Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mooiste motor ooit gemaakt ...... vind ik dan . Er zijn nog wel een paar redenen waarom ik denk dat een appie een goede keuze is? Je kan er altijd een Tuono stuur en kuipje erop zetten en dat heb ik weer een nakend.Een hele snelle wel te verstaan mocht ik ooit stoppen met circuitrijden 8-) })
Gecrashte kuipen eraf en een naked van maken, met verhoogd stuur en comfort zadel :+
 
Merci Rick.

Hoe staat het met het nieuwe huis woon je/jullie gezin er al in ??
Het gezin is inmiddels ingetrokken. *O*

Helaas vanaf begin september thuis komen te zitten.. Overwerkt |( De kop zat te vol. Nu wel weer een paar uurtjes per week begonnen. Dus goede voornemens voor 2018, denk goed aan jezelf!! Nooit gedacht dat me dit zou overkomen. Wel veel voortekens gehad maar goed dan denk je de volgende dag gaan we weer verder. Totdat het dus niet meer gaat.

Hierdoor zijn nu dus zelfs de plinten geplaatst in huis. En ja zelfs op zolder. Tuin moet nog gebeuren. Daar gaan we 12 januari mee starten. Daarna schuur beetje verbouwen en goed isoleren voor de motor. Motor staat nu lekker warm in een andere schuur. (Waar zij eigenlijk al te lang staat...) Volgend seizoen ga ik haar maar vaker berijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig en gezond 2018 iedereen!
Willem,nix gewonnen dus maar weer een jaar op de ouwe door knallen.
Ben druk om dat ding weer wat schoon te maken en wat kleine dingen.
 
Beste wensen allemaal!
Iemand een alternatief/aanrader ipv domino snelgas? Zie dat domino de prijzen flink heeft verhoogd tegenover vorig jaar. (70%!).
 
Zo Maniakken, de beste wensen
Mogen voor 2018 de Crashes spectaculair maar letselvrij zijn en de afstanden, veel maar goedkoop
 
Beste wensen allemaal!
Iemand een alternatief/aanrader ipv domino snelgas? Zie dat domino de prijzen flink heeft verhoogd tegenover vorig jaar. (70%!).
Waarom zou je dat ook kopen?
Je zet er een buis in van een R6 en het is al beter dan ori,heb ook nog wat liggen wat ook goed werkt,dat is van Valthermoto.
Heb dat al eens eerder gezegd dat je dat zo kon ophalen maar is Bombats wat te ver?
 
Het gezin is inmiddels ingetrokken. *O*

Helaas vanaf begin september thuis komen te zitten.. Overwerkt |( De kop zat te vol. Nu wel weer een paar uurtjes per week begonnen. Dus goede voornemens voor 2018, denk goed aan jezelf!! Nooit gedacht dat me dit zou overkomen. Wel veel voortekens gehad maar goed dan denk je de volgende dag gaan we weer verder. Totdat het dus niet meer gaat.

Hierdoor zijn nu dus zelfs de plinten geplaatst in huis. En ja zelfs op zolder. Tuin moet nog gebeuren. Daar gaan we 12 januari mee starten. Daarna schuur beetje verbouwen en goed isoleren voor de motor. Motor staat nu lekker warm in een andere schuur. (Waar zij eigenlijk al te lang staat...) Volgend seizoen ga ik haar maar vaker berijden ;)
Dat is best heftig, hoor je steeds meer. :/ Sterkte ermee iig!
En fijn je nu in je nieuwe huis zit, proberen te genieten van de klussen die nog liggen. :)

Zelf heb ik eind vorig jaar de beslissing genomen om een stap terug te doen qua werk, ik merkte nu al het verschil afgelopen week, heerlijk! Mijn voornemen voor volgend jaar is ook om veel meer te gaan genieten.
 
Dat is best heftig, hoor je steeds meer. :/ Sterkte ermee iig!
En fijn je nu in je nieuwe huis zit, proberen te genieten van de klussen die nog liggen. :)

Zelf heb ik eind vorig jaar de beslissing genomen om een stap terug te doen qua werk, ik merkte nu al het verschil afgelopen week, heerlijk! Mijn voornemen voor volgend jaar is ook om veel meer te gaan genieten.
Bedankt! Je hoord het idd erg vaak ja.
Klusjes zijn er nog wel dus dat komt wel goed.

Knap dat je de keus hebt gemaakt en deze voelde aankomen.

Moet wel een een goed jaar worden :t
 
Rick en Johan, ook ik weet wat het is en een stapje terug doen dat kan nooit geen kwaad.

Laat het alleen nooit zover komen als bij destijds het geval was.Jullie beide zijn nu nog jong en veerkrachtig dat scheelt.Heb de mijne toen op 37 jarige leeftijd genegeerd of liever gezegd niet echt opgemerkt er was toen niet zoveel aandacht voor als tegenwoordig.Je bent jong sterk niet lullen en doorgaan.Toen kwamen er 2 x op 47 jarige leeftijd ( ruim 1,5 half jaar ziek geweest ) en ben nu 8 jaar na dato er nog mee aan het vechten.Dan ben je alles kwijt.Zo ging het bij mij laat je dit nooit overkomen.
 
Laatst bewerkt:
Poeh dat klinkt niet goed Willem, helaas een aardige ervaringsdeskundige. :/

Gelukkig ben ik idd nog jong en veerkrachtig, ik ben mijn eigen begin vorig jaar al tegengekomen en 2 weken plat gelegen, gelukkig goeie mensen om mij heen die dat ook zagen en mij zagen afglijden. Heeft nog een hele tijd geduurd voor ik de beslissing heb genomen maar gelukkig niet 'te' laat idd. :)

Lekker klussen, ik doe het nu ook weer .eer en meer, hobby weer opgepakt (audio), balkon beetje aan het opknappen. Keuken gaat van de zomer. Alleen financieel blijft het een beetje achter. :P Achja geluk is meer waard, lekker op tijd thuis, lekker op het fietsje. :)
 
Laatst bewerkt:
Komt allemaal goed Johan.

Gewoon niet al teveel willen doen op 1 dag dat helpt ook allemaal.Weet exact waar je bovengrens ligt.

Medicijn is, veel bier erin gieten wel op tijd stoppen anders moet je naar de AA . *D

Oh ja .

En geen vrouwen ook dat geeft veel rust :+
 
Haha dat laatste is al :+ En idd, weekend is weekend en niet teveel het werk mee willen nemen scheelt ook veel :)

Motorrijden is wat dat betreft ook een goeie therapie ;)
 
Rick en Johan, ook ik weet wat het is en een stapje terug doen dat kan nooit geen kwaad.

Laat het alleen nooit zover komen als bij destijds het geval was.Jullie beide zijn nu nog jong en veerkrachtig dat scheelt.Heb de mijne toen op 37 jarige leeftijd genegeerd of liever gezegd niet echt opgemerkt er was toen niet zoveel aandacht voor als tegenwoordig.Je bent jong sterk niet lullen en doorgaan.Toen kwamen er 2 x op 47 jarige leeftijd ( ruim 1,5 half jaar ziek geweest ) en ben nu 8 jaar na dato er nog mee aan het vechten.Dan ben je alles kwijt.Zo ging het bij mij laat je dit nooit overkomen.
Daar heb je het inderdaad wel eens over gehad. Heel vervelend!! Ik ben er ook nog niet, maar ik hoop wel dat het niet zo lang duurt :N
Op naar de langere licht dagen en betere temperaturen.
Al is het nu ook niet heel erg koud. We hebben gisteren de nieuwjaarsduik nog een keer gedaan en kopje onder _O-
Motorbeurs komt er weer aan in februari en kaarten en huisje voor MotoGP in Valencia zijn ook weer geregeld. Maar goed dat duurt nog wel even _O- :Y
 
Zoals vaker gezegd, het is maar werk. Maar kan me best voorstellen dat het voor veel mensen moeilijk is om die rust te nemen.

Hoop ik dat ik het bij mij nog lang gezond kan volhouden. Want dan kan ik de rest ook blijven doen.
 
Beste wensen allemaal!
Iemand een alternatief/aanrader ipv domino snelgas? Zie dat domino de prijzen flink heeft verhoogd tegenover vorig jaar. (70%!).
Hairy R's quick action throttle. Kost 25 pond, gasten van performance bikes waren er zeer tevreden over met hun 2011 Gixxer 750.
 
Eerst idd maar eens 6 dagen Almeria zien te overleven 8-)

Voor de een na laatste chicane,die ene waar je rechts en links gaat net voor de start en finish.Bedoel je die ? Zelf zou ik niet zo gauw naar Almeria gegaan zijn.Hou eigenlijk wel van schakelen en blinde bochten temeer omdat je die hier op Assen niet hebt.Portimao had dat bijna wel in elke bocht en dat hele lange rechte stuk :9~ Ik zag ook dat je Almeria best veel kon rijden in de derde versnelling.

@ Johan, we zullen in de toekomst van 2 motoren er eentje moeten laten lassen zodat we er nog oppassen :+
Nee 1 na laatste is links rechts Willem. Echt eng om te remmen je komt al onder hellingshoek aanrijden daar. Ik deed bijna alles in 2, kun je nagaan hoe langzaam ik rij :) . Iedereen die ik bij Meet the Speed over Portimao sprak vond het geweldig daar ja :Y .
 
Waarom zou je dat ook kopen?
Je zet er een buis in van een R6 en het is al beter dan ori,heb ook nog wat liggen wat ook goed werkt,dat is van Valthermoto.
Heb dat al eens eerder gezegd dat je dat zo kon ophalen maar is Bombats wat te ver?
Gisteren naar Front Row c geweest,moet ik niet te vaak komen.
Gaat altijd veel geld kosten maar wel mooi spul daar...
Willem als je nog een mooie witte Tuono zoekt,Gebben.
Kwam daar langs en dacht he Willem.
Kalkboel,stuur me maar even een berichtje prive over die gas buis.
 
Goedemiddag allemaal!

Zojuist een beetje door dit topic zitten lezen, wat rijden jullie mooie motoren zeg! Mooi spul.

Zelf heb ik vorig jaar (dat klinkt lang al langer als dat ik hem heb) mijn rijbewijs gehaald. Nu heb ik zelf een GSXR 750 K2 op hwt oog. Iemand ervaring met een K2? Waar extra op te letten, etc

Deze had ik op het oog:


http://link.marktplaats.nl/m1198512...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Welkom!

Nee die k1-2-3 modellen zijn eigenlijk probleemloos. Ik heb een k1 gehad en ingeruild voor een k2 en die kort gereden waarna ik een k4 nieuw gekocht heb. Enige waar je even goed op moet letten of die kmstand van die fiets wel echt is. Minder als 2000km per jaar kán maar is érg weinig. Te weinig rijden word een fiets ook niet altijd beter van trouwens.
En de kleppen moeten nét gesteld/gecontroleerd zijn en de kettingset is of net vervangen of wss snel aan de beurt.
 
Duidelijk verhaal.

Hoe rijd de K4 in verhouding tot een K2? Vanaf 4 vind ik ze namelijk wel mooier. Alleen zijn die in aanschaf weer wat duurder. De K2 vind ik een schappelijke prijs om kennis te maken met een supersport.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan