Forum nog actief?

arjenvaalburg

Rookie
14 jan 2012
5
0
Amsterdam
Dag motormuizen.

Beste Wensen.

Is het Forum nog actief of wordt het nu alleen als archief/kennisbank gebruikt?
Heb m'n K100 fiets verkocht en ga weer meer op de R1100s en de R69s touren...

Groeten!
 
prrrrrrt t loopt als een tiet , toch ? hangtieten ofzo :?
 
Alleen al het feit dat een dergelijk topic aangemaakt wordt zegt genoeg, toch? Sinds ongeveer 2014? merk je duidelijk in diverse topics dat het minder en minder wordt. Of dat ook blijkt in de totale statistieken, geen idee. Maar moet bijna wel.
 
Vooral de kwaliteit gaat achteruit. Vroeger werden er nog wel eens filmpjes geplaats van spectaculaire ongelukken en las je iedere dag wel een gecondoleerd-topic omdat iemand zich dood had gereden. Nu hebben we filmpjes van tegen zichzelf pratende vloggers die net doen alsof een gebeurtenisloze rit door Amsterdam een bijna dood ervaring is enerzijds, en verhitte boekhoudersdebatten in topics over goedkope motorspullen anderzijds.

Vroegah was alles beter })
 
Dag motormuizen.

Beste Wensen.

Is het Forum nog actief of wordt het nu alleen als archief/kennisbank gebruikt?
Heb m'n K100 fiets verkocht en ga weer meer op de R1100s en de R69s touren...

Groeten!
Nee, dit forum is in 2009 al opgedoekt.
Hoe het jou gelukt is dit bericht te plaatsen is me dan ook een raadsel :? :? :?
 
Is het Forum nog actief of wordt het nu alleen als archief/kennisbank gebruikt?
Heb m'n K100 fiets verkocht en ga weer meer op de R1100s en de R69s touren...

Onder anderen bepaal ook jij hoe actief dit forum is ;)

Forums veranderen, andere media doen hun intrede, mensen hun interesses veranderen, is er voldoende aanwas ?

De nieuwe software zit er nu eindelijk echt aan te komen, dan gaan we vast weer als een speer ;)
 
Goed opgemerkt door TS dat ik hier minder actief ben,als de GP's van start gaan ben ik hier wel weer vaker te vinden :t
 
Onder anderen bepaal ook jij hoe actief dit forum is ;)

Forums veranderen, andere media doen hun intrede, mensen hun interesses veranderen, is er voldoende aanwas ?

De nieuwe software zit er nu eindelijk echt aan te komen, dan gaan we vast weer als een speer ;)


De nieuwe software ? dat is net zoiets als mooi weer , dat komt nooit :N :+
 
Ben hier al sinds 2004 ofzo actief.... *O*
Da's actiever dan op de sportschool :Y
 
De nieuwe software ? dat is net zoiets als mooi weer , dat komt nooit :N :+

Klopt.

Maar zo lang ik er in trap is het mijn taak jullie er ook in te laten geloven, dus geen slecht woord over de voortgang aub O-)



Ik ben niet te beroerd toe te geven dat ik ook teleurgesteld ben (geweest ) over de snelheid waarmee de nieuwe software ingevoerd zou gaan worden.
Maar.... op het moment kan de Crew zich al vermaken op het nieuwe forum draaiend op nieuwe software.... het mooie weer komt echt steeds dichterbij :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan