Forum nog actief?

Sterker nog, wie ZIJN wij?

:+
Zijn we er überhaupt wel? Hoe weten we eigenlijk dat er IETS is? Leven we allemaal in een grote computersimulatie of zijn we een illusie in het brein van een niet voor ons kenbare levensvorm? Is er een multiversum en hoe kunnen we daar wat over zeggen als onze eigen ruimtetijd duidelijk een begin had, en hoe gaan we om met een waarnemingshorizon die maar met c uitbreidt terwijl het heelal veel groter is? En welke motor moet ik als eerste motor kopen?!
 
Zijn we er überhaupt wel? Hoe weten we eigenlijk dat er IETS is? Leven we allemaal in een grote computersimulatie of zijn we een illusie in het brein van een niet voor ons kenbare levensvorm? Is er een multiversum en hoe kunnen we daar wat over zeggen als onze eigen ruimtetijd duidelijk een begin had, en hoe gaan we om met een waarnemingshorizon die maar met c uitbreidt terwijl het heelal veel groter is? En welke motor moet ik als eerste motor kopen?!

Jij hebt iets te vaak naar "The Matrix" gekeken zeker? })
 
Zijn we er überhaupt wel? Hoe weten we eigenlijk dat er IETS is? Leven we allemaal in een grote computersimulatie of zijn we een illusie in het brein van een niet voor ons kenbare levensvorm? Is er een multiversum en hoe kunnen we daar wat over zeggen als onze eigen ruimtetijd duidelijk een begin had, en hoe gaan we om met een waarnemingshorizon die maar met c uitbreidt terwijl het heelal veel groter is? En welke motor moet ik als eerste motor kopen?!
Wat gebruik jij? Ik heb vroeger wel eens een jointje gerookt, maar dit?})
 
Laatst bewerkt:
images



Een k*tbrommer?

Ehhhh, nou breng je me enigszins in verwarring. :? Volgens Koekel ziet een k*tbrommmer er zo uit:

317ro0tkulL.jpg
 
tis idd een kut forum geworden, en het is nogal dood. Nu zie je dat het zure gedeelte van MF zich uitbreid naar de facebookpagina "de motorrijder".
 
Nee joep, het is nooit, maar dan ook echt nooit, tijd voor karaoke.
Tuurlijk wel, karaoke is heerlijk. Gewoon schaamteloos meebrullen met inhakers en meezingers. Wat is er leuker?

Kon ik maar eeeeeeeeeeven bij je zijijijijijn, ik moet nog zooooooo veel aaaaaaaaaaan je vraaaaaaahahageeeeeen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan