Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Happy-New-Year-2018-2.jpg
 
Mja da zullen we moeten afwachten he. En desnoods efkes wisselen voor circuit he

Open uitlaat dagen. Of kijken of je geen DB killer kan passend maken. Ekeur was denk k niet zo belangrijk, gewoon onder t geluidsniveau blijven. Duitsland zijn ze er wel streng op.
 
Aangezien ik van werk ben veranderd en ik nu in den bouw werk, zijn mijn verlofdagen niet meer vrij te kiezen. Dus zal ik weer ni mee kunnen op meerdaagse
 
Aangezien ik van werk ben veranderd en ik nu in den bouw werk, zijn mijn verlofdagen niet meer vrij te kiezen. Dus zal ik weer ni mee kunnen op meerdaagse
Valt er niets te regelen op het werk :? Op mijn (oud) werk kon ik werken op de rustdagen (40u/week) en die dan naar keuze opnemen...
 
Open uitlaat dagen. Of kijken of je geen DB killer kan passend maken. Ekeur was denk k niet zo belangrijk, gewoon onder t geluidsniveau blijven. Duitsland zijn ze er wel streng op.
Iedereen en overal zegen ze dat Duitsland streng is...
Ik kom al van 2010 regelmatig in Duitsland om zwaar het varken uit te gaan hangen en heb nog nooit iets van controle gezien/gehad :X Meestal met DB-killer in, maar heb ook al met asociale pijpen rondgereden O-)

Dus denk dat het wel met een korrel zout op te nemen is, ofwel heb ik al veel geluk gehad :?
 
Laatst bewerkt:
Iedereen en overal zegen ze dat Duitsland streng is...
Ik kom al van 2010 regelmatig in Duitsland om zwaar het varken uit te gaan hangen en heb nog nooit iets van controle gezien/gehad :X Meestal met DB-killer in, maar heb ook al met asociale pijpen rondgereden O-)

Dus denk dat het wel met een korrel zout op te nemen is, ofwel heb ik al veel geluk gehad :?

Beetje geluk nodig zeker, of je gaat meestal op dagen buiten het weekend? Over Luxemburg zeggen ze dat ook maar echt niets gezien van politie op 'n dag buiten het weekend. Maar goed ook want bv zo'n reflector achteraan heb ik niet :/
 
Iedereen en overal zegen ze dat Duitsland streng is...
Ik kom al van 2010 regelmatig in Duitsland om zwaar het varken uit te gaan hangen en heb nog nooit iets van controle gezien/gehad :X Meestal met DB-killer in, maar heb ook al met asociale pijpen rondgereden O-)

Dus denk dat het wel met een korrel zout op te nemen is, ofwel heb ik al veel geluk gehad :?

Pak kans is niet zo groot. Maar als ze u tegen houden en je ging al wat te snel dan denk k dat je met een buitenlands nummerplaat toch op makkelijker prijs hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan