Netjes hoor. :} maar je kan me op geen enkele manier overtuigen dat het onbelangrijk is dat je het toch maar weer eens hebt mee mogen maken zonder al te veel tegenslagen

O ,die tegenslagen zijn er zeker geweest,1 circuitbrommer afgeschreven (blok zei boem :') ),de MOMO had ook enkele issues O-) ,scootah niks :P

Onderhoud,afschrijven en reparaties waren het hoogst sinds jaren ;( ,maar toch :]
 
O ,die tegenslagen zijn er zeker geweest,1 circuitbrommer afgeschreven (blok zei boem :') ),de MOMO had ook enkele issues O-) ,scootah niks :P

Onderhoud,afschrijven en reparaties waren het hoogst sinds jaren ;( ,maar toch :]

Dat soort zaken zijn, erg jammer natuurlijk, maar wel in te calculeren.
Zelf alles nog wel heel kunnen houden hoop ik?
 
Wat ik anders wou doen in 2017:
Tot in augustus rijden met de auto nadat mijn motor in april de geest had gegeven, mijn A behalen en een mooie fiets aankopen.

Ondertussen toch al direct een andere fiets (35kw) gekocht bij een 2dehands dealer, en ga denk ik m'n NC'tje op rijden.
Dat A-rbw komt er wel :)
 
full

Ik ben in het begin van de zomervakantie op dag 4, onderuitgegaan op de Passo di Rolle. Even los van dat het de vakantie voortijdig beëindigde heeft het me maanden gekost voor ik weer onbevangen kon sturen en vooral als het nat is...

Dit was mijn eerste crash in 25 jaar overigens. Wel eerder kleinigheidjes, omvallen in stilstand en zo, maar nu al rijdend floepte het voorwiel onder me vandaan.
 
:^
Het asfalt ziet er ook echt wel verraderlijk uit.
Bij mij was het een paar jaar geleden een bochtje waar het geijzeld had.
Daar schoot ook het voorwiel ineens onderuit.
Nog steeds met nat wegdek de angst dat je onderuit glijdt.

In 2017 gelukkig geen noemenswaardige (motor gerelateerde) tegenslagen gehad.
 
op het circuit ben ik dit jaar niet eens geweest -O-

2017 te kampen had met een hernia.

het WSBK niet live vanaf het circuit kunnen doen

In de zomer ben ik getrouwd )


Aha, nu begrijp ook beter waarom je in 2017 soms zo ontiegelijk sacherijnig tegen mij was :+
 
Laatst bewerkt:
:^
Het asfalt ziet er ook echt wel verraderlijk uit.
Bij mij was het een paar jaar geleden een bochtje waar het geijzeld had.
Daar schoot ook het voorwiel ineens onderuit.
Nog steeds met nat wegdek de angst dat je onderuit glijdt.

In 2017 gelukkig geen noemenswaardige (motor gerelateerde) tegenslagen gehad.


Ook altijd opletten geblazen bij tankstations. Vooral bij diesel.
 
Ik zou qua motorrijden niets willen veranderen. Andere zaken, vooral de tweede helft van 2017, had ik ook niet anders willen doen maar wel veel eerder.
 
Niet uit schrik vol in mijn voorrem knijpen in die flauwe bocht richting Nieuwerbrug...

full
 
Ik sta gelukkig in het leven en vind het prima zoals het gegaan is en zoals het gaat!

Je hebt dalen nodig om te kunnen stijgen. Het ken niet alleen maar stijgen en het ken niet alleen maar dalen.

Beetje dalen soms en goed stijgen :Y

Van mij mag 2018 net zoals 2017 gaan. Die paar rot momenten in mijn geval teken ik voor. Als dat alles is....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan