Forum nog actief?

De nieuwe software ? dat is net zoiets als mooi weer , dat komt nooit :N :+

:Y

Die oude topics, die worden ook nog gelezen hoor. Mensen komen daar vaak terecht via de search, bijvoorbeeld.

Topics weggooien, dat doen we eigenlijk nooit. En dat moeten we ook niet willen, want het is een stukje van Motor-Forum en bevat daarnaast ook vaak interessante informatie!

De snelheid: nee, dat maakt niet uit. Ok het maakt wel iets uit, maar het zet geen zoden aan de dijk. Zeker als we dadelijk meer geheugen in de nieuwe database-server hebben maakt het al helemaal niet meer uit.

Maar: bedankt voor het idee! Voor hetzelfde geld had het wél gewerkt en hadden wij er b.v. niet aan gedacht.
 
Vooral de kwaliteit gaat achteruit. Vroeger werden er nog wel eens filmpjes geplaats van spectaculaire ongelukken en las je iedere dag wel een gecondoleerd-topic omdat iemand zich dood had gereden. Nu hebben we filmpjes van tegen zichzelf pratende vloggers die net doen alsof een gebeurtenisloze rit door Amsterdam een bijna dood ervaring is enerzijds, en verhitte boekhoudersdebatten in topics over goedkope motorspullen anderzijds.

Vroegah was alles beter })
Lofzang der middelmatigheid.
 
Enigste waar ik het forum voor gebruik, is om de meldingen over overstekende gieters
 
Klopt.

Maar zo lang ik er in trap is het mijn taak jullie er ook in te laten geloven, dus geen slecht woord over de voortgang aub O-)



Ik ben niet te beroerd toe te geven dat ik ook teleurgesteld ben (geweest ) over de snelheid waarmee de nieuwe software ingevoerd zou gaan worden.

Maar.... op het moment kan de Crew zich al vermaken op het nieuwe forum draaiend op nieuwe software.... het mooie weer komt echt steeds dichterbij :Y

Net als het monster van Loch Ness. Die word ook alleen maar gezien door "ingewijden". :+
 
Howhow, nu ga je te ver. Dat word een ban. Let op mijn woorden :X















:+ Doe niet zo gek, jo! Hier kan alles *O*
 
Laatst bewerkt:
ik ben wat dat betreft gelukkig nog een puppy,ik weet ook niets van duistere zaakjes e.d,lucky me *O* *O*
 
We moeten nu niet gaan doen alsof het forum actief is mensen! Fijne zondag en tot over... :z

:W :+
 
Dag motormuizen.

Beste Wensen.

Is het Forum nog actief of wordt het nu alleen als archief/kennisbank gebruikt?
Heb m'n K100 fiets verkocht en ga weer meer op de R1100s en de R69s touren...

Groeten!

In exact 6 jaar tijd welgeteld 5 berichten plaatsen, en dan vragen of wij actief zijn???


Grapjurk! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan