Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

De kogel gaat nu definitief door de GSX1400 kerk.

Mijn GSX1400 gaat in de verkoop heb andere plannen voor de toekomst.Laatst nog 1 toerritje ermee gereden maar dat is niet echt mijn ding meer.

Mochten er liefhebbers voor zijn dan kan je mij contacteren via de PB.De motor is uniek in looks 110% in order onlangs nog voorzien van verse olie en filter.

Deze motor moet je zien hij heeft 45000km gereden.Gekocht bij 21000km.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het moet nu maar zijn?
Kan me het wel voorstellen, je hebt het al eens eerder genoemd.
wel jammer, mooie fiets.....
Ik hoop dat je er een knappe prijs voor krijgt aangezien er genoeg aan gebeurt is.
helaas loont het opknappen/pimpen van motoren bij verkoop vaak niet (been there,done that :/ ) maar je hoeft maar 1 liefhebber te vinden.
succes met de verkoop... ;)
 
Het moet nu maar zijn?
Kan me het wel voorstellen, je hebt het al eens eerder genoemd.
wel jammer, mooie fiets.....
Ik hoop dat je er een knappe prijs voor krijgt aangezien er genoeg aan gebeurt is.
helaas loont het opknappen/pimpen van motoren bij verkoop vaak niet (been there,done that :/ ) maar je hoeft maar 1 liefhebber te vinden.
succes met de verkoop... ;)

Thanks :W

Dit is idd een liefhebbers motor is men dat niet dan kan men terecht op Marktplaats ;) :+

Ik vraag nu ook niet de hoofdprijs maar wel in april/mei volgend jaar })
 
Zonde van die mooie Bull Willem! Maar als je passie op het circuit ligt dan heb je er niks aan....
Gaat de rest ook de deur uit?
 
Buiten is t alleen maar storm!

Nee idd erg rustig hier.
Ff n updatje van mijn kant dan maar;
De bull staat geschorst binnen. M’n project-chassis van de gs500 staat te koop.

De financien gaan voorlopig even naar project RX8.
Die heb ik met de kerst in engeland afgezet voor een ‘rebuild’.

Ben zelf nog met n andere gs500 bezig, n hoop onderdelen klaar liggen, moet alleen nog wel gebeuren.

Voorlopig druk met verhuizen.


Jullie de eerste tourrit al op de planning staan?
 
Goedenavond,
Even voorstellen,

Ik ben niet nieuw op MF maar wel bij dit topic. Na 4 jaar op een Suzuki Bandit 1250 te hebben gereden werd het tijd voor iets anders.
Een Suzuki GSX 1400 Yoshimura K6

Nu heb ik echter een paar vragen, Kent iemand de vorige eigenaar van deze Suzuki, ik zou graag de historie willen weten.

alvast bedankt voor de reactie's.

Groeten,

full
 
Geen idee en je kunt ook beter vooraf de history opvragen ;) Welke meestal toch nooit 100% zeker is.

Maar een mooie motor is het welkom hier :t en veel plezier ermee. :]
 
welkom Hoss :t we hadden al even contact gehad via FB. ik ben bang dat ik je het antwoord schuldig met blijven aangaande een vorige eigenaar :$ maar desondanks heel veel plezier met deze mooie dikke Bull 8-)
 
Geen idee en je kunt ook beter vooraf de history opvragen ;) Welke meestal toch nooit 100% zeker is.

Maar een mooie motor is het welkom hier :t en veel plezier ermee. :]


Ik heb de motor gekocht van een jongeman wiens vader was overleden, die man had de motor maar 2 maand en er 1200 kilometer mee gereden verder geen boekjes of iets dergelijks, Die man had hem gekocht bij een motorzaak in Goes maar daar konden ze mij ook niet verder helpen.De motor had daar een afleveringsbeurt gehad.
Ik zoek de eigenaar die hem aan de motorzaak heeft verkocht of ingeruild.
 
Ik heb de motor gekocht van een jongeman wiens vader was overleden, die man had de motor maar 2 maand en er 1200 kilometer mee gereden verder geen boekjes of iets dergelijks, Die man had hem gekocht bij een motorzaak in Goes maar daar konden ze mij ook niet verder helpen.De motor had daar een afleveringsbeurt gehad.
Ik zoek de eigenaar die hem aan de motorzaak heeft verkocht of ingeruild.
for

Wat je kan doen is hier in dit topic het kenteken laten zien ?En op MF er een openbaar topic van openen.Zoiets als "gezocht oude eigenaar gh-77-rr gsx1400" of iets dergelijks ?
 
Is altijd te proberen natuurlijk,maar ik dacht ik probeer het hier eerst!

Met kenteken lukt het beter maar dit is aan jou ,je geeft zo ook wat privacy weg ;)

Kijk een K6 1400 GSX yoshimura zoals die jij nu hebt die zijn niet dik gezaaid en dus zeldzaam.

Ik ken de meeste uit de GSX1400 besloten ledenclub wel en voor zover ik weet heeft niemand er eentje?

Behalve bioflap ook hier aanwezig hij heeft er vorig jaar eentje gekocht.Misschien heeft hij hem alweer verkocht wie zal het zeggen ?

Is er iets mis mee waarom je de vorige eigenaren wil weten ??
 
Met kenteken lukt het beter maar dit is aan jou ,je geeft zo ook wat privacy weg ;)

Kijk een K6 1400 GSX yoshimura zoals die jij nu hebt die zijn niet dik gezaaid en dus zeldzaam.

Ik ken de meeste uit de GSX1400 besloten ledenclub wel en voor zover ik weet heeft niemand er eentje?

Behalve bioflap ook hier aanwezig hij heeft er vorig jaar eentje gekocht.Misschien heeft hij hem alweer verkocht wie zal het zeggen ?

Is er iets mis mee waarom je de vorige eigenaren wil weten ??

Nee, nee niks mis met de motor! de kilometerstand is bijna 24000 dus tijd om de kleppen te controleren ed.ik wou graag weten als dat gebeurd was. Er zit ook een powercommander 3 op en een KN luchtfilter en ben benieuwd naar het vermogen en koppel
 
Nee, nee niks mis met de motor! de kilometerstand is bijna 24000 dus tijd om de kleppen te controleren ed.ik wou graag weten als dat gebeurd was. Er zit ook een powercommander 3 op en een KN luchtfilter en ben benieuwd naar het vermogen en koppel


Gewoon laten doen dan heb je zekerheid en als de km stand klopt dan is stellen niet eens nodig.De mijne heeft nu 45000km gelopen en die zijn ook nog nooit gesteld ,wel gecontroleerd.

Deze motor staat er bekent om dat stellen niet vaak hoeft.Dat er een powercommander 3 en een KN luchtfilter op zit is gedaan dat de motor dan beter loopt.Heb ik op de mijne ook zitten en die trekt vlot door richting de 8500 rpm.Heeft nu 116 pk en 124NM op het achterwiel.

Straks na maart gaat hij weer in de verkoop.Mocht je iemand weten?

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan