Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

hallo..voor de mensen die op motorforum aanwezig ..happy newyear 2018...
zit niet veel op internet alleen voor info of onderdelen..
ben bezig met een project en zoek 2x z1000 embleem ..de vraag is wie heeft iets liggen..
 
wil foto plaatsen error.. :N
full
 
Allemaal het allerbeste voor 2018!
Houdt het topic in de gaten. In navolging van vorig jaar ook dit voorjaar waarschijnlijk weer een Z-meeting in Apeldoorn.
(waar ook Willem waarschijnlijk zijn marktkramen weer zal uitstallen)
 
Laatst bewerkt:
Allemaal het beste voor 2018.
Die emblemen heb ik bij Willem op zijn kraam zien liggen, op de beurs in Houten.
Wanneer is die Z meeting ongeveer Roger?
 
Wanneer is die Z meeting ongeveer Roger?
Geen idee. Ik verwacht wel ergens voorin in het seizoen. De SV-meeting toerrit ook iets professioneler aanpakken dan vorig jaar . . . . of allemaal cross-banden omleggen voor de gelegenheid met Prut als voorrijder. ;)

Info volgt gegarandeerd hier (en eenmalig in z1/900 en z650 topic), dus het kan je echt niet ontgaan.
 
Afkorting voor Nieuwe Motor :+

mijn achterrem zit lekker vast. binnenkort maar eens fixen; plan is om alles uit elkaar te halen (pompje, het anker), stralen, spuiten...reviseren.

na revisie hoop ik dat ie fatsoenlijk remt :-)
 
Allemaal het allerbeste voor 2018!
Houdt het topic in de gaten. In navolging van vorig jaar ook dit voorjaar waarschijnlijk weer een Z-meeting in Apeldoorn.
(waar ook Willem waarschijnlijk zijn marktkramen weer zal uitstallen)
Zal er ook bij zijn! Tegen die tijd issie vast wel weer klaar. Spreken we tegen die tijd even af Roger voor een stukje sturen naar Apeldoorn?
 
na revisie hoop ik dat ie fatsoenlijk remt :-)
De Z1000 remt standaard heel goed met de achterrem. Meer dan je eigenlijk nodig hebt voor een achterwiel. Jou kennende gaat dat zeker lukken.
Zal er ook bij zijn! Tegen die tijd issie vast wel weer klaar. Spreken we tegen die tijd even af Roger voor een stukje sturen naar Apeldoorn?
Ja gaan we doen.

Succes met 'klussen' allebei.
 
Mooi!

Kerstvakantie zinvol besteed!!
 
Laatst bewerkt:
Lekker stormen vandaag. Ik kwam vroeg thuis van werk, net voor het ergst van de storm (9:15). Stond lekker te woeien, schutting van de buren lag naar buiten toe... onze schutting was nog heel. Maar 3 motoren waren wel omgeklapt. |(

Het zeil had waarschijnlijk een windstoot gevangen (lokaal hier blijkbaar van 122km/u max) en had er drie meegenomen. Motor van ma, mijn zus en haar vriendje lagen om, met als gevolg een flinke buts gratis in de brommert van mijn zus. De motor van haar vriend werd gestopt door een bandenstapen, dus die lag slechts tegen mijn kawasaki aan, maar die lijkt geen butsen te hebben.

Het ergst van de storm moest blijkbaar nog komen dus ik vertrouwde het voor geen cent. Alle zeilen eraf gehaald en met toestemming maar in de huiskamer gezet... Daar stonden ze tenminste veilig.

Ook een keer wat anders...

full

full

full
 
Tja balen. Heel jammer van de Eliminator tank, maar gelukkig valt de totale schade mee. Het had veel vervelender kunnen aflopen.
Mooie designobjecten in de woonkamer, dat dan weer wel.
Vanmorgen heb ik niet hoger dan de 4 (van 6) kunnen rijden. Ik moest het grootste gedeelte van mijn woon-werk pal tegen de wind in. Gelukkig eigenlijk, want haaks op de wind is helemáál niet te doen..
 
Tjee, dat was dan best schrikken lijkt me... Balen van de schade, hoop dat dat snel hersteld kan worden voor het motor seizoen begint. Andere kant, nu kun je wel lekker binnen in de woonkamer poetsen, zonder dat je je afzondert van de rest. Mooie foto's, mooie verhalen...
 
Jezus Roger ben je in dit weer gaan motorrijden? Gek! _O-

En tja, de deuk in de tank kost meer om te repareren dan de motor waard is ben ik bang... Dan maar met een deukje rijden.

Leuke van dat de motoren binnen stonden was dat het een beetje leek op een minimuseum, maar dat was dan ook het enige leuke verhaal vandaag

op NOS kwamen al filmpjes voorbij waarbij de daken weggevaagd werden, je zou dat maar overkomen...!
 
Aaaand it's gone! :+

Zie em niet zo vaak op ebay nee, wel vaak opnieuw geprinte meuk. Daar betaal je dan ook nog flink voor :/ +-30 euro
 
Laatst bewerkt:
Heb het niet gekocht hoor... was wel leuk geweest maar hij was echt snel weg.

... ondertussen...
full


lager in tandwieldrager is ook vervangen voor een nieuwe, een die wel draait :+ die vorige leek wel op beton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan