Silly Season 2018

Paolo Ciabatti: ‘Dovizioso voor Ducati behouden wordt niet eenvoudig’

De titel in het adres van de link klopt denk ik beter, waar zou hij anders naartoe moeten en meer gaan verdienen?

Als Lorenzo eindelijk echt gaat presteren (lees: wedstrijden winnen/voor kampioenschap gaan) zal Dovi geen torenhoog salaris meer kunnen eisen, als Lorenzo niet gaat presteren zal Lorenzo zijn salaris naar beneden gaan en kan dat van Dovi omhoog... denk ik?
Onderste stuk van Racesport klopt niet omdat , zoals ik eerder aangaf dat Rossi heeft getekend tot einde 2019 !!!
 
Onderste stuk van Racesport klopt niet omdat , zoals ik eerder aangaf dat Rossi heeft getekend tot einde 2019 !!!

Het stukje klopt toch prima? Zijn huidige contract loopt af, daarna begint (zoals de geruchten zijn) een nieuw eenjarig contract voor 2019 met een optie voor 2020. Dat nieuwe contract is misschien niet niet 100% rond en getekend trouwens, geruchten als deze komen meestal tijdens de onderhandelingsfase al naar buiten. 99% rond is nog steeds 0% contract. ;-)

Dovi behouden voor Ducati zal niet ingewikkeld zijn, ik denk dat ze prima het salaris van hun twee coureurs op een eerlijker manier kunnen verdelen. Lorenzo iets minder, Dovi iets meer en klaar is kees voor min of meer hetzelfde budget.
 
Laatst bewerkt:
Het stukje klopt toch prima? Zijn huidige contract loopt af, daarna begint (zoals de geruchten zijn) een nieuw eenjarig contract voor 2019 met een optie voor 2020. Dat nieuwe contract is misschien niet niet 100% rond en getekend trouwens, geruchten als deze komen meestal tijdens de onderhandelingsfase al naar buiten. 99% rond is nog steeds 0% contract. ;-)

Dovi behouden voor Ducati zal niet ingewikkeld zijn, ik denk dat ze prima het salaris van hun twee coureurs op een eerlijker manier kunnen verdelen. Lorenzo iets minder, Dovi iets meer en klaar is kees voor min of meer hetzelfde budget.

Lorenzo zal echt geen salaris inleveren.
En gelijk heeft die.

Dat bijstellen van Lorenzo zijn salaris zou kunnen aan het einde van het contract. En eerlijk gezegd denk ik dat als hij dit jaar geen kampioen wordt of bijna, en helemaal als hij niet duidelijk Dovi overstijgt, hij zelf ook wel snapt dat dat salaris niet houdbaar is.
Maar het hangt natuurlijk ook af van de andere transfers en in hoeverre Lorenzo andere opties heeft.
Ik denk dus dat de kans dat hij vast kan houden aan zijn salaris-eis, nihil is als hij niet meedoet om de titel dit jaar.

Ik ben erg benieuwd of er andere fabrikanten bereid zouden zijn om zijn salaris te gaan betalen, als hij aangeeft 'in de markt' te zijn. Ik zie het bij Yamaha en Honda niet zomaar gebeuren (hebben al dure toprijders) en van KTM denk ik dat ze het geld er niet voor (over) hebben en eerder een jong talent (Zarco?) willen contracteren.
 
Laatst bewerkt:
Dat bijstellen van Lorenzo zijn salaris zou kunnen aan het einde van het contract. En eerlijk gezegd denk ik dat als hij dit jaar geen kampioen wordt of bijna, en helemaal als hij niet duidelijk Dovi overstijgt, hij zelf ook wel snapt dat dat salaris niet houdbaar is.
Maar het hangt natuurlijk ook af van de andere transfers en in hoeverre Lorenzo andere opties heeft.
Ik denk dus dat de kans dat hij vast kan houden aan zijn salaris-eis, nihil is als hij niet meedoet om de titel dit jaar.

Ik ben erg benieuwd of er andere fabrikanten bereid zouden zijn om zijn salaris te gaan betalen, als hij aangeeft 'in de markt' te zijn. Ik zie het bij Yamaha en Honda niet zomaar gebeuren (hebben al dure toprijders) en van KTM denk ik dat ze het geld er niet voor (over) hebben en eerder een jong talent (Zarco?) willen contracteren.

Ik denk namelijk dat dit zn laatste werkgever is voor lorenzo en dat hij daarna stopt....
 
Gerrit, stel dat je gelijk hebt mbt Rossi zn contract.
Waarom wachten ze dan nog om dit bekend te maken ? Volgens mij kan het alleen maar positief zijn voor zowel VR als yamaha om dit zo vroeg mogelijk bekend te maken ?
 
Gerrit, stel dat je gelijk hebt mbt Rossi zn contract.
Waarom wachten ze dan nog om dit bekend te maken ? Volgens mij kan het alleen maar positief zijn voor zowel VR als yamaha om dit zo vroeg mogelijk bekend te maken ?

Omdat ze Zarco waarschijnlijk ook wel willen behouden en Vinales ook, dus
heeft het voor Yamaha zeker wel een voordeel om dit nog niet naar buiten te
brengen mocht het waar zijn.
 
Ik zie / snap het voordeel niet ?

Zarco en/of Vinales zie ik trouwens zo naar KTM vertrekken tegen die tijd
 
Wanneer Zarco in 2018 weer zo'n goed jaar heeft, en Rossi in 2019 nog rijdt, kan ik me niet voorstellen dat Zarco nog een jaar wil wachten op een officieel fabriekszitje bij Yamaha.

Zeker niet met alle aflopende contracten eind 2018
 
In principe komt haast iedereen vrij toch eind van dit seizoen ? Denk dat KTM het straks voor het uitkiezen heeft.. Marquez en Zarco ? Yamaha kan dan doorgaan met VR en Vinales
 
In principe komt haast iedereen vrij toch eind van dit seizoen ? Denk dat KTM het straks voor het uitkiezen heeft.. Marquez en Zarco ? Yamaha kan dan doorgaan met VR en Vinales
Marquez gaat nergens heen. Die heeft al vaak genoeg aangegeven dat hij zich vooral prettig wil voelen, en dat heeft hij nu bij Honda. Daarnaast heeft KTM al door laten schemeren liever niet direct Marquez aan te trekken: als hij dan niet wint, ligt het aan de KTM en als hij wel wint, ligt het ook niet aan de KTM. Liever een andere goede coureur.

Ik denk dat Zarco daarbij goede kans maakt.
 
Denk dat KTM het straks voor het uitkiezen heeft.. Marquez en Zarco ?

KTM heeft het voor het uitkiezen? Hoezo dat dan wel. De KTM is nog lang geen winnaar, daar gaat Marquez echt nog niet naar toe nu hoor en z'n carriere naar de kloten helpen. Ik acht het waarschijnlijker dat Pedrosa naar KTM gaat. En Zarco zit nog helemaal in z'n up-fase, ook geen enkele reden om over te stappen naar KTM. Die blijft gewoon bij Yamaha.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat KTM het in zoverre voor het uitzoeken heeft dat ze de diepste zakken hebben. of beter gezegd meet uit willen/durven geven als de gevestigde orde. Mateschitz wil kampioen worden kostte het wat het kost, liever in 2018 dan in 2019. ik verwacht in de komende twee jaar veel van de Oostenrijkers.
 
KTM heeft het voor het uitkiezen? Hoezo dat dan wel. De KTM is nog lang geen winnaar, daar gaat Marquez echt nog niet naar toe nu hoor en z'n carriere naar de kloten helpen. Ik acht het waarschijnlijker dat Pedrosa naar KTM gaat. En Zarco zit nog helemaal in z'n up-fase, ook geen enkele reden om over te stappen naar KTM. Die blijft gewoon bij Yamaha.


Ze hebben heeeeele diepe zakken !! MM heeft inderdaad aangegeven bij Honda wel goed te zitten maar ik denk toch dat er ooit iets gaat kriebelen..
Pedrosa op de KTM zie ik dus niet gebeuren, die 2 races per jaar dat hij het "goed "heeft zitten ze bij KTM niet op te wachten.
Misschien dan een Zarco en FOlger ? Jack Miller blijft vast op een duc zitten zolang t kan
 
GP18
full
 
Wat een lelijk hok :r
aan de achterkant hebben ze er een carbon homp onder geplakt.
en de voorzijde... pff, ik moet er niet aan denken dat dit soort "spoilers" de toekomst wordt '(
Zowel de voor- als achterkant is uit proportie.

Terwijl de straatmotoren zo mooi zijn
 
Wat een lelijk hok :r
aan de achterkant hebben ze er een carbon homp onder geplakt.
en de voorzijde... pff, ik moet er niet aan denken dat dit soort "spoilers" de toekomst wordt '(
Zowel de voor- als achterkant is uit proportie.

Terwijl de straatmotoren zo mooi zijn
Voor de goede orde je zat niet naar een schoonheidswedstrijd te kijken hoor blijven prototype"s waarbij functionaliteit en snelheid voorop staat :]
 
Voor de goede orde je zat niet naar een schoonheidswedstrijd te kijken hoor blijven prototype"s waarbij functionaliteit en snelheid voorop staat :]

Dit, maar vooral: liever een lelijke Ducati vooraan in beeld, dan een prachtige Ducati achterin het veld buiten beeld. :$
 
Gewoon 2017 fietsen met 2018 livery

Er is laatst al aangegeven dat de 2018 fietsen nog niet klaar zijn.

Ik vind het wel heel gaaf met dat grijze op motor en pak
 
Terug
Bovenaan Onderaan