Dakar-topic

En dat is 16 :}

15977258_10154112708412116_7148200528309320998_n.jpg
 
de leiders bij motorfietsen zijn ergens verkeerd gereden oid en 10 minuten kwijt
 
door velen verkeerd gereden hj liefhebber nu op de 9e plek ff
 
Update: 1800 Sam Sunderland has now arrived back at the Bivouac for initial examination by Dakar’s medical team and is expected to be flown to the Peruvian capital, Lima for more detailed examination. MCN spoke with KTM team manager Alex Doringer as he left the medical tent following a brief conversation with Sunderland. Doringer said: “I’ve just spoken with Sam, it seems that when he was searching for one of the WPC (Way Point Control) he jumped into a big hole and suffered a big compression. He felt a sharp pain in his back immediately, but carried on for another 5km before stopping again due to the pain and a lack of feeling in his legs. “He said that the feeling in his legs has returned, but he will now be transferred to Lima for more tests.”
 
vandaag een groepje yamaha gevolgt door een paar loners op ktm en husky met een honda groepje erachter. De Honda's lopen in op de yamaha's
 
Laten ze je nou naar ouwe meuk kijken bij RTL7?

Ze doen al jaren niet anders. Ook het format van het programma maakt dat ik dit jaar nog niet een keer gekeken heb. Wetende dat deelnemers moeten betalen om bij RTL voor de camera te mogen komen laat mij doen afhaken.
 
Ze doen al jaren niet anders. Ook het format van het programma maakt dat ik dit jaar nog niet een keer gekeken heb. Wetende dat deelnemers moeten betalen om bij RTL voor de camera te mogen komen laat mij doen afhaken.

Om over die JayJay nog maar te zwijgen :r
 
Jay jay is al beter als dennis van der geest vorig jaar imho.
En zonder de reclame zien we waarschijnijk niets.

Neemt niet weg dat het meer de coronel show is,zelfs buiten dakar.
WTCC ,f1 bij ziggo ,de reclames ,overal steken ze hun neus tussen en presteren weinig tot niks.

ze hebben de sponsers dik voor elkaar , dat dan weer wel.
Alhoewel wij het niet beter zouden doen waarschijnlijk.
Maar toch heb de mannen wel een beetje gezien.

Verder is deze dakar wel een echte dakar qua proeven en kijk de korte belangrijke stukjes zo ie zo.
Dit is voor mij min of meer de aftrap voor een nieuw seizoen moto gp, superbike , f1 e.d.
Het is iig iets ;(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan