Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor de reacties! Net even gebeld, kost 500 euro inclusief montage. Ga ik even voor sparen en dan vind ik het wel een mooie optie :)
 
Ik had het achteraf niet laten monteren op mijn 2014 GS LC. Nooit spijt van gehad....
 
Laatst bewerkt:
Ik had het achteraf niet laten monteren op mijn 2014 GS LC. Nooit spijt van gehad....

default_pottytrain2.gif
 
Sorry, maar hoe kan je dat nou stellen als je het nooit hebt gehad ?

Ik heb een tijdje een GS mét en eentje zonder de QS gehad... ofschoon ik geen fanatiek gebruiker ervan ben, "miste" ik wel het ding enigszins, wanneer ik op m'n 2013 reed...

Ik heb in mijn leven al onnozelere dingen van € 500 gekocht .... :Y
 
Ik had het achteraf niet laten monteren op mijn 2014 GS LC. Nooit spijt van gehad....




_O-

Oh ja, vooruit, nog een aanvulling.

Op m'n 2016 GS LC zat het dan wel gemonteerd en nadat ik door had hoe dat nu precies werkte heb ik ervan genoten, net als Slijkmoto, vooral in de bergen met de gemonteerde Akra bij het terugschakelen. MrsTenCats is ook een grote fan van de quickshifter op haar 2017 GS LC.
En ja, het zit binnenkort op de te leveren RS al was het alleen maar om vrijwel alle opties op het masjien te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar hoe kan je dat nou stellen als je het nooit hebt gehad ?

Ik heb een tijdje een GS mét en eentje zonder de QS gehad... ofschoon ik geen fanatiek gebruiker ervan ben, "miste" ik wel het ding enigszins, wanneer ik op m'n 2013 reed...

Ik heb in mijn leven al onnozelere dingen van € 500 gekocht .... :Y

Dat kan ik wel stellen hoor...

Proefrit gemaakt op de lc met qs en met een 1000xr ook met qs...

Mij boeide het niet zo.
Ik ga er alleen maar sneller mee rijden..ik ben toch wat zuinig op mijn rijbewijs
 
Een proefritje volstaat echt niet... vooral omdat je de geneugten pas ten volle kan appreciëren in de bergen... en die heb je niet, dacht ik, in de polders....

Ik rij er ook zeker niet sneller mee... wel stabieler in de bochten omdat je kan op- en afschakelen zonder verlies van moment en tractie....

Komaan, voor je verjaardag.... een mooi cadeautje vanwege Shir.... en elke keer je kirrend van genot het pedaaltje beroert, denk je aan haar... hoe romantisch kan een gadget wel niet zijn ???

O-)
 
Een proefritje volstaat echt niet... vooral omdat je de geneugten pas ten volle kan appreciëren in de bergen... en die heb je niet, dacht ik, in de polders....

Ik rij er ook zeker niet sneller mee... wel stabieler in de bochten omdat je kan op- en afschakelen zonder verlies van moment en tractie....

Komaan, voor je verjaardag.... een mooi cadeautje vanwege Shir.... en elke keer je kirrend van genot het pedaaltje beroert, denk je aan haar... hoe romantisch kan een gadget wel niet zijn ???

O-)

Romantisch?? Geef ik toch een andere invulling aan hoor....😁😁
 
heren

iemand nog interesse in een mooie shoei Neotec?

te koop wegens te veel helmen
 
Shoei Neotec Imminent TC-5
maat L
incl helmtasje
zeer weinig gedragen
zo goed als nieuw , alleen een stootplekje achter op (zie foto) 
helm is als reserve helm gebruik ( max 5 x keer) , gebruik altijd mijn zwarte neotec
van binnen ook in perfecte staat
 
nieuw prijs nu: 545.00
vr.pr. 350.00
 
eventueel met een interphone tour + Pro sound headset
nieuw prijs: 300.00
bij de helm: 200.00

p5pb15496236.jpg

p5pb15496240.jpg

p4pb15496245.jpg
 
Die foto is toch niet in Oostenrijk genomen he Erik.......

Ps
Deze week een hotel geboekt in Gerlos.voor de zomer motorweek...
 
Laatst bewerkt:
Die foto is toch niet in Oostenrijk genomen he Erik.......

Ps
Deze week een hotel geboekt in Gerlos.voor de zomer motorweek...


Tuurlijk niet, deze foto is genomen ri de Passo del Rombo in Italië.

Wij hebben trouwens ook nog wat geboekt, eerst een paar dagen in Garmisch Partenkirchen en daarna in Levico Terme (IT). Tussen die 2 ligt dan Oostenrijk voor het natte pak.
 
Ik wilde graag naar hotel central maar die ging pas half juli open..
Nu is het hotel sportalm geworden.

De keuze voor Gerlos was vanwege de mogel ijkheden voor goeie alternatieven indien we een dagje niet rijden.
En...niet geheel onbelangrijk...
Als we het hotel uitlopen is er nog enig vertier op loopafstand..dat was een wens

De bergschoenen en wandel kleding gaan ook mee.!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan