Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Hallo,

Sinds kort in bezit van een RSV uit 2003, hiervoor een Gixxer uit 2004 gehad.
Helaas nog niet echt met de RSV gereden en staat nu in de schuur tot de zomer er weer aan komt.

Ik ben zeer benieuwd naar het rijden ermee, iemand nog tips en tricks..?

Foto volgt nog :)

Groetjes
full
 
Laatst bewerkt:
Hey Lennart; ik heb nul tips en trics; ik lees mee om nagenoeg de exact zelfde reden, heb net een
Rsv mille 2001 aangeschaft met wat werk! Veel plezier alvast !
Als je niet veel rijdt voorlopig kun je altijd nog Ff vorige 56 pagina's doornemen in dit gedeelte van het forum, hehe
 
Laatst bewerkt:
Welkom beiden. Zorg dat je de vering goed hebt afgesteld en fatsoenlijke banden hebt die de juiste spanning hebben. 3 factoren die -ingeval verkeerd afgesteld- iedere motorfiets kunnen vernachelen.

En, de beste wensen allemaal :)
 
Vandaag heb ik de RSV ingeruild op een Tuono. Ik blijf de appies trouw. Ben eraan verslaafd.
Foto is even een indicatie voor de kleur, echte foto's volgen nog.
full
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Ik wil me oude/originele knipperlichten achter van me RSV uit 2003 vervangen voor led (deze leds zijn 1 watt per kant) uiteraard werkt dit niet direct...

ik zag in andere topics de volgende 3 mogelijkheden voorbij komen om het wel te laten werken:

- doormiddel van het plaatsen van diodes
- met weerstanden
- of speciaal led relais (maar dit werkt niet bij een RSV ivm 1 controlelamp)

Ik denk zelf dat met weerstandjes de beste optie is echter kan ik niet 123 de juiste vinden welke ik moet hebben..

Hebben jullie hier ervaring mee? En wat is volgens jullie de beste optie?

Wellicht een link van de weerstandjes etc...

Alvast bedankt!

Grt.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, ben er niet een ster in maar we gaan het proberen.

Nog wel even een klein vraagje, ik heb enkel voor de achterkant leds liggen en die wil ik eerst erop zetten. Of moet je ze allemaal in 1 keer vervangen als ik jou link wil gebruiken?

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Beste iedereen

Ik ben bezig met een kleine opruiming van mn race RSV mille onderdelen.
Bouwjaar tussen 1998 - 2003 (denk ik)

Mochten er mensen zijn die nog onderdelen nodig hebben geef een gil, Gok dat ik de meeste onderdelen wel heb liggen :)

gr jelle
 
Bedankt voor je reactie, ben er niet een ster in maar we gaan het proberen.

Nog wel even een klein vraagje, ik heb enkel voor de achterkant leds liggen en die wil ik eerst erop zetten. Of moet je ze allemaal in 1 keer vervangen als ik jou link wil gebruiken?

Groetjes

Een hybride systeem zal nooit goed werken. Dus beste is alles in 1 keer. Zorg dat je het relais koopt uit de openings post. Ik heb geloof ik nog wel 2 weerstandjes. En doe dan dit
dashboardfix.jpg
aan mijn ali express knippers heb ik de originele contacten door gesoldeerd.
 
Beste iedereen

Ik ben bezig met een kleine opruiming van mn race RSV mille onderdelen.
Bouwjaar tussen 1998 - 2003 (denk ik)

Mochten er mensen zijn die nog onderdelen nodig hebben geef een gil, Gok dat ik de meeste onderdelen wel heb liggen :)

gr jelle

Wat heb je voor leuks liggen zoal? :p
 
Een hybride systeem zal nooit goed werken. Dus beste is alles in 1 keer. Zorg dat je het relais koopt uit de openings post. Ik heb geloof ik nog wel 2 weerstandjes. En doe dan dit [afbeelding] aan mijn ali express knippers heb ik de originele contacten door gesoldeerd.

Hoi Mona-toetje

Met weerstandjes bedoel je de voorgestelde diodes (1N4005) neem ik aan? die heb ik besteld echter wel een ander LED relais met de volgende specs:

Specificaties:
LED Knipperlicht relais 2-pins
•Waterproof
•Vervanging voor OEM 2-pins relais
•Werkspanning: 12V
•Maximaal vermogen: 42W
•Knipper frequentie: 50 keer/per minuut tot 200 keer/per minuut
•Schakelvermogen: 0,02A tot 12A
•Temperatuur: -40 ° C tot + 80 ° C

Als dit alles binnen is ga ik het inderdaad op jou manier doen en inderdaad alles in 1 x.

Grt.
 
Laatst bewerkt:
Beste iedereen

Ik ben bezig met een kleine opruiming van mn race RSV mille onderdelen.
Bouwjaar tussen 1998 - 2003 (denk ik)

Mochten er mensen zijn die nog onderdelen nodig hebben geef een gil, Gok dat ik de meeste onderdelen wel heb liggen :)

gr jelle

Hoi Jelle,

Heb je nog een onderkuip liggen van polyester?
 
Heren,

Even een vraagje zojuist bij het terug monteren van de tank begint deze te lekken bij het rood omcirkelde aansluiting.

Zonder het contact aan lekt ie niet maar zodra het contact aan staat begin het daar te lekken.

Heeft iemand een idee wat dat kan zijn???
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan