Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb trouwens gehoord dat er een nieuwe/ geupdate speed triple aankomt, waarschijnlijk rond mei dit jaar.
Nieuwe features bestaan uit tft scherm, andere wielen en vast nog een paar andere dingen.
Dat jullie het vast weten.....
 
Of minder gewicht :P

Dat tft scherm op de street is echt top! Rijdt er niet beter van ofzo maar doet wel wat qua beleving, bij mij althans. En lekker dvdtje kijken tijdens t rijden natuurlijk :+
 
Storingen is altijd een kwestie van pech en komen bij alle merken voor.
Dynamo's gaan bij Honda ook vaak kapot en KTM staat bekend dat er daar veel bij zitten die olie gebruiken. BMW heeft ook een hele lange lijst van problemen bij diverse modellen, toch is het een gewild merk bij velen. Ik denk dat je een goed onderhouden Triumph ongeacht het bouwjaar met vertrouwen kan kopen.

Ik heb voor mijn 2008 Speed Triple vijf jaar een 2003 955 model gehad en daar nooit iets bijzonders aan moeten laten vervangen. Het enige aandachtspunt wat ik hier mee heb gehad is dat de gaten van de bougies vol water bleven staan waardoor deze gingen roesten. Daar werd door sommigen een drama van gemaakt maar is nooit een probleem geweest.

Blijf je de Speed er bij houden?
 
Goedenavond allen,
Vaak gedaan maar ik vind er weinig over.
Wellicht mijn mistake maar ook met gebruikmaking van de zoekfunctie kom ik nietvte weten wat ik zoek.

Ik wil de ronde koplampen van mijn street triple 675 r van 2010 vervangen voor de bug eyes.
Kan ik de how to van deze modificatie ergens vinden binnen motor forum?
Het fly/windscreen past niet helemaal fijn meer als de bug eyes er op zitten.
Ik dacht dat het 1 op 1 over te zetten was (uitgezonderd de aanpassing aan de bekabeling)
Ik hoop dat 1 van jullie een link weet naar de how to of anderzins zijn kennis wil delen.
Dank bij voorbaat
 
Goedenavond allen,
Vaak gedaan maar ik vind er weinig over.
Wellicht mijn mistake maar ook met gebruikmaking van de zoekfunctie kom ik nietvte weten wat ik zoek.

Ik wil de ronde koplampen van mijn street triple 675 r van 2010 vervangen voor de bug eyes.
Kan ik de how to van deze modificatie ergens vinden binnen motor forum?
Het fly/windscreen past niet helemaal fijn meer als de bug eyes er op zitten.
Ik dacht dat het 1 op 1 over te zetten was (uitgezonderd de aanpassing aan de bekabeling)
Ik hoop dat 1 van jullie een link weet naar de how to of anderzins zijn kennis wil delen.
Dank bij voorbaat
MDS heeft het al een keer gedaan
Wat ik er van begrepen heb, het is al even geleden :X
Dat het een op een past
Flyscreen past ook redelijk
Alleen de bedrading moet je aanpassen omdat bij jouw motor je 2 stekkers hebt voor de verlichting
Ik zeg dat ga jij voor elkaar krijgen :Y
 
MDS heeft het al een keer gedaan
Wat ik er van begrepen heb, het is al even geleden :X
Dat het een op een past
Flyscreen past ook redelijk
Alleen de bedrading moet je aanpassen omdat bij jouw motor je 2 stekkers hebt voor de verlichting
Ik zeg dat ga jij voor elkaar krijgen :Y
dat was dan wel op de speed triple en niet op de street triple toch? Ik weet niet of dat nog veel verschil maakt qua ophanging van de lampjes en flyscreen. Maar dat het moet kunnen lijkt mij wel. Wellicht dat het flyscreen iets anders moet worden gepositioneerd.
 
dat was dan wel op de speed triple en niet op de street triple toch? Ik weet niet of dat nog veel verschil maakt qua ophanging van de lampjes en flyscreen. Maar dat het moet kunnen lijkt mij wel. Wellicht dat het flyscreen iets anders moet worden gepositioneerd.
Klopt maar ophanging is het zelfde van de dames brommer en de speed :+
 
MDS heeft het al een keer gedaan
Wat ik er van begrepen heb, het is al even geleden :X
Dat het een op een past
Flyscreen past ook redelijk
Alleen de bedrading moet je aanpassen omdat bij jouw motor je 2 stekkers hebt voor de verlichting
Ik zeg dat ga jij voor elkaar krijgen :Y
Klopt helemaal wat je zegt maatje :t

MDS heeft het al een keer gedaan
Wat ik er van begrepen heb, het is al even geleden :X
Dat het een op een past
Flyscreen past ook redelijk
Alleen de bedrading moet je aanpassen omdat bij jouw motor je 2 stekkers hebt voor de verlichting
Ik zeg dat ga jij voor elkaar krijgen :Y
dat was dan wel op de speed triple en niet op de street triple toch? Ik weet niet of dat nog veel verschil maakt qua ophanging van de lampjes en flyscreen. Maar dat het moet kunnen lijkt mij wel. Wellicht dat het flyscreen iets anders moet worden gepositioneerd.

Was idd op een Speed, denk niet dat het heel veel anders is bij een Street.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan